Kiire küsimus asjatundjatele: kas teadaolevalt on Comma ja Valvoline DOT 5.1 piduriõlidel märgatavat kvaliteedivahet?
Piduriõli vahetamiseks kuluv õlikogus, et pesta välja vana õli jäägid jne? 1,5l peaks vist juba piisava varuga olema?
Valvoline puhul on teada, aga kus on Comma DOT 5.1 Tallinnas letist saadaval? Ei viitsiks nimelt kõiki Comma edasimüüjaid läbi helistama/kammima hakata...
Comma vs. Valvoline DOT 5.1 piduriõli
Ega sa oma Saabi seda 5.1 ei kavatse ometi kallata?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
BRAKE FLUID DOT 5.1
* ideaalne ABS pidurisüsteemidele
* täidab järgmiste rahvusvaheliste standardite
nõudmisi: DOT5.1,DOT4,DOT3,JI703,FMVSS116,ISO4925 * sobib kasutamiseks kõigis süsteemides, mis nõuavad eelpoolnimetatud standarditele vastavaid pidurivedelikke
* kasutamiseks ketas-, trummel- ja tandempiduri- ning sidurisüsteemides
* seguneb ohutult kõigi DOT 3 ja DOT 4 tüüpi pidurivedelikega (välja arvatud mõned Citroeni ja Peugeot’ mudelid , mis nõuavad Comma LHM+ õli).
Klassifikatsioon : DOT5.1, DOT4, DOT3, SAE 1703, ISO 4925
DOT 5 on silokoonõli baasil, seda ei tohi panna, aga DOT 5.1 ei ole sama asi. Millest ma valesti aru olen saanud?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Tänud konkreetse vastuse eest.Algselt postitas: Puhur
Comma = Mercantile ehk siis Autoasi poed kindlasti kõik müüvad.
Kui masinale on ette nähtud DOT 4,siis tulebki sinna panna Dot 4,mitte 5, 5.1 vms.Algselt postitas: djstallionBRAKE FLUID DOT 5.1
* ideaalne ABS pidurisüsteemidele
* täidab järgmiste rahvusvaheliste standardite
nõudmisi: DOT5.1,DOT4,DOT3,JI703,FMVSS116,ISO4925 * sobib kasutamiseks kõigis süsteemides, mis nõuavad eelpoolnimetatud standarditele vastavaid pidurivedelikke
* kasutamiseks ketas-, trummel- ja tandempiduri- ning sidurisüsteemides
* seguneb ohutult kõigi DOT 3 ja DOT 4 tüüpi pidurivedelikega (välja arvatud mõned Citroeni ja Peugeot’ mudelid , mis nõuavad Comma LHM+ õli).
Klassifikatsioon : DOT5.1, DOT4, DOT3, SAE 1703, ISO 4925
DOT 5 on silokoonõli baasil, seda ei tohi panna, aga DOT 5.1 ei ole sama asi. Millest ma valesti aru olen saanud?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicKui masinale on ette nähtud DOT 4,siis tulebki sinna panna Dot 4,mitte 5, 5.1 vms.Algselt postitas: djstallionBRAKE FLUID DOT 5.1
* ideaalne ABS pidurisüsteemidele
* täidab järgmiste rahvusvaheliste standardite
nõudmisi: DOT5.1,DOT4,DOT3,JI703,FMVSS116,ISO4925 * sobib kasutamiseks kõigis süsteemides, mis nõuavad eelpoolnimetatud standarditele vastavaid pidurivedelikke
* kasutamiseks ketas-, trummel- ja tandempiduri- ning sidurisüsteemides
* seguneb ohutult kõigi DOT 3 ja DOT 4 tüüpi pidurivedelikega (välja arvatud mõned Citroeni ja Peugeot’ mudelid , mis nõuavad Comma LHM+ õli).
