Tere
Sooviks infot saab 9-3 2.2 diiselmootori kohta. Tekkis ostusoov, käisime ühte saabi ka autoaias vaatamas panime käima, mis algul ei tahtnud käivituda lubas lubas ja siis hüppas pika ketramise peale käima, hiljem sooja mootoriga käivitus aga laksust. Uurisime seal seda eest ja tagant ja siis jäi silma, et tahhomeetri juures põleb kollane mootori tuli. Ning pardakas näitas, et tosooli on vähe.Küsisime sealt autoaia meeste käest nad ütlesid, et kui saabi aku tühjaks saab siis pidavat erroreid täis peksma ja siis sellest tingitud. Aga ilma arvutiga ühendamiseta ära ei kustu.Veel ei töödanud tagaluugi avamine väljast, puldist töötas. Kas viga võib olla kuskil juhtmestikus? Kui luuk üleval oli ja lülitit lülitada siis klõpsus, et nagu avaks.
Sooviks tarka nõu saabi kohta:) Et kas on asjalik auto muidu on saksast toodud ja läbisõit kuskil 170 000 ringi.
Tänud
9-3 (2003) 2.2 kollane mootorituli?
kui tosooli vähe, tuleks seda juurde valada. kindlasti peaks välja uurima, kuhu see läheb. enal vaja ka juurde niristada seda natuke. mootoris siiamaani õli poolest midagi aru saanud pole. peab kulli silma peale laskma.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Tamm
Ei noh loomulik, et peab juurde valama aga kas see ei ole tingitud sellest, et aku võis tühjavõitu olla ja lõi erroreid täis? Ja mida see kollane mootorituli ikkagi tähendada võiks?
jutt kaib check engine kohta? ))
See jutt, et mootorituli põleb tänu sellele, et aku tühi, kuigi auto ketrab ikkagi käima on minu meelest küll
. Ju seal ikka mingi muu häda vaevab, mis ei pruugi samas midagi tõsist olla.
Igal juhul enne ostu tasuks arvutiga vaadata.

Igal juhul enne ostu tasuks arvutiga vaadata.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
tühjast akust võib küll igat sorti vigu tulla, aga mitte mootorisse( vähemalt mitte selliseid, mis tule põlema jätaksid).
endiselt ei saa aru, kust diisli puhul see kokkuhoid tuleb meie kütuse kvaliteeti arvestades. viimasel ajal päris masendavalt palju probleeme , mis kokku hoitud raha ära söövad ja enamgi veel.
endiselt ei saa aru, kust diisli puhul see kokkuhoid tuleb meie kütuse kvaliteeti arvestades. viimasel ajal päris masendavalt palju probleeme , mis kokku hoitud raha ära söövad ja enamgi veel.
endiselt ei saa aru, kust diisli puhul see kokkuhoid tuleb meie kütuse kvaliteeti arvestades. viimasel ajal päris masendavalt palju probleeme , mis kokku hoitud raha ära söövad ja enamgi veel. [/quote]
Diisli puhul tuleb kokkuhoid autot ostes, erinevalt teistest autodest on diiselmootriga Saab pea 100k odavam.
Diisli puhul tuleb kokkuhoid autot ostes, erinevalt teistest autodest on diiselmootriga Saab pea 100k odavam.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü