1. leht 6-st

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:19
Postitas Thom
Tere,
Pärast inimkatsetusi Alfa Romeo gtv ja BMW 528, ostsin ma endale 9-3 aero. Masina sain carcomist ja ostueelse kontrolli lasin teha saabianti juures, kus öeldi, et kõik enam-vähem tipstops, õli vist vajas vahetamist.
Tahtsin saada endale uut autot, mida ei peaks pidevalt remontima. Alfa oli 95, BMW 96. Samas kiirus ja sportlikus on mulle väga tähtis ja 9-3 aero tundus hea valik. Kuna uus auto tähendas minu jaoks kindlasti ka järelmaksu, siis olin valikuga päris hoolikas, et auto ennats ei ammentaks. Nt. BMW kogu oma mugavuse ja kiirusega viskas täiesti üle 9 kuuga.
Auto siis manuaal, poolnahksisu hele, NAVI - millele ma kavatsen ka eesti plaadi saada isegi kui selleks peab rootsi minema, et avaldust teha:D, el. iste, cd-box, püsikiirusehoidja, ühesõnaga kõik vidinad mis aerol peal peavad olema. Värv expresso black, mis ei taha üldse puhtana püsida.
Tulevikus on plaanis kindlasti hirsch 230HP kit peale panna, VM küsisin juba saadavust ja hinda - 20000.- ja 0.5h.
Enne aga tahaks korralised hooldustööd ära teha ja auto tervisest paremat pilti saada.
Tühikäigu pöörded valmistavad muret tiba, kui kliima sees, siis vahel hüppavad ikka korralikult 700-1200. BMWl oli sama kui õhulugeja peetis oli..

Ühesõnaga hakkan siia kirjutama, mis kus teen hooldan.. siis tuleviksu endal hea vaadata mis tehtud on.

DSL 6x9 speakers and Audison amp
BSR Opti Flow
Speedparts Cat-back
Tinted windows
Saab brake discs, front/pair
Kosei Evo Maxi 17" rims
Kumho 225/45R17
Koni Sport Shocks
Osram Night Breaker
Maintenance
Alpine SWE-1243iB freeair






Lugupidamisega,

Thom:cool:

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Aug 01, 2008 11:41
Postitas S&S
Pilti!:)

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: N Aug 14, 2008 15:31
Postitas Thom
Nüüd siis autol uus õli sees Quaker State täissünt ja filtrid ka muidugi nagu peab. Aerul kohe parem olla.

Samal päeval sai ka navi ära lõhutud:wall:, et tegevust ikka jätkuks.

Varsti saab pilte ka.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: P Aug 17, 2008 20:34
Postitas Thom
Pilt

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Aug 19, 2008 21:46
Postitas Thom
Pilt

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 09, 2008 15:52
Postitas Thom
Lõpuks ometi uus navi olemas ja kenasti ka küljes:drink:

Järgmisena tuleb taha tühjade ovaalide kohtadesse kaks free air woofrit aretada, kahjuks ei ole ka kõige kõvemad autoaudio paigaldajad sellest tööotsast eriti huvitatud..:gun:

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 11:21
Postitas Thom
Lõpuks sain audiofookuselt mind rahuldava pakkumise ja oktoobri alguses läheb heli arendamiseks:cool:.
Mitte midagi ulmelist, kaks bassi mängivat ovaali ja alpine võim.

Kas keegi oskab öelda, kus saaksin lähitulede pirni osta, eile andis vasak poolne otsas?

Päikest,

Thom

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 12:13
Postitas vmaster
Kindlasti on mitmed 9-3ss omanikud mõelnud, et kuidas saada helisüsteemi paremaks. Hea teada, et on olemas firma, kus seda tööd ette võetakse. Kirjuta siis paari sõnaga pärast muljetest :)

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 13:37
Postitas Sil
Algselt postitas: Thom
Kas keegi oskab öelda, kus saaksin lähitulede pirni osta, eile andis vasak poolne otsas?

Päikest,

Thom

kust iganes, kas või Rimist :D vahetamine on muidugi kerge nõksuga;)

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 13:41
Postitas Thom
Sai juba natukene uuritud ja need kuulsad Osram Nightbreakerid ostan täna automaailmast, peaks olema korralikud pirnid.

Äkki räägid sellest nõksust?

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 13:44
Postitas Sil
Algselt postitas: Thom
Sai juba natukene uuritud ja need kuulsad Osram Nightbreakerid ostan täna automaailmast, peaks olema korralikud pirnid.

Äkki räägid sellest nõksust?

Kaitsmeploki peaksid pesast eemaldama, ning siis pääsed korralikult ligi ja saad vahetatud nagu iga teisegi pirni.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 13:59
Postitas Thom
Kuna ma saabi omanud vaevalt paar kuud, siis mul ei tule üldse ette kus see kaitsmeplok üldse asub, või kui keeruline seda eemaltada on..

Edit:
Nii, käisin just kapoti all luuramas ja hetkel tundub kahe pirni vahetus küll päris suur ülesanne(võrreldes mu eelmise E39):wtf:

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 14:37
Postitas Sil
Algselt postitas: Thom
Kuna ma saabi omanud vaevalt paar kuud, siis mul ei tule üldse ette kus see kaitsmeplok üldse asub, või kui keeruline seda eemaltada on..

Edit:
Nii, käisin just kapoti all luuramas ja hetkel tundub kahe pirni vahetus küll päris suur ülesanne(võrreldes mu eelmise E39):wtf:

ega ta nüüd ülemõistuse hull pole aga jamamist veits on küll. kaitsmeplokk jääb sulle pmst kohe ette kui tahaksid pirni hakata vahetama, seega pead ta "välja tõmbama