Selline väike tähelepanek, et käsipiduri klotse jms vahetades on paslik kontrollida ühe vedru (Return spring 4241345) olukorda.
Selle vedru ülesanne on klotsid pinge alt vabastada. Aja jooksul roostetab vedru ära ja klotsid jäävad peale. Tulemuseks rikutud käsipiduriklotsid, pidurikettad, suurenenud kütusekulu, rapsiv tagasild ja vibratsioon.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Kui juba vahetad klotse,siis ei pane ju vanade vedrudega kokku.Ikka klotsid+ rem.komplekt(maksab alla 100eegu). Selles suhtes veidi arusaamatu teemapüstitus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mitte nii väga. Nii mõnigi ei tule selle peale, et koos klotsidega veel mingi remondikomplekt osta. Lihtsalt ei teagi sellist asja poest küsida. Algajad muidgugi. Aga kuidas sa ikka meistriks saada, kui ei õpi. Enda või teiste vigadest.
-
djstallion
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Mina sain käsipiduriklotside paigalduskomplekti 59 krooniga. Arvestades küljesolevate vedrude-jubinate seisukorda, peaks need kindlasti välja vahetama. Esiteks ei hakka nende pooleldi läbiroostetanud jubinatega käsipidur korralikult tööle, teiseks ei elaks need ilmselt teisi klotse ülegi. Kindlasti tasuks tähelepanu pöörata ka joonisel 15 ja 16 tähistatud jubinate (kinnitub trossi külge ja lükkab klotse trumlis laiali) puhastamisele ja määrimisele, sest vastasel juhul ei hakkagi süsteem korralikult liikuma.
Autoosad.ee 59.- trummelpidurite paigalduskomplektis sisalduvad järgmised jupid jooniselt: 3, 4, 5, 10.
Ametliku koodiga 4836441 müüdav käsipidurikomplekt ei sisalda samuti minu poolt nimetatud vedru.
Jooniselt on kahjuks halvasti aru saada, aga see vedru asub trumlist väljas ehk ratta poolt vaadates trumli taga.
Seoses vahetamisega tekkis selline küsimus, et kuidas pääseb ligi pulkadele nr 3? Kas selleks peab kogu kupatuse maha võtma või saab need kuidagi lihtsamalt uutega asendada?
Ametliku koodiga 4836441 müüdav käsipidurikomplekt ei sisalda samuti minu poolt nimetatud vedru.
Jooniselt on kahjuks halvasti aru saada, aga see vedru asub trumlist väljas ehk ratta poolt vaadates trumli taga.
Seoses vahetamisega tekkis selline küsimus, et kuidas pääseb ligi pulkadele nr 3? Kas selleks peab kogu kupatuse maha võtma või saab need kuidagi lihtsamalt uutega asendada?
-
djstallion
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Vähemalt OG 9-3 puhul sai ka kupatust maha keeramata hakkama. Kumbki klotsikinnitamiseks mõeldud tiftidest mahtus nibin-nabin sisse-välja liikuma, teist pidi veidi kõveraks väänama. Eelnevalt uus tift ettevaatlikult näpitsate vahel natuke kõveraks ja kui küljes, saab uuesti sirgeks painutada. Muidugi tuleb seda teha mõistlikult, et metall painutamise tagajärjel murduma ei hakkaks.
Detaili nr. 35 käsipiduriklotside paigalduskomplektis tõepoolest ei olnud, mida imestasin isegi.
Detaili nr. 35 käsipiduriklotside paigalduskomplektis tõepoolest ei olnud, mida imestasin isegi.
Kavatsesin käsipiduriklotse ma peale keerata ja nüüd tuli pime, taskulambiga uurin ja uurin mitte midagi ei saa aru
Kustkohast ma klotse peale keerata saan? Uurin nii tagant kui eest, läbi trumli aukude või 
EDIT: Kas ainult trummeli-ketta mahavõtmisega saan klotse ligi keerata, ei ole ju nii?
EDIT: Kas ainult trummeli-ketta mahavõtmisega saan klotse ligi keerata, ei ole ju nii?
Tänu, lugesin küll seda teemat, aga tollest kohast panin enne kogu aeg üle kus reguleerimise õpetus oli. Nüüd nägin. Jubinat nr 11 tuleb kruttida, läbi augu.Algselt postitas: Motorhead
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4156



