Miks on 9-3 veljed tahmased (eriti esimesed). Olid eelmisel ja on uuel ka, samamoodi maja ees seisval EvgGad'i Aerol.
Kas viga on viletsates piduriklotsides/ketastes? Vanal Saabil oli sama jama, sai uued (kallimad) klotsid pandud ja ikka olid veljed tahmased. Samas Mazdal sellist asja pole. Mingi Saabide omapära?
Millegi pärast ei luba minul algatada teemat rubriigis "Veermik, kere sisustus" New Topic nuppu ei ole.
Keegi võiks selle palun siis ümber tõsta.
Veljed tahmased
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Veermik, kere, sisustus
See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Miks just Saabil lähevad veljed tahmaseks ja teistel autodel mitte? Vähemalt ei ole muudel markidel nii. Mõtlesin, et ehk on velje materjal selline, et korjab selle klotsi tahma külge kinni. Aga eelmisel Saabil olid talvel all Dezent veljed ja need olid samamoodi tahmatanud.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Esimesed pidurid saavad kõige rohkem valu + klots on suurem.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Ehk sa ei harrasta Mazdaga nii sportlikku sõidustiili? Samas, nii palju kui mina tean, siis mida kallim ja parem klots, seda kiiremini see kulub. Mazdal on ehk lihtsalt kehvad klotsid.Algselt postitas: Rästas
Miks on 9-3 veljed tahmased (eriti esimesed). Olid eelmisel ja on uuel ka, samamoodi maja ees seisval EvgGad'i Aerol.
Kas viga on viletsates piduriklotsides/ketastes? Vanal Saabil oli sama jama, sai uued (kallimad) klotsid pandud ja ikka olid veljed tahmased. Samas Mazdal sellist asja pole. Mingi Saabide omapära?
- Aeronautik
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Mul Saabil veljed tahmased....eriti siis kui uued klotsid on. Mingi aja möödudes nad niiväga enam tahmaseks ei lähe. Hondal oli sama teema ja pemmil ka.
Kas te inimesed tõesti naiivselt arvate,et pidurdamisel(mil toimub seisva abrasiivse pinnaga klotsi surumine suure jõuga vastu kiiresti pöörlevat ketast) tekkinud tolmu/tahmaosakesed annihileeruvad:poke: .
Loomulikult veljed määrduvad,kui pidurdada ja seda kõigil pidureid omavatel liikurvahenditel.
Loomulikult veljed määrduvad,kui pidurdada ja seda kõigil pidureid omavatel liikurvahenditel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No kes sulle, Trionc, vastu vaielda tihkabAlgselt postitas: Trionic
Kas te inimesed tõesti naiivselt arvate,et pidurdamisel(mil toimub seisva abrasiivse pinnaga klotsi surumine suure jõuga vastu kiiresti pöörlevat ketast) tekkinud tolmu/tahmaosakesed annihileeruvad:poke: .
Loomulikult veljed määrduvad,kui pidurdada ja seda kõigil pidureid omavatel liikurvahenditel.

St, et esimesed klotsid/kettad hõõrduvad pidurdamisel rohkem, kui tagumised? Et just esimesed veljed tahmased on ja tagumised mitte.
Tegelikult on minu sõidustiil enamjaolt sama - st kulgen üldiselt rahulikult, pidurdan võimalikult vähe (ei ole järske pidurdamisi, kui keegi ees just mingit trikki ei tee). Mazda klotse ei oska kiita ega laita: 20'000km sõidetud, tahma pole.Algselt postitas: djstallion
Ehk sa ei harrasta Mazdaga nii sportlikku sõidustiili? Samas, nii palju kui mina tean, siis mida kallim ja parem klots, seda kiiremini see kulub. Mazdal on ehk lihtsalt kehvad klotsid.
Pole nagu esimene Saab majas, esimene tutikas küll jahAlgselt postitas: fofa
Tüüpilised tutika auto mured - tolmukübe siin, tahm seal. Sõida paar kuud ära, siis rahuned maha
Variant 2: värvi veljed mustaks - bling-bling!

Eelmisel (vanemal) olid samamoodi esiveljed tahmased. Sai paigaldatud kallimad klotsid - tahmarindel muutusteta.
Ega see niiväga häirigi. Pigem tõmbab tähelepanu ja nõuab tihedamat puhastamist, kui tagumised veljed.
Jaanus, aitäh veljevaha soovituse eest

Kindlasti oleneb see velje kujust (kodaratest näit.) ja pinnakattest. Vaevalt nüüd Saabidel kuidagi ekstra "tahma pritsiv" pidurisüsteem on. Enamustel autodel on pidurid üldjoontes ikka ühesugused.
Esimesed tõesti tahmavad rohkem, aga sellepärast, et kettad ja klotsid märksa suuremad - vastavalt suurem ka pidurdusjõud.
Sõidetakse ju enamasti suht tühja autoga, mis veelgi suurendab koormuste erinevusi esi- ja tagapidurite vahel.
Kuulnud veel seda, et ajal kui asbesti piduriklotsides kasutati, tahmasid need vähem. Nüüd asbest keelatud, aga tahmavad ka rohkem.
Ei oska kommenteerida..
Esimesed tõesti tahmavad rohkem, aga sellepärast, et kettad ja klotsid märksa suuremad - vastavalt suurem ka pidurdusjõud.
Sõidetakse ju enamasti suht tühja autoga, mis veelgi suurendab koormuste erinevusi esi- ja tagapidurite vahel.
Kuulnud veel seda, et ajal kui asbesti piduriklotsides kasutati, tahmasid need vähem. Nüüd asbest keelatud, aga tahmavad ka rohkem.
Ei oska kommenteerida..
Algselt postitas: RästasNo kes sulle, Trionc, vastu vaielda tihkabAlgselt postitas: Trionic
Kas te inimesed tõesti naiivselt arvate,et pidurdamisel(mil toimub seisva abrasiivse pinnaga klotsi surumine suure jõuga vastu kiiresti pöörlevat ketast) tekkinud tolmu/tahmaosakesed annihileeruvad:poke: .
Loomulikult veljed määrduvad,kui pidurdada ja seda kõigil pidureid omavatel liikurvahenditel.
St, et esimesed klotsid/kettad hõõrduvad pidurdamisel rohkem, kui tagumised? Et just esimesed veljed tahmased on ja tagumised mitte.
Esipidurid võtavad alati rohkem kui tagapidurid