Külmkäivitus
2,3 sel külmalt käivitades pöörded suured,2000 ja vahel enamgi umbes 30 sekundit ja siis hakkavad tasapisi langema 1500-1200 kanti.Mootoril valus ja kõrval ka.Kus viga.Müüja väitis ,et nii peabki olema.Tegemist on regulaarselt teenenduses hooldatud autoga.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
tegelikult mul kunagi oli vana saab 9000 turboga, ja talvel just nimelt tootas. esimesed paar minutit korged poorded, siis okey. arvasin, et auto on tark ning soendab end ise 

Sa ei maininud kahjuks,mis masinaga tegu,seega ei saa ka aidata,sest eri mootorijuhtimistel on erinevad vead selle sümptoomiga:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Näteks Trionic5 softis on "lüliti" nimega Higher idle during start.
Pole seni veel näinud, et mõnel ECU-l oleks see võimalus tehase poolt sisse lülitud.
Ilmselt on viga puhtalt mehaaniline, ehk siis mõni andur/regulaator jamab.
Pole seni veel näinud, et mõnel ECU-l oleks see võimalus tehase poolt sisse lülitud.
Ilmselt on viga puhtalt mehaaniline, ehk siis mõni andur/regulaator jamab.
Sellel ei tohi tühikäik muutuda mingil mootori-,ega välistemperatuuril.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kasutasin vahepeal mootori piinade vähendamiseks nippi,et auto käima ja kohe minema.Täna avastasin et iga piduripedaalile vajutus tõstab pöördeid 200 võrra.Sain 3000 pööret kätte,vajutasin 5 korda,peale seda hakkasid siis alles pöörded langema.Viga siis vist kuskil vaakumis?Kui mootor juba soe,siis piduripedaali vajutamine pöördeid ei mõjuta.