Tahan teada mis on sealt mootori küljest puudu ja mis see asi teeb. Ja äkki on kellelgi pakkuda seda vidinat?
auto on 9000 ja 2.0 110kw ´96
Lisatud failid
Kiire küsimus! mis on pildilt puudu???
Väga paljudel tonnidel on sealt midagi nagu puudu. Mõnedel seal mingi plastkate sees, mõnedel pole sedagi. Juba tehasest tulid sellisena.
Vanasti pandi sinna kohta jagaja, aga kui härrased insenerid DI-kasseti välja mõtlesid, kadus vajadus jagaja järele
EDIT: Ka mulle tundus alguses, et sealt oleks nagu midagi ära keeratud/kukkunud. Mul leemetas sealt õli ka, kuna klapikambrikaane tuulutusega polnud lood korras (lõi turborõhu kambrisse). Pärast PCV-klapi vahetamist sealt enam õli välja ei pressi.
Vanasti pandi sinna kohta jagaja, aga kui härrased insenerid DI-kasseti välja mõtlesid, kadus vajadus jagaja järele

EDIT: Ka mulle tundus alguses, et sealt oleks nagu midagi ära keeratud/kukkunud. Mul leemetas sealt õli ka, kuna klapikambrikaane tuulutusega polnud lood korras (lõi turborõhu kambrisse). Pärast PCV-klapi vahetamist sealt enam õli välja ei pressi.
Inimestel on lihtsalt igav.Tuleb vead ja puuduvad jupid välja mõtelda;) .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vanema generatsioonoi mootoritel on selle jagaja augu aseme punn ja mingi klambri moodi asi hoiab. Uuematel vist vähe teine lahendus, punn nagu seespool ja pole väljast hästi näha. Küll aga on vahel selle punni õlitihedusega probleem ja kipub lekkima. See väike viga tuleks ikkagi kõrvaldada, lekkiv õli määrib mootorit ja hävitab kummidetaile.