Speedest 1000 EUR Race

Ühised tegemised
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#1

Ürituse regamine avatud. Ehk seekord saab rohkem osalejaid siit, kui miilisõidul??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#2

Kokkutulekuga samal päeval, ei oskagi valida nüüd..:red:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

Lõppkiirusvõistlus toimub Tartu Raadi lennuväljal, 19. juulil 2008 a.
Võistlusdistants on 1 km. Võisteldakse suurima kiiruse saavutamise peale distantsi lõpus!
Info siin

Kas meie seas ka osalejaid on?
Ma lähen kaema ja teen ka huvipärast paar katset..
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Hi-hi-hii:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#5

Saabukaid on ka siiski kohal, küll mitte eesti ridadest.

Heikki Timonen - Finland - Saab 9-3 - 2.0 (200+ hj) 220+ B
Toni Ristola - Finland - Saab 9-3 - 2.0T (200 hj) 190 B
Jesse Metsänkylä - Finland - Saab 9-3 - 2.0t (154+ hj) 200+ B


:headbang:Sipelgaz:drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

TGB läheb sõitma küll ..:) Ilmselt on osalemistasud laekumata, seepärast teda seal ka kirjas pole...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#7

Küülikuga võistlema ei saa ilmselt, kuid tulen elan kaasa.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Miks ei saa.? kui auto korras muidugi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#9

Kuskilt hakkas bensiin lekkima, ei ole mõtet riskida sellise asjaga.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
TGB läheb sõitma küll ..:) Ilmselt on osalemistasud laekumata, seepärast teda seal ka kirjas pole...

Praegu just tegin ülekande!

Rõõm Soomlaste Saabe registreerunute hulgas näha.
Saame näha! :evil::evil::evil:
Jürgen

#11

Mis kellaks keegi kohale laekub, enne 15 pole vist mõtet?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Jürgen
Mis kellaks keegi kohale laekub, enne 15 pole vist mõtet?

14:00 hakkavad sõidud ju!

Ajakava

10:00-13:00 Võistlejate check-in ja tehniline kontroll
13:30 Võistlejate koosolek
14:00 Võistlussõitude algus
Iga ratas veab and then some!
Jürgen

#13

Oi kurjam, et siis 14 kohale hoopis..
:drink:
Jürgen

#14

TGB - 221km/h
Soomlane1 - 200km/h
Soomlane2 - 221km/h
Soomlane3 - 242km/h

VÄGA TORE ÜRITUS OLI!!
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#15

Väga hea tulemus! Mis ime asi sellel Soomlane3-l oli?
Kes ära võitis ja palju välja sõideti?
Jürgen

#16

Soomlane3 sai 2se koha B-klassis, tal on täiesti stock mootor mis läbi sõitnud 240k (vist oli nii), aga soft ja kõrvits jah just kõrvits on väga karmid, t5 musta di'ga..:facts:
Maksim võitis, 265km/h.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

Vestlesin selle soomlane3 suht kaua. Tal on kapoti all KÕRVITS nimega Holset HX40 Super. Tegemist siis nii öelda rekka turboga. Hobeseid peaks puhuma 500+ ehk. Ma ei tea nüüd küll kui palju tal oli. Igatahes kohati on torustik HAIGELT JÄME, samas charge carrier pipe on ikka vist originaal. Kolle on ise tehtud. Eraldi wastegate-st tulev toru läks otse atmosfääri, seega heli mis sealt pidi tulema oli mõne mehe sõnul hirmuäratav. Summuti esimene pool oli 4" ja hiljem vist 3.5 või midagi sellist. Auto oli mingeid juhtmeid täis, neid jätkus nii pagasiruumi kui ka ette kunde poolsesse jalaruumi. Herr Sebastian puhus suomi nii mis kolises, mingid data loggingud ja mis kõik veel:P Ülikõva ma ütlen. Nüüd kui Sebastian on veel rohkem andmeid kogunud sommidelt siis tundub, et tuunimine hakkab liikuma aina kõrgemale ja kiiremini. IMPRESSIVE

TGB ees kah müts maha:headbang:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#18

Jeesus, kust võetakse õhku turbole :o viimasel pildil.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Eks see näitabki "tegija" taset:wtf:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

Werner, kuidas kommenteerid musta kasseti kasutamist 204 mootoril?
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: kasparius
Jeesus, kust võetakse õhku turbole :o viimasel pildil.

Küsisin kusjuures sellekohta. Ei olevat mingit vahet kui sõidad. Külm tuul tuleb nii kiirelt peale, et seal kuuma õhu häda ei ole.
Iga ratas veab and then some!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#22

Algselt postitas: kasparius
Jeesus, kust võetakse õhku turbole :o viimasel pildil.

Mis arvate, kas õhufiltri asukoha muutmine oleks lõppkiiruses muutunud midagi?

EDIT: IFF jõudis juba vastata :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

Kommentaar oli, et musta võib punase asemel kasutada ja eriti just üles keeratud mootorite puhul, knock sensing pidi pisut tuimem olema, kui punasel ja ei tule nii palju valehäireid detonatsiooni kohta.
Algselt postitas: kasparius
Werner, kuidas kommenteerid musta kasseti kasutamist 204 mootoril?


Tallinna poole sõites nägime neid jälle, see mootor läks kolisema igal juhul ja Tallinna jõuti slepis..:) Nad olid sellega juba eelnevalt arvestanud ja vajalikud asjad olid kõik kaasas, jäik ühendus jms. Teisipäeval läheb juba teine mootor peale, mis garaažis ootamas on, karmimate nukkadega jms stuff. 600Nm sidurist pidi ka hakkama väheks jääma juba..:freak:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#24

Oi krt küll, soomlastega peab liini hoidma. Haiged vanad ikka :D
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#25

Sedasi!

Kohale jõudsime üsna vara, seega oli pikalt aega teisi autosid uurida.
Soomlased kutsusid meid kohe lahkesti oma nn. boksialasse! Väga sõbralikud ja lahedad inimesed!
Kui siis naabrite kapotialuseid vaatasime siis minul kadus kohe igasugune lootus nendega sammu pidada.
Jesse auto kabaalune ei näinud palju vähem aukartustäratav välja kui Heikki auto oma :evil:
Toni Ristola 9-3 oli suht stock ja selle kohta oli ka tema tulemus vägagi korralik!

Jesse Metsänkylä auto kapotialune:

Lisatud failid
Vasta