Klassifikatsioon : DOT5.1, DOT4, DOT3, SAE 1703, ISO 4925
DOT 5 on silokoonõli baasil, seda ei tohi panna, aga DOT 5.1 ei ole sama asi. Millest ma valesti aru olen saanud?
miks? mis juhtub vastasel juhul?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
See huvitaks mindki. Ma saan aru, miks DOT 5 ei tohi kasutada, aga DOT 5.1? Toote spetsifikatsioon väidab ühilduvust DOT 4 standardiga, samuti võib otsides leida mitmeid tehase poolt DOT 4 autosid, kuhu DOT 5.1 sisse kallatud.Algselt postitas: Puhur
miks? mis juhtub vastasel juhul?
Lihtsalt huvi pärast, enda autole läheb ikkagi sisse Comma sünteetiline DOT 4. Loodetavasti kahest liitrist piisab, et süsteem ka vana õli jääkidest puhtaks pesta, sellekohast vastust ma paraku ei saanud ja ise varem kogu süsteemi õli vahetanud ei ole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui ikka tõesti puhtaks tahad saada,siis tuleb kõik silindrid molekulideks võtta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Just nimelt seda mul plaanis teha ongi. Silindrid lahti, puhtaks ja uute tihenditega uuesti kokku.Algselt postitas: ivomets
kui ikka tõesti puhtaks tahad saada,siis tuleb kõik silindrid molekulideks võtta.
ikka ei saa selgust, kõik molekulideks? Püsiks tuumafüüsikast väljas. Ülekantud tähendus jah, kuid ehk kõik ei ole nii teadlikud teemas - ei saagi.
Dot 5.1 on täiesti sobiv. 2L on ehk sobiv, kui lased voolata vedelikul maha rohkem kui poole ulatuses.
Tehakse palju "poste", kuid mitte ühtegi midagi reaalselt seletavat.
Dot 5.1 on täiesti sobiv. 2L on ehk sobiv, kui lased voolata vedelikul maha rohkem kui poole ulatuses.
Tehakse palju "poste", kuid mitte ühtegi midagi reaalselt seletavat.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Väga asjakohane väide. Jään isegi huviga vastukaja ootama.Algselt postitas: Puhur
Dot 5.1 on täiesti sobiv.
Tehakse palju "poste", kuid mitte ühtegi midagi reaalselt seletavat.
Sellest lausest küll hästi aru ei saanud...Algselt postitas: Puhur
2L on ehk sobiv, kui lased voolata vedelikul maha rohkem kui poole ulatuses.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Molekulideks võtma = algosadeks lammutama - väga-väga levinud kõnepruuk...
Lased poole maha joosta = kallad peale ja õhutad ja kallad peale ja õhutad ja niplitest muudkui siriseb... pool vähemalt viskad pärast minema, sest ega sa tegelikult maha ei lase joosta, ikka pudelisse ..
Lased poole maha joosta = kallad peale ja õhutad ja kallad peale ja õhutad ja niplitest muudkui siriseb... pool vähemalt viskad pärast minema, sest ega sa tegelikult maha ei lase joosta, ikka pudelisse ..

Algselt postitas: Cyber
Molekulideks võtma = algosadeks lammutama - väga-väga levinud kõnepruuk...
Lased poole maha joosta = kallad peale ja õhutad ja kallad peale ja õhutad ja niplitest muudkui siriseb... pool vähemalt viskad pärast minema, sest ega sa tegelikult maha ei lase joosta, ikka pudelisse ..![]()
hakkan ise vedelikku vahetama autol, sina kui asjatundja palun räägi, kuidas ja millal vahetada? Miks üldse vahetada?
Kui kõik toimib ilusti,vaheta ainult õli.Miks seda vahetada? Mineraalne pid.õli on väga hügroskoopne,seega juba paari aastane õli sisaldab niipalju vett,et see korrodeerib kogu süsteemi. Ja manuaalkasti omanikud ei raatsi sidurisüsteemis õli vahetada(kel hüdrosidur),mistõttu hävinevad ka hüdrosiduri detailid,põhjustatuna veest õlis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Kui kõik toimib ilusti,vaheta ainult õli.Miks seda vahetada? Mineraalne pid.õli on väga hügroskoopne,seega juba paari aastane õli sisaldab niipalju vett,et see korrodeerib kogu süsteemi. Ja manuaalkasti omanikud ei raatsi sidurisüsteemis õli vahetada(kel hüdrosidur),mistõttu hävinevad ka hüdrosiduri detailid,põhjustatuna veest õlis.
Kuidas satub suletud süsteemi vesi?
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Pidurisüsteem ei ole 100% hermeetiline. Isegi õlipaagi korgi mahakeeramine aitab õhuniiskusel õlisse kondenseeruda. Õli ise on koostisega, mis seob hästi õhuniiskust.
Endiselt sooviksin argumenteeritud vastust, miks DOT4 pidurisüsteemi DOT 5.1 õli panna ei tohiks? 25 aastat vanasse autosse ei tohiks siis ka DOT 4 õli panna, kuna tehas näeb ette DOT 3.
Endiselt sooviksin argumenteeritud vastust, miks DOT4 pidurisüsteemi DOT 5.1 õli panna ei tohiks? 25 aastat vanasse autosse ei tohiks siis ka DOT 4 õli panna, kuna tehas näeb ette DOT 3.
Saan aru,et inimestel on igav,vaja on leiutada ja leiutatu ümber targutada.
Tootjatehased näevad oma toodetele ette teatud määrdeained ja muud seadme tööks ideaalselt sobivad vedelikud.
Kas teie kaks arvate,et olete oluliselt erudeeritumad autokeemia ja -seadmete töötingimustes ,-konstruktsioonides jne. kui need sajad ja sajad insenerid,kes need seadmed ja neile vajalikud vastavad kemikaalid on aastate pikkuse töö tulemusel välja "inseneerinud"
?
Miks ühte roolivõimu käib atf ja teise ei tohi seda panna? Miks mootorisse ei tohi kastiõli valada?
Võib valada,mida iganes,ka laukavett.Ikka pidurdab,ikka kuidagi sõidab.
Miks peaks keegi siin midagi argumenteerima,lugege internetist igavuse peletamiseks.
Teil on vaba valik valada sinna kasvõi PSK`d,või Nevat.
Tootjatehased näevad oma toodetele ette teatud määrdeained ja muud seadme tööks ideaalselt sobivad vedelikud.
Kas teie kaks arvate,et olete oluliselt erudeeritumad autokeemia ja -seadmete töötingimustes ,-konstruktsioonides jne. kui need sajad ja sajad insenerid,kes need seadmed ja neile vajalikud vastavad kemikaalid on aastate pikkuse töö tulemusel välja "inseneerinud"

Miks ühte roolivõimu käib atf ja teise ei tohi seda panna? Miks mootorisse ei tohi kastiõli valada?
Võib valada,mida iganes,ka laukavett.Ikka pidurdab,ikka kuidagi sõidab.
Miks peaks keegi siin midagi argumenteerima,lugege internetist igavuse peletamiseks.
Teil on vaba valik valada sinna kasvõi PSK`d,või Nevat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Saan aru,et inimestel on igav,vaja on leiutada ja leiutatu ümber targutada.
Tootjatehased näevad oma toodetele ette teatud määrdeained ja muud seadme tööks ideaalselt sobivad vedelikud.
Kas teie kaks arvate,et olete oluliselt erudeeritumad autokeemia ja -seadmete töötingimustes ,-konstruktsioonides jne. kui need sajad ja sajad insenerid,kes need seadmed ja neile vajalikud vastavad kemikaalid on aastate pikkuse töö tulemusel välja "inseneerinud"?
Miks ühte roolivõimu käib atf ja teise ei tohi seda panna? Miks mootorisse ei tohi kastiõli valada?
Võib valada,mida iganes,ka laukavett.Ikka pidurdab,ikka kuidagi sõidab.
Miks peaks keegi siin midagi argumenteerima,lugege internetist igavuse peletamiseks.
Teil on vaba valik valada sinna kasvõi PSK`d,või Nevat.
kas nii sisukate kommentaaridega saavutasidki 4000+ posti? Mis keegi tootja soovitab või mitte, ei olegi teema. Teema on vedeliku asendamine alternatiiviga ja selle mõjud ehk pigem.
Õige, milleks kuulata omaala "spetsialiste" kuskil foorumis, kui saab netisügavustes tuhlata.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Huvitav on see, et enda meelest mitte ei targutanud, vaid küsisin infot ja nõu endast targematelt, kes võiksid olla ja on sellel alal erudeeritumad. Kui ma ennast nii lõputult teadjaks ja targaks peaksin, siis ma ei küsiks ja ei uuriks, teaksin ise täpselt.
Trionic, ei midagi isiklikku, aga eelpooltoodud näited olid ikka väga äärmuslikud. Küsimus tekkiski tänu sellele, et mitu tundi netis surfamist ei andnud mulle ühtegi vastust, et ei tohiks DOT 4 süsteemis DOT 5.1 kasutada ja miks ei tohiks.
Ammendavat vastust ei ole ma kuskilt seni saanud, küll aga on vastuse väljaselgitamine viinud selleni, et sõimatakse targutajaks...
Siin foorumis on korduvalt juttu olnud, et on tekkinud palju uusi kasutajaid, palju läbu jne. Õige, see probleem vaevab peaaegu kõiki taolisi foorumeid. Ilmselt olen mina siin üks nendest mitte eriti teretulnud kasutajatest, kes küsib valel ajal ja vales kohas valesid küsimusi, mistõttu vanad saabigurud ei saa enam ennast mugavalt tunda ja eemalduvad. Jumala eest, ma ei mõista, miks seda foorumit üldse vaja on, kui siin võib küsida ainult valitud küsimusi? Olen aastaid olnud ühe teise suure autoklubi foorumi kasutaja ja ei mäleta küll, et seal oleks iga küsimuse peale joonlauaga vastu näppe virutatud, kuigi läbureid ei sallita sealgi.
Tõenäoliselt on mõistlikum edapidi oma vastused mujalt otsida. Ei ole just meeldiv teada, et peaaegu iga minu poolt tekitatud teema saab mõnede isikute poolt halvustavaid, et mitte öelda lausa iroonilisi vastuseid. Millega ma sellise suhtumise nii lühikese ajaga ära olen teeninud, jäägu igaühe enda otsustada.
Minu poolest võib teema lukku panna, et keegi enam "targutada" ei saaks.
Trionic, ei midagi isiklikku, aga eelpooltoodud näited olid ikka väga äärmuslikud. Küsimus tekkiski tänu sellele, et mitu tundi netis surfamist ei andnud mulle ühtegi vastust, et ei tohiks DOT 4 süsteemis DOT 5.1 kasutada ja miks ei tohiks.
Ammendavat vastust ei ole ma kuskilt seni saanud, küll aga on vastuse väljaselgitamine viinud selleni, et sõimatakse targutajaks...
Siin foorumis on korduvalt juttu olnud, et on tekkinud palju uusi kasutajaid, palju läbu jne. Õige, see probleem vaevab peaaegu kõiki taolisi foorumeid. Ilmselt olen mina siin üks nendest mitte eriti teretulnud kasutajatest, kes küsib valel ajal ja vales kohas valesid küsimusi, mistõttu vanad saabigurud ei saa enam ennast mugavalt tunda ja eemalduvad. Jumala eest, ma ei mõista, miks seda foorumit üldse vaja on, kui siin võib küsida ainult valitud küsimusi? Olen aastaid olnud ühe teise suure autoklubi foorumi kasutaja ja ei mäleta küll, et seal oleks iga küsimuse peale joonlauaga vastu näppe virutatud, kuigi läbureid ei sallita sealgi.
Tõenäoliselt on mõistlikum edapidi oma vastused mujalt otsida. Ei ole just meeldiv teada, et peaaegu iga minu poolt tekitatud teema saab mõnede isikute poolt halvustavaid, et mitte öelda lausa iroonilisi vastuseid. Millega ma sellise suhtumise nii lühikese ajaga ära olen teeninud, jäägu igaühe enda otsustada.
Minu poolest võib teema lukku panna, et keegi enam "targutada" ei saaks.
Tubli, tubli. Ilmselt on Trionic tühikargaja, kes autoasjadest mitte sittagi ei tea.
Just...
Üldiselt ei soovitata vedelikke omavahel segada. Keegi ei tea, kuidas reageerib x aastat tundmatus (kas on ikka kindel, mis moosi eelmine omanik koonerdamishoos sinna valas) mahlas vedelnud mansett uuele vedelikule. Sitemal juhul läheb kogu pidurisüsteemi kummidetailide vahetuseks. Või ka mitte, kes teab.
DOT 4 on äärmiselt lollikindlaks tõdetud. Kui ei kavatse just igapäevaselt OT üritusi külastada või teadlikult liikluses surmarallit sõita, on DOT4 omadused täitsa piisavad. Kui seda vedelikku ikka nii mõne aasta järel vahetada. Ega see sünteetilinegi mingi imevedelik pole, ka see vananeb süsteemis ja tuleb lõpuks välja vahetada.
Aga eks ego upitab ikka, kui saab valada süsteemi parimat. Miks mitte siis juba võistlusautodele mõeldud erivedelikke? Nede liitrihind võiks olla midagi hoopis muud, ikka kohe teine tunne sõites.
Teemaalgataja juba sai vastuse, tema soovitud vedelikku müüb Mercantile ehk otsida tasub Autoasi kaubamärgi alt. Ja veel, sama putka müüb ka DOT4 sünteetiliste lisanditega. Kui märksõna "sünteetiline" on oluline. Suure tõenäosusega saab vastavat mahla kas Laagri või Peterburi tee kioskist.
Valvoline ja Comma mahladel ei tohiks olla olulist vahet. Valvoline on meile lihtsalt tuntum (ilmselge põderlandia mõju)... Hinnavahe on olemas, kuid ka see on pigem marginaalne. Ise olen Comma mahlasid kasutanud küll vaid viis astat, kuid seni pole ükski mind veel alt vedanud, eks jõuavad:red:

Üldiselt ei soovitata vedelikke omavahel segada. Keegi ei tea, kuidas reageerib x aastat tundmatus (kas on ikka kindel, mis moosi eelmine omanik koonerdamishoos sinna valas) mahlas vedelnud mansett uuele vedelikule. Sitemal juhul läheb kogu pidurisüsteemi kummidetailide vahetuseks. Või ka mitte, kes teab.
DOT 4 on äärmiselt lollikindlaks tõdetud. Kui ei kavatse just igapäevaselt OT üritusi külastada või teadlikult liikluses surmarallit sõita, on DOT4 omadused täitsa piisavad. Kui seda vedelikku ikka nii mõne aasta järel vahetada. Ega see sünteetilinegi mingi imevedelik pole, ka see vananeb süsteemis ja tuleb lõpuks välja vahetada.
Aga eks ego upitab ikka, kui saab valada süsteemi parimat. Miks mitte siis juba võistlusautodele mõeldud erivedelikke? Nede liitrihind võiks olla midagi hoopis muud, ikka kohe teine tunne sõites.

Teemaalgataja juba sai vastuse, tema soovitud vedelikku müüb Mercantile ehk otsida tasub Autoasi kaubamärgi alt. Ja veel, sama putka müüb ka DOT4 sünteetiliste lisanditega. Kui märksõna "sünteetiline" on oluline. Suure tõenäosusega saab vastavat mahla kas Laagri või Peterburi tee kioskist.
Valvoline ja Comma mahladel ei tohiks olla olulist vahet. Valvoline on meile lihtsalt tuntum (ilmselge põderlandia mõju)... Hinnavahe on olemas, kuid ka see on pigem marginaalne. Ise olen Comma mahlasid kasutanud küll vaid viis astat, kuid seni pole ükski mind veel alt vedanud, eks jõuavad:red:
to distallion ja Puhur:
Kahju,et te mu suht õelast(
) postitusest seda iva ei leidnud,mida sinna üritasin peita.Lihtsalt täiest arusaamatuks jääb,et miks otsida jäärapäiselt alternatiivi asjale,mis teatud kohtadesse on SOBIVAIMAKS tunnistatud,mis on soodsa hinnaga ja vabalt kõikjalt kättesaadav.See,et näit. DOT5.1 katab nelja omadusi,ei paneks mind ikkagi seda sisse valama.Kui alternatiivi otsid tavalisele dot4`le,vali hoopis näiteks Castrol Responce Synt. dot4(250eeku liiter),või siis mõni race dot4(hinnad algavad 1000 eegust liiter).Nende abil teed sa midagi paremaks vähemalt: väiksem hügroskoopsus,oluliselt kõrgem keemistemperatuur,paremad viskoossusomadused,rohkem
korrosioonivastaseid inhibiitoreid,oluliselt suurem vastupidavus "vananemisele" jne. Teatud määrdeainetel on kindlad määrimisomadused ja ainele vastavalt on välja töötatud ka tihendusmaterjalid(on teatud lisandid,mis sobuvad kokku kasutatavate tihendite kummisegude omadustega.Ei kuivata tihendeid,ega aja neid ka "paiste".
Hea näide on viiekäiguline ZF automaatkast,millele sobib ainult Esso LT 71 141 õli. Võtad Castroli Transmax Z õli,mis spetsifikatsiooni järgi katab täielikult antud Esso omadused.Kast töötab ka sellega ja midagi hullu ei juhtu,aga kõik töörežiimid on paigast ning sõita on äärmiselt ebameeldiv.
Või tonnise saabi roolivõimendi,kuhu käib ka spetsiaalõli.Võib ju sinnagi panna mõnda muud ATF tüüpi õli.Võimendamine toimib ilusti,aga miskipärast hakkab varsti pumba simmerling lekkima,või lati otsatihend.
to Puhur ja v6sa:
Ma olengi "spetsialist" ja tühikargaja ja mu eesmärgiks on jõuluks 7000 postitust täis saada sisutu pläma abil.
Kahju,et te mu suht õelast(

korrosioonivastaseid inhibiitoreid,oluliselt suurem vastupidavus "vananemisele" jne. Teatud määrdeainetel on kindlad määrimisomadused ja ainele vastavalt on välja töötatud ka tihendusmaterjalid(on teatud lisandid,mis sobuvad kokku kasutatavate tihendite kummisegude omadustega.Ei kuivata tihendeid,ega aja neid ka "paiste".
Hea näide on viiekäiguline ZF automaatkast,millele sobib ainult Esso LT 71 141 õli. Võtad Castroli Transmax Z õli,mis spetsifikatsiooni järgi katab täielikult antud Esso omadused.Kast töötab ka sellega ja midagi hullu ei juhtu,aga kõik töörežiimid on paigast ning sõita on äärmiselt ebameeldiv.
Või tonnise saabi roolivõimendi,kuhu käib ka spetsiaalõli.Võib ju sinnagi panna mõnda muud ATF tüüpi õli.Võimendamine toimib ilusti,aga miskipärast hakkab varsti pumba simmerling lekkima,või lati otsatihend.
to Puhur ja v6sa:
Ma olengi "spetsialist" ja tühikargaja ja mu eesmärgiks on jõuluks 7000 postitust täis saada sisutu pläma abil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989