väntvõlli lihvimine

Tonnised ja nende mured
Vasta
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#1

tere

kas keegi oskab soovitada mõnd head konkreetset läbiproovitud kohta (eelkõige tartus, kuid sobib ka tallinnas), kus saaks hea hinnaga:


1. lihvida väntvõlli

2. võibolla isegi natuke teravdada nukkvõlli nukki


millist hinda normaalseks pidada, millist kohta soovitate? netis pakutakse mitmes klassis...
aare
Postitusi: 92
Liitunud: T Okt 26, 2004 14:19
Asukoht:
Auto:

#2

viljandi külje all on tõeliselt hea mees, tartus enno motors
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#3

Pagan, Tartus on kusagil FI-ga seotud vana, kes tegelevat muuhulgas nukkvõllide taastamisega. Treis mu vanema masina nukkvõlli asendamisel sinna bensupumba ekstsentriku. Katsun selle kontakti välja kaevata ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

teadmiseks, et iga pingiga saab 96 väntvõlli ei liffi kuna võlli kaelad on kyllaltki kitsad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

Algselt postitas: aare
viljandi külje all on tõeliselt hea mees...

eeee...khm, numero...on we?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Isegi Griffini võlli ei lihvi enamus superlihvijaid,seal samuti ebaloomulikult
kitsad raamsaalepinnad,samas kepsu omad suht norm. ja murtud kepsud.See
Opeli V6 hingeelu nüüd küll viimase,kui molekulini selge,nii 9000,kui 9-5
puhul(mõlemad korraga reanimeerimisel).Kitsa liugpinna lihvijat tean ka,asub tlns.Kontakti ilma inimese loata avalikult ei levita.
Kel mingid V6 kap.rem. mõtted peas,see peaks kindlasti mõne profiga vestlema,seal on ikka nii haiged ja erilised nipid,mille peale Saabi mootoritega
tegelenu lihtsalt ei tuleks.Õnneks ise juba ammu piisavalt ettevaatlik,et mitte
"peale lennata",ilma "vanameeste" käest inffi välja imemata.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: ivomets
teadmiseks, et iga pingiga saab 96 väntvõlli ei liffi kuna võlli kaelad on kyllaltki kitsad.

kas sa oled last´ liffida, nii vänta kui nukki?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Pole vajadust olnud nukkadega tegeleda,mu autodel on alati piisavalt
võimsust olnud stand.nukkadega.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Kui juba hullu performance'it taga ajada, siis oleks parem vist nagunii valmis asjad muretseda, selle asemel et siin koha peal nukkasid viilida. 96 puhul võib siiski raskeks osutuda see ..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta