Tere ,
kesse ütleb mis on viga:
sümptomid:
1) kiirendades mootor hakib ( jõunksutab ja käitub ebaühtlaselt)
2) ühtlasel sõidul ponks- korras- kiirenda( ka aeglustada) jälle jampsib.
3) külmamootoriga so kui on ööläbi seisnud esimesed ca 5 km
kiirendades ei haki.
selle tegevuse parandamiseks on ettevõetud lähiminevikus:
1) küülad
2) süütekasset( proovitud isegi 3 erinevat peale), kõik töötavad ikka ühetemoodi so nagu eelpool kirjeldatud.
3) väntvõlliandur vahetatud.
arvuti Troostis ei näidanud mingit viga.
arvuti Antti juures näitas väntvõlli andurit ( saigi vahetatud) ja silindrite ebaühtlast tööd aga kui kolm kassetti näitavad/ teevad ikka sama . ei saa see kasseti viga olla.
Ps tuli meelde et alates jaanuarist on ta seda pulli teinud
aga siis oli vastupidi - külmamootoriga jättis vahele. aga väga harvadel kordadel - siis kui auto oli 2-3 päeva seisnud.
Äkki mingi temperatuuriandur, mis jagab ajule valeinfot mootori temperatuuri kohta?
Misse kurat tal viga on?:freak:
Kui keegi teab:eureka: siis lilled!
Mure: 9-5 hakib kiirendades
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: andu243
Kui on võimalus, siis proovi mõne teise õhulugejaga, minu senised kogemused mistahes marki õhulugejaga autoga on performance paranenud isegi siis, kui see ära puhastada lihtsalt.
Katsetada ju võid![]()
Õhulugejat puhastada

__In Boost We Trust__
Mul natukene samasugune asi, nimelt 3. ja 4. käiguga gaas põhjas kiirendades käivad mingid jõnksatused 2500 - 3000 pöörde juures läbi. Samas, kui vaikselt kiirendada, siis ei midagi. 1. ja 2. käiguga ei saa nagu aru, 5. käiguga pole proovinud. Mõnikord on tuntavam, mõnikord jälle ei ole probleemi. Kas äkki mingi õhuleke kusagil? Algas kah nii umbes paar kuud tagasi
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
No mul vähemalt oli nii, et kui ma enda oma bensiini ja pehme pintsliga puhtaks tegin, siis oli kõik jälle ok. Ja see, mis sealt pealt maha tuli, oli ikka suht kole.
D116, miks
: teed? Kui on selle viga, siis nii ehk naa tuleb see ju välja vahetada varem või hiljem ning kui viga on lihtsalt selles, et ta vähe must on, siis miks mitte ta puhtaks pesta.... väga õrnalt muidugi.
Saab ju silmagagi aru, kas õhulugeja on must või ei, ei pea ju puutumagi seda. Ega õhufilter kõike ka kinni ei püüa ja midagi ikka sinna lugeja külge satub.
PS! See on lihtsalt üks võimalusi, miks jõnksutab, mis ei pruugi sugugi kindel olla, ma lihtsalt jagasin oma kogemust
D116, miks

Saab ju silmagagi aru, kas õhulugeja on must või ei, ei pea ju puutumagi seda. Ega õhufilter kõike ka kinni ei püüa ja midagi ikka sinna lugeja külge satub.
PS! See on lihtsalt üks võimalusi, miks jõnksutab, mis ei pruugi sugugi kindel olla, ma lihtsalt jagasin oma kogemust

Andu, äkki oled ikkagi nii kena ja annad teada geograafilise asendi kus kohast võiks õhulugeja leida?
Oleksin ilmatuma tänulik. puhastaks ka pehme pintsliga ja bensiiniga.
see et keegi D116 miskit, arvab on ka tore , aga mul on reaalselt abi vaja.
tahaks juba happily ever after
Oleksin ilmatuma tänulik. puhastaks ka pehme pintsliga ja bensiiniga.
see et keegi D116 miskit, arvab on ka tore , aga mul on reaalselt abi vaja.
tahaks juba happily ever after

heitsin täna ka pilgu peale, ja oli ka teine veidi sodine, täpsemalt on selle anduri sees üks võre, see vajas tsipa puhastamist. millegi muu kallale ma rohkem ei julenud minna. väga õrnad komponendid tundusid.
kõigepealt võta lahti anduri küljest juhe, siis kruvi lahti klemmid, mis sisse ja väljaminevaid õhuvoolikuid kinni hoiavad ja eemalda sensor, siis saad puhastada.

kõigepealt võta lahti anduri küljest juhe, siis kruvi lahti klemmid, mis sisse ja väljaminevaid õhuvoolikuid kinni hoiavad ja eemalda sensor, siis saad puhastada.

mihkeltt, kui sul võre must oli, siis on arvatavasti ka andur ise ja ega see võre puhastame ei aita. Info saab ta ikka andurist mööduvast õhust ja kui andur must, siis saab vale infi. Eks ta muidugi õrn asi ole, kui muud ei riski teha, siis võib ju bensiini peale pihustada sellele lihtsalt, midagi ikka minema peseb.
Vabandan, et kasutan võõrast teemat, aga endal analoogne mure.
Mure selline, et sõites suurematel kiirustel hakkab auto natuke jõnksutama ning vahest kaob jõud sootuks (tunne nagu turbo kaoks ära) ning lööb põlema check engine ja tahmab kõvasti - et kas viga võib olla õhufiltris või lugejas?
Mure selline, et sõites suurematel kiirustel hakkab auto natuke jõnksutama ning vahest kaob jõud sootuks (tunne nagu turbo kaoks ära) ning lööb põlema check engine ja tahmab kõvasti - et kas viga võib olla õhufiltris või lugejas?
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Rauno
Vabandan, et kasutan võõrast teemat, aga endal analoogne mure.
Mure selline, et sõites suurematel kiirustel hakkab auto natuke jõnksutama ning vahest kaob jõud sootuks (tunne nagu turbo kaoks ära) ning lööb põlema check engine ja tahmab kõvasti - et kas viga võib olla õhufiltris või lugejas?
sul on diisli oma, seal voib kutusefilter olla...


Algselt postitas: tripp
Mul natukene samasugune asi, nimelt 3. ja 4. käiguga gaas põhjas kiirendades käivad mingid jõnksatused 2500 - 3000 pöörde juures läbi. Samas, kui vaikselt kiirendada, siis ei midagi. 1. ja 2. käiguga ei saa nagu aru, 5. käiguga pole proovinud. Mõnikord on tuntavam, mõnikord jälle ei ole probleemi. Kas äkki mingi õhuleke kusagil? Algas kah nii umbes paar kuud tagasi
Mure lahenes küünalde vahetusega.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
nii teema lõpetuseks on selgunud selline kuri tõsisasi, et keegi ei teagi ,mis mu autol otseselt viga on. Teada on see: viga pole mehaaniline ( so reaalne vidin) vaid virtuaalne.
St et minu auto aju ei tunnista väntvõllianduri olemas olu
ja nii on - tänu sellele ei funktsioneeri korralikult auto mootor kuna ei saa adekvaatset infot.
So probleem on 0-llide ja 1-tede jada erroris.
ulme.
Kui keegi teab Saab 9-5 aju psühhiaatrit siis andke palun teada.
St et minu auto aju ei tunnista väntvõllianduri olemas olu

ja nii on - tänu sellele ei funktsioneeri korralikult auto mootor kuna ei saa adekvaatset infot.
So probleem on 0-llide ja 1-tede jada erroris.
ulme.
Kui keegi teab Saab 9-5 aju psühhiaatrit siis andke palun teada.

-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: radio2
nii teema lõpetuseks on selgunud selline kuri tõsisasi, et keegi ei teagi ,mis mu autol otseselt viga on. Teada on see: viga pole mehaaniline ( so reaalne vidin) vaid virtuaalne.
St et minu auto aju ei tunnista väntvõllianduri olemas olu
ja nii on - tänu sellele ei funktsioneeri korralikult auto mootor kuna ei saa adekvaatset infot.
So probleem on 0-llide ja 1-tede jada erroris.
ulme.
Kui keegi teab Saab 9-5 aju psühhiaatrit siis andke palun teada.![]()
vale jutt, kui probleem oleks väntvõlli anduris, sul auto ei käivitaks millalgi =) enda kogemus
Võiks ju proovida ECU Stock softi uuesti peale lasta, või ka katsetada erinevaid softe.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6890&page=3
EDIT: Mul on olemas ka üks tagavara ECU, võiks ka sellega proovida, et välistada ECU raua viga.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6890&page=3
EDIT: Mul on olemas ka üks tagavara ECU, võiks ka sellega proovida, et välistada ECU raua viga.
Algselt postitas: radio2
nii teema lõpetuseks on selgunud selline kuri tõsisasi, et keegi ei teagi ,mis mu autol otseselt viga on. Teada on see: viga pole mehaaniline ( so reaalne vidin) vaid virtuaalne.
St et minu auto aju ei tunnista väntvõllianduri olemas olu
ja nii on - tänu sellele ei funktsioneeri korralikult auto mootor kuna ei saa adekvaatset infot.
So probleem on 0-llide ja 1-tede jada erroris.
ulme.
Kui keegi teab Saab 9-5 aju psühhiaatrit siis andke palun teada.![]()
to:MangustGrupp
oi-oi-oi. Või vale jutt!:nono: ole hea, mine suhtle siis Troosti, Saabiantti,HMK diagnostikutega kelle kõikide arvutid näitavad ühte ja sama viga- ehk väntvõlli andur viga P0340 , - Ilmselt ma võtsin jutu õhust ja ajan mulli.
Sinu autol oli see ilmselt nii läbi et ei andnud mingit märki. kui vändaandur külgest keerata ei käivitu ka auto. Seega oli sinu andur täiesti koolnud kuna autoaju jaoks oli see tühikoht.
Algselt postitas: MangustGrupp
vale jutt, kui probleem oleks väntvõlli anduris, sul auto ei käivitaks millalgi =) enda kogemus
oi-oi-oi. Või vale jutt!:nono: ole hea, mine suhtle siis Troosti, Saabiantti,HMK diagnostikutega kelle kõikide arvutid näitavad ühte ja sama viga- ehk väntvõlli andur viga P0340 , - Ilmselt ma võtsin jutu õhust ja ajan mulli.
Sinu autol oli see ilmselt nii läbi et ei andnud mingit märki. kui vändaandur külgest keerata ei käivitu ka auto. Seega oli sinu andur täiesti koolnud kuna autoaju jaoks oli see tühikoht.