Saab 9-3 ostueelneülevaatus?
Sooviksin sellist infot, et tahaksin viia Saab 9-3 2004 2.2disla ostueelsesse ülevaatusesse. Nimelt puudub autol hooldusraamat:( Aga muidu tundub nagu kõik ok olevat. Kus oleks kõige mõistlikum Tartus seda teha? Ja kas on olemas ka esindust, kus saaks kontrollida VN koodi järgi auto ajalugu vms? Oleksin tänulik asjalike vastuste eest!:)
Saabil puudub selline ühtne andmebaas,nagu bmw`l,mille süütevõtme annad esinduse kunnile ja kogu info imetakse sealt välja(eelduseks muidugi,et käidud on litsenseeritud karaasides remondis-hoolduses).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trionicu ja Cyberi jutu lühike kokkuvõte - ei saa.Algselt postitas: etsajo
aga VN koodi järgi on võimalik mingit ajalugu auto kohta esindusest näha=? Ma küll ise pole kursis, aga kuulnud olen nagu:S
Vin koodi põhjal tehakse küll päringuid vastavate riikide vastavatesse saabi esindustesse, kuid lõplikku tõde ei pruugi sealt selguda. Igal juhul uuri enne ostu vormistamist VMist, kas autol on kehtiv garantii!
Ok! Ma ei hakkanud uut teemat tegema selleks. Küsimus Saabi omanikele - Lugedes seda foorumit jääb mulje, et väga paljudel vähe kasut. saabidel läheb "katiki" kütusepump, kett vmsarnast (suhteliselt kallis väljaminek)? Olge head ja süstige minusse optimismi, et ära karda endale Saabi osta! Aitäh:)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Foorumisse satuvad tihti inimesed, kel häda käes ja otsivad abi. Sellest ka ehk tunne, et kõigil kogu aeg laguneb. Arvestades, kui palju viimasel ajal SAABe ringi sõidab, ei julgeks ma küll nii kõvasti üldistada. Ketid on küll teema, mida mõningate mudelite puhul tuleb karta, aga siiski mingi kindla läbisõidu tagant. Kallite väljaminekutega karistatakse hooletut peremeest või rumalat ostjat, kes tuima näoga müüja udujutte usub ja midagi üle ei kontrolli.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Olen isegi siia foorumisse teinud postitusi vaid juhul, kui mõni probleem kimbutab või lihtsalt tahaks mõnele küsimusele vastust. Kindlasti ei tee ma postitusi stiilis "Minu Saabiga ei juhtunud täna midagi, nii ka eile ja kogu viimase nädala jooksul, kogunisti mitu kuud pole midagi juhtunud". Tõepoolest, nagu Cyber juba ütles, autofoorumitesse postitatakse üldjuhul siis, kui mure käes, või enda teadmistest napib.
Kuigi olen Saabiomanik olnud vaid kaks kuud, julgen loetu-uuritu ja enda väheste kogemuste põhjal öelda, et OG 9-3 näol on tegemist tehniliselt täiesti tavalise sõiduautoga, millega kaasnevad boonusena kena väliskuju, mitmed omanäolised ja igisaabilikud kiiksud ning ülimalt mugavad istmed. Kahtlemata on vanema põlvkonna Saabidel oluliselt rohkem neid kiikse, mis teevad Saabist teistest selgesti eristuva margi. Kui ehk viimase põlvkonna mudelid välja arvata, siis on Saabid oma väliskujult alati olnud äratuntavalt Saabid, ehk auto neile, kes soovivad ehk hallist massist veidi erineda.
Kuna alates NG 900-st on Saabide mudelid välja arendatud ja toodetud GM-i käe all, siis ei ole Saabide ülalpidamine ja hooldus lõikes kindlasti oluliselt kulukam, kui sama korporatsiooni teiste markide puhul.
Kuigi olen Saabiomanik olnud vaid kaks kuud, julgen loetu-uuritu ja enda väheste kogemuste põhjal öelda, et OG 9-3 näol on tegemist tehniliselt täiesti tavalise sõiduautoga, millega kaasnevad boonusena kena väliskuju, mitmed omanäolised ja igisaabilikud kiiksud ning ülimalt mugavad istmed. Kahtlemata on vanema põlvkonna Saabidel oluliselt rohkem neid kiikse, mis teevad Saabist teistest selgesti eristuva margi. Kui ehk viimase põlvkonna mudelid välja arvata, siis on Saabid oma väliskujult alati olnud äratuntavalt Saabid, ehk auto neile, kes soovivad ehk hallist massist veidi erineda.
Kuna alates NG 900-st on Saabide mudelid välja arendatud ja toodetud GM-i käe all, siis ei ole Saabide ülalpidamine ja hooldus lõikes kindlasti oluliselt kulukam, kui sama korporatsiooni teiste markide puhul.