Speedest 1000 EUR Race
Lõppkiirusvõistlus toimub Tartu Raadi lennuväljal, 19. juulil 2008 a.
Võistlusdistants on 1 km. Võisteldakse suurima kiiruse saavutamise peale distantsi lõpus!
Info siin
Kas meie seas ka osalejaid on?
Ma lähen kaema ja teen ka huvipärast paar katset..
Võistlusdistants on 1 km. Võisteldakse suurima kiiruse saavutamise peale distantsi lõpus!
Info siin
Kas meie seas ka osalejaid on?
Ma lähen kaema ja teen ka huvipärast paar katset..
Saabukaid on ka siiski kohal, küll mitte eesti ridadest.
Heikki Timonen - Finland - Saab 9-3 - 2.0 (200+ hj) 220+ B
Toni Ristola - Finland - Saab 9-3 - 2.0T (200 hj) 190 B
Jesse Metsänkylä - Finland - Saab 9-3 - 2.0t (154+ hj) 200+ B
:headbang:Sipelgaz:drive:
Heikki Timonen - Finland - Saab 9-3 - 2.0 (200+ hj) 220+ B
Toni Ristola - Finland - Saab 9-3 - 2.0T (200 hj) 190 B
Jesse Metsänkylä - Finland - Saab 9-3 - 2.0t (154+ hj) 200+ B
:headbang:Sipelgaz:drive:
Algselt postitas: Cyber
TGB läheb sõitma küll ..Ilmselt on osalemistasud laekumata, seepärast teda seal ka kirjas pole...
Praegu just tegin ülekande!
Rõõm Soomlaste Saabe registreerunute hulgas näha.
Saame näha!

Algselt postitas: Jürgen
Mis kellaks keegi kohale laekub, enne 15 pole vist mõtet?
14:00 hakkavad sõidud ju!
Ajakava
10:00-13:00 Võistlejate check-in ja tehniline kontroll
13:30 Võistlejate koosolek
14:00 Võistlussõitude algus
Iga ratas veab and then some!
TGB - 221km/h
Soomlane1 - 200km/h
Soomlane2 - 221km/h
Soomlane3 - 242km/h
VÄGA TORE ÜRITUS OLI!!
Soomlane1 - 200km/h
Soomlane2 - 221km/h
Soomlane3 - 242km/h
VÄGA TORE ÜRITUS OLI!!
Soomlane3 sai 2se koha B-klassis, tal on täiesti stock mootor mis läbi sõitnud 240k (vist oli nii), aga soft ja kõrvits jah just kõrvits on väga karmid, t5 musta di'ga..
Maksim võitis, 265km/h.

Maksim võitis, 265km/h.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vestlesin selle soomlane3 suht kaua. Tal on kapoti all KÕRVITS nimega Holset HX40 Super. Tegemist siis nii öelda rekka turboga. Hobeseid peaks puhuma 500+ ehk. Ma ei tea nüüd küll kui palju tal oli. Igatahes kohati on torustik HAIGELT JÄME, samas charge carrier pipe on ikka vist originaal. Kolle on ise tehtud. Eraldi wastegate-st tulev toru läks otse atmosfääri, seega heli mis sealt pidi tulema oli mõne mehe sõnul hirmuäratav. Summuti esimene pool oli 4" ja hiljem vist 3.5 või midagi sellist. Auto oli mingeid juhtmeid täis, neid jätkus nii pagasiruumi kui ka ette kunde poolsesse jalaruumi. Herr Sebastian puhus suomi nii mis kolises, mingid data loggingud ja mis kõik veel:P Ülikõva ma ütlen. Nüüd kui Sebastian on veel rohkem andmeid kogunud sommidelt siis tundub, et tuunimine hakkab liikuma aina kõrgemale ja kiiremini. IMPRESSIVE
TGB ees kah müts maha:headbang:
TGB ees kah müts maha:headbang:
Eks see näitabki "tegija" taset:wtf:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: kasparius
Jeesus, kust võetakse õhku turboleviimasel pildil.
Küsisin kusjuures sellekohta. Ei olevat mingit vahet kui sõidad. Külm tuul tuleb nii kiirelt peale, et seal kuuma õhu häda ei ole.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kommentaar oli, et musta võib punase asemel kasutada ja eriti just üles keeratud mootorite puhul, knock sensing pidi pisut tuimem olema, kui punasel ja ei tule nii palju valehäireid detonatsiooni kohta.
Tallinna poole sõites nägime neid jälle, see mootor läks kolisema igal juhul ja Tallinna jõuti slepis..
Nad olid sellega juba eelnevalt arvestanud ja vajalikud asjad olid kõik kaasas, jäik ühendus jms. Teisipäeval läheb juba teine mootor peale, mis garaažis ootamas on, karmimate nukkadega jms stuff. 600Nm sidurist pidi ka hakkama väheks jääma juba..
Algselt postitas: kasparius
Werner, kuidas kommenteerid musta kasseti kasutamist 204 mootoril?
Tallinna poole sõites nägime neid jälle, see mootor läks kolisema igal juhul ja Tallinna jõuti slepis..


Sedasi!
Kohale jõudsime üsna vara, seega oli pikalt aega teisi autosid uurida.
Soomlased kutsusid meid kohe lahkesti oma nn. boksialasse! Väga sõbralikud ja lahedad inimesed!
Kui siis naabrite kapotialuseid vaatasime siis minul kadus kohe igasugune lootus nendega sammu pidada.
Jesse auto kabaalune ei näinud palju vähem aukartustäratav välja kui Heikki auto oma
Toni Ristola 9-3 oli suht stock ja selle kohta oli ka tema tulemus vägagi korralik!
Jesse Metsänkylä auto kapotialune:
Lisatud failid
Kohale jõudsime üsna vara, seega oli pikalt aega teisi autosid uurida.
Soomlased kutsusid meid kohe lahkesti oma nn. boksialasse! Väga sõbralikud ja lahedad inimesed!
Kui siis naabrite kapotialuseid vaatasime siis minul kadus kohe igasugune lootus nendega sammu pidada.
Jesse auto kabaalune ei näinud palju vähem aukartustäratav välja kui Heikki auto oma

Toni Ristola 9-3 oli suht stock ja selle kohta oli ka tema tulemus vägagi korralik!
Jesse Metsänkylä auto kapotialune:
Lisatud failid