1. leht 1-st
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: E Juul 07, 2008 13:19
Postitas MadMan
Selline väike tähelepanek, et käsipiduri klotse jms vahetades on paslik kontrollida ühe vedru (Return spring 4241345) olukorda.
Selle vedru ülesanne on klotsid pinge alt vabastada. Aja jooksul roostetab vedru ära ja klotsid jäävad peale. Tulemuseks rikutud käsipiduriklotsid, pidurikettad, suurenenud kütusekulu, rapsiv tagasild ja vibratsioon.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: E Juul 07, 2008 16:04
Postitas vallikas
Mõne pildiga jubinatest ka avitad algajaid

?
Käsipiduritrossi rataste poolne ots on ka üks viga, kõri lõppedes hakkab trossi vahelt kõrisse soppa kogunema kuni kinni kiilub.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: E Juul 07, 2008 16:18
Postitas Cyber
pilt...
Lisatud failid
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Juul 08, 2008 8:19
Postitas Trionic
Kui juba vahetad klotse,siis ei pane ju vanade vedrudega kokku.Ikka klotsid+ rem.komplekt(maksab alla 100eegu). Selles suhtes veidi arusaamatu teemapüstitus.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Juul 08, 2008 11:28
Postitas olaviv
Mitte nii väga. Nii mõnigi ei tule selle peale, et koos klotsidega veel mingi remondikomplekt osta. Lihtsalt ei teagi sellist asja poest küsida. Algajad muidgugi. Aga kuidas sa ikka meistriks saada, kui ei õpi. Enda või teiste vigadest.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Juul 08, 2008 11:30
Postitas mm17
oioi ma ka vahetasin klotse ja vedrusid mitte. ja tunduski, et ratta vabajooks oli kuidagi raskendatud. peab vist tagantjärgi vedrud ka uued panema

Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Juul 08, 2008 13:49
Postitas djstallion
Mina sain käsipiduriklotside paigalduskomplekti 59 krooniga. Arvestades küljesolevate vedrude-jubinate seisukorda, peaks need kindlasti välja vahetama. Esiteks ei hakka nende pooleldi läbiroostetanud jubinatega käsipidur korralikult tööle, teiseks ei elaks need ilmselt teisi klotse ülegi. Kindlasti tasuks tähelepanu pöörata ka joonisel 15 ja 16 tähistatud jubinate (kinnitub trossi külge ja lükkab klotse trumlis laiali) puhastamisele ja määrimisele, sest vastasel juhul ei hakkagi süsteem korralikult liikuma.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: N Juul 10, 2008 12:43
Postitas MadMan
Autoosad.ee 59.- trummelpidurite paigalduskomplektis sisalduvad järgmised jupid jooniselt: 3, 4, 5, 10.
Ametliku koodiga 4836441 müüdav käsipidurikomplekt ei sisalda samuti minu poolt nimetatud vedru.
Jooniselt on kahjuks halvasti aru saada, aga see vedru asub trumlist väljas ehk ratta poolt vaadates trumli taga.
Seoses vahetamisega tekkis selline küsimus, et kuidas pääseb ligi pulkadele nr 3? Kas selleks peab kogu kupatuse maha võtma või saab need kuidagi lihtsamalt uutega asendada?
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: N Juul 10, 2008 13:53
Postitas djstallion
Vähemalt OG 9-3 puhul sai ka kupatust maha keeramata hakkama. Kumbki klotsikinnitamiseks mõeldud tiftidest mahtus nibin-nabin sisse-välja liikuma, teist pidi veidi kõveraks väänama. Eelnevalt uus tift ettevaatlikult näpitsate vahel natuke kõveraks ja kui küljes, saab uuesti sirgeks painutada. Muidugi tuleb seda teha mõistlikult, et metall painutamise tagajärjel murduma ei hakkaks.
Detaili nr. 35 käsipiduriklotside paigalduskomplektis tõepoolest ei olnud, mida imestasin isegi.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Sept 09, 2008 20:25
Postitas vallikas
Kavatsesin käsipiduriklotse ma peale keerata ja nüüd tuli pime, taskulambiga uurin ja uurin mitte midagi ei saa aru

Kustkohast ma klotse peale keerata saan? Uurin nii tagant kui eest, läbi trumli aukude või
EDIT: Kas ainult trummeli-ketta mahavõtmisega saan klotse ligi keerata, ei ole ju nii?
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Sept 09, 2008 22:44
Postitas Motorhead
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Sept 09, 2008 22:52
Postitas vallikas
Tänu, lugesin küll seda teemat, aga tollest kohast panin enne kogu aeg üle kus reguleerimise õpetus oli. Nüüd nägin. Jubinat nr 11 tuleb kruttida, läbi augu.
Käsipiduri hooldusest NG900, OG9-3, 9-5
Postitatud: T Sept 09, 2008 23:06
Postitas Motorhead
Ja enne seda tross lõdvaks. Pärast uuesti trossist final tuning.