Milliste tootjate madaldusvedrud oleks soovitav alla kruttida? Kilen, Lesjoförs? Parima hinna-kvaliteedi suhtega tootja?
Kui suur on erinevate tootjate vedrude jäikuse erinevus?
Kes võiks olla siin müügiteemas pakutavate vedrude reaalne tootja?
Vihjeks veel nii palju, et kui madaldusvedrude (-30-35mm) allakruvimise plaan käiku läheb, siis koostöös tavaamordiga.
Madaldusvedrud, nende tootjafirmad ja kvaliteedierinevused
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Jürgen
V-Maxx firma tooted on kvaliteedi ja hinna suhtes mõistlikud.
Kas oled uurinud, pakkuvad nad Saabile midagi?
Ma küll ei leidnud seal saabi http://www.hiltrac.com

http://www.raituning.ee/shop.php?sortby ... D=522&p=17
__In Boost We Trust__
Pakuvad küll, Tartust saab neid DB-HP'st.
Email: tartu@db-hp.ee
Valikust link kah: http://www.hiltrac.com/pdf/saab.pdf
Email: tartu@db-hp.ee
Valikust link kah: http://www.hiltrac.com/pdf/saab.pdf
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Aga hind on nedel päris krõbe. Minu autole vedrud maksavad tootja hinnakirja järgi €142, millele siinne edasimüüja veel mõnuga otsa keevitab. Kileni-Lesjöforsi vedrud saab oluliselt odavamalt.Algselt postitas: Jürgen
Pakuvad küll, Tartust saab neid DB-HP'st.
Email: tartu@db-hp.ee
Valikust link kah: http://www.hiltrac.com/pdf/saab.pdf
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pool saabimaailmast kasutab neid kileneid-lesjöforse... ja toimivad küll. Ma ei usu, et sa erilist vahet tunneksid, kui sa teaksid, et su vedrudel mõni muu kiri peal on. Mrc pakutud on täiesti söödavad ilmselt.
Aga on ju veel ka Eibach, (elkpartsus su autole 180£ set +shipping), veel krõbedam, kui eelpool mainitud asjad...
Aga on ju veel ka Eibach, (elkpartsus su autole 180£ set +shipping), veel krõbedam, kui eelpool mainitud asjad...
IMHO see on kuidagi inverteeritud praktilisus 
meie teedega jaikus on viimane asi mida tahta, samuti 35mm ei tahenda erilist kreenide vahendamist iseenesest.
Minu kogemusest seni kui sa ringile ei lahe on mqtekam tavavedrud ja korralikud amordid. Naiteks sport Bilsteinid tava vedrudega mu kunagises ///M535-l andud suureparane tulemus - kreenid vaiksem, seisab ideaalselt ja tagumik rahul.
Planeerin Alfal sama teostada.
Ja on veel teeaare kivid - suur mure parkimisel, jne jne jne

meie teedega jaikus on viimane asi mida tahta, samuti 35mm ei tahenda erilist kreenide vahendamist iseenesest.
Minu kogemusest seni kui sa ringile ei lahe on mqtekam tavavedrud ja korralikud amordid. Naiteks sport Bilsteinid tava vedrudega mu kunagises ///M535-l andud suureparane tulemus - kreenid vaiksem, seisab ideaalselt ja tagumik rahul.
Planeerin Alfal sama teostada.
Ja on veel teeaare kivid - suur mure parkimisel, jne jne jne
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Eks ta hakkab tänu jäigemale vedrule rohkem hüppama ja seda ei reguleeri enam amordiga kah. Samas see peaks olema suhteliselt minimaalne (mõtlen jäikust, tavavedru vs madaldusvedru). Minul on H&R madaldusvedrud. Ma arvan, et need madaldus vedrud on kõik enam vähem sama jäikusega.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, see tähendab, et tavavedruga võrreldes jäigem madaldusvedru koostöös tavaamordiga juhitavust ei paranda, küll aga teeb sõidu ebamugavamaks? Küsimus võib tunduda rumalana, aga mul puuduvad isiklikud kogemused selles valdkonnas. Korralikud sportamordid on aga liiga suur investeering, mida ma tõenäoliselt teha ei kavatse.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Usun, et parandavad siiski. Madalad vedrud on üldjoontes siiski ka jäigemad (kasvõi selleks, et kompenseerida madalusest tingitud võimalust aukudes vastu maad käia mõne põhjadetailiga). Iffi auto näitel on tegu ikka ülijäiga asjaga võrreldes minu tavasettingus autoga. Mõlemal tavaamordid, aga tal madal sportverdu. Jäik amort on veel samm edasi sellest.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Jah, nõus. Selleks et saavutada maksimaalne juhitavus, tuleks kindlasti paigaldada nii jäigemad sportvedrud, sportamordid, rääkimata uretaanpuksidest ja muudest sildu ja raami stabiliseerivatest abivahenditest. Endal on aga soov leida meeldiv kompromiss juhitavuse ja sõidumugavuse vahel, maksmata selle eest üüratuid summasid.
Uretaanpuksid on juba plaani võetud, loodetavasti saab suve jooksul ka teostatud. Madaldusvedrud peaksid teoreetiliselt parandama antud mudeli vastikut õõtsumist, mis omakorda võimendab ebatäpsusi juhitavuses. Ühtlasi parandab madaldusvedru ka auto visuaalset külge, lõivu tuleb muidugi praktilisuse arvelt maksta. Samas tundub OG 9-3 siiski piisavalt kõrge kliirensiga olevat, et -35mm madaldus ei tee seda oluliselt madalamaks mõne teise pereauto omast ning kui offroadi pole plaanis harrastada, ei tohiks see väike madaldus ka häirima hakata. Paljud Honda riisikärud tunduvad juba tehasest tulevat suurusjärgus sama kliirensiga, mis OG 9-3 saaks olema -35mm madaldusega.
Mingit übertuuningut ei ole plaanis tegema hakata, pigem asendada sillas ja veermikus vahetust vajavad detailid originaalidega võrreldes veidi paremate vastu, et korvata konstruktorite puudujääke. Napilt tikutoosi jagu teepinnast kõgremal asuva põhjaga tolmuimejaga liiklemist ei igatse, kustukumme standardvarustusse ei taha. Kuna harrastan võrdlemisi sportlikku sõidustiili, siis sooviks lihtsalt väikeste muudatuste näol saavutada ka sellele vastav juhitavus, kaotamata samas liialt palju sõidumugavust. Seetõttu ei igatse kollast Koni amorti ei selle jäikuse, ega ka hinna pärast.
Mõlgutan mõtteid ka selle kiti paigalduse suhtes: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... 3f98667283
Uretaanpuksid on juba plaani võetud, loodetavasti saab suve jooksul ka teostatud. Madaldusvedrud peaksid teoreetiliselt parandama antud mudeli vastikut õõtsumist, mis omakorda võimendab ebatäpsusi juhitavuses. Ühtlasi parandab madaldusvedru ka auto visuaalset külge, lõivu tuleb muidugi praktilisuse arvelt maksta. Samas tundub OG 9-3 siiski piisavalt kõrge kliirensiga olevat, et -35mm madaldus ei tee seda oluliselt madalamaks mõne teise pereauto omast ning kui offroadi pole plaanis harrastada, ei tohiks see väike madaldus ka häirima hakata. Paljud Honda riisikärud tunduvad juba tehasest tulevat suurusjärgus sama kliirensiga, mis OG 9-3 saaks olema -35mm madaldusega.
Mingit übertuuningut ei ole plaanis tegema hakata, pigem asendada sillas ja veermikus vahetust vajavad detailid originaalidega võrreldes veidi paremate vastu, et korvata konstruktorite puudujääke. Napilt tikutoosi jagu teepinnast kõgremal asuva põhjaga tolmuimejaga liiklemist ei igatse, kustukumme standardvarustusse ei taha. Kuna harrastan võrdlemisi sportlikku sõidustiili, siis sooviks lihtsalt väikeste muudatuste näol saavutada ka sellele vastav juhitavus, kaotamata samas liialt palju sõidumugavust. Seetõttu ei igatse kollast Koni amorti ei selle jäikuse, ega ka hinna pärast.
Mõlgutan mõtteid ka selle kiti paigalduse suhtes: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... 3f98667283
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
1. Koni amort pehmes settingus ei ole jäik
2. -35mm og9-3 peal ei tee autot jäigaks. Väga OK on.
Mul need mõlemad läbikäidud rada.
Kui ei soovi raha kulutada KONIde või muude sportlike amortide peale, soovitangi pista alla madalvedru, vajadusel uued amordid, aga siis kui amorte vaja vahetada, ei näe mina küll põhjust miks osta originaalamort kui Koni maksab samapalju:)
2. -35mm og9-3 peal ei tee autot jäigaks. Väga OK on.
Mul need mõlemad läbikäidud rada.
Kui ei soovi raha kulutada KONIde või muude sportlike amortide peale, soovitangi pista alla madalvedru, vajadusel uued amordid, aga siis kui amorte vaja vahetada, ei näe mina küll põhjust miks osta originaalamort kui Koni maksab samapalju:)
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kas olen nüüd mina millestki valesti aru saanud, aga kollane Koni sportamort maksab ikka oluliselt rohkem, kui Sachsi õliamort, mis OG 9-3 originaalis all on.Algselt postitas: kasparius
1. Koni amort pehmes settingus ei ole jäik
2. -35mm og9-3 peal ei tee autot jäigaks. Väga OK on.
Mul need mõlemad läbikäidud rada.
Kui ei soovi raha kulutada KONIde või muude sportlike amortide peale, soovitangi pista alla madalvedru, vajadusel uued amordid, aga siis kui amorte vaja vahetada, ei näe mina küll põhjust miks osta originaalamort kui Koni maksab samapalju:)
kui paned alla madaldusvedru ja jätad vana amordi, saab amort väga kiiresti otsa, kindlasti soovitav vahetada mõlemad, nii amotr kui vedru, korrada.
Kileni vedru kohta ütlen omast kogemusest, et tegu on siiski disaini mitte performance tootega, tulemuseks ilus madal ja pehme auto, mina nendega rahul ei ole, vahetan kindlasti mõne jäigema vastu välja lähiajal...
Kileni vedru kohta ütlen omast kogemusest, et tegu on siiski disaini mitte performance tootega, tulemuseks ilus madal ja pehme auto, mina nendega rahul ei ole, vahetan kindlasti mõne jäigema vastu välja lähiajal...
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kui madalam vedru on liiga pehme, siis on stock amordi kiire suremine täiesti arusaadav. Kui aga madaldusvedru on reaalselt ikkagi ka piisavalt jäik, siis ei tohiks ju seda teoreetiliselt juhtuda.Algselt postitas: TROLL
kui paned alla madaldusvedru ja jätad vana amordi, saab amort väga kiiresti otsa, kindlasti soovitav vahetada mõlemad, nii amotr kui vedru, korrada.
Kileni vedru kohta ütlen omast kogemusest, et tegu on siiski disaini mitte performance tootega, tulemuseks ilus madal ja pehme auto, mina nendega rahul ei ole, vahetan kindlasti mõne jäigema vastu välja lähiajal...
Ei ole seda võimalust ning kui olekski, ei tõuseks käsi ikkagi 10+ tuh. krooni vedrude-amortide alla matma.
EDIT: Võibolla sain su jutust veidi valesti aru ja soovitasid lihtsalt koos madaldusvedruga alla kruvida uued amordid, mitte tingimata performance amordid. Samas on hinna poolest ja väidetavalt ka mitte eriti suure jäikuse tõttu silma jäänud Sachs Performance gaasiamordid, mis pidavat oma olemuselt olema pigem pisut jäigemad ja vastupidavamad alternatiivid tavaamordile.
mina panin kah lihtsalt uued originaalid, milleks Viggeni puhul ongi SACHS Performance, üldiselt ei nurise antud kombinatsiooni üle- Kileni vedru ja Sachs Perf. amort, hea kombinatsioon igapäeva sõiduks ja vahel ka rajal "õõtsuda"
Kõval raja entusiastil tuleks ikkagi vähe teisi tooteid vaadata.
Kõval raja entusiastil tuleks ikkagi vähe teisi tooteid vaadata.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kurvides mängib ka väga suurt rolli stabilisaator varras.
Õõtsumine kurvis on minu arust väga nõme, mul kõrval tänavas üks pikk kurv mis tuleb orust üles. Seal hakkab 9-5l kurvi sisene pool jõhkralt õõtsuma. Aga tonnisega oli nagu lust ja lillepidu:D Tonnisele tahakski partsforsaabs-ist tellida ette ja taha upgrade stabikad + poly puksid, no sillapuksid peab ka muidugi tellima.
Õõtsumine kurvis on minu arust väga nõme, mul kõrval tänavas üks pikk kurv mis tuleb orust üles. Seal hakkab 9-5l kurvi sisene pool jõhkralt õõtsuma. Aga tonnisega oli nagu lust ja lillepidu:D Tonnisele tahakski partsforsaabs-ist tellida ette ja taha upgrade stabikad + poly puksid, no sillapuksid peab ka muidugi tellima.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Sama kombinatsioon on ka minul mõtteis. Rajaentusiast ei ole. Ilmselt tuleb antud auto puhul leppida mõningase õõtsumisega, kui just väga suuri summasid ohverdada ei taha ja sellega koos ka tänavasõidumugavust.Algselt postitas: TROLL
mina panin kah lihtsalt uued originaalid, milleks Viggeni puhul ongi SACHS Performance, üldiselt ei nurise antud kombinatsiooni üle- Kileni vedru ja Sachs Perf. amort, hea kombinatsioon igapäeva sõiduks ja vahel ka rajal "õõtsuda"
Kõval raja entusiastil tuleks ikkagi vähe teisi tooteid vaadata.
~
Mõlgutan mõtteid ka selle kiti paigalduse suhtes: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... 3f98667283 @ £201.77
Hei
Kas keegi on nüüdseks proovinud sellist varianti?
Ehk kasutanud "Steering Rack Clamp & Brace" kitti?
Kuna mul rool õigel pool siis mõlgub mõttes midagi sellist http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2894 @ £93.90
Või äkki on keegi proovinud nt. neid Lesjöforsi tagumisi HD (Heavy Duty - 42 778 13) vedrusid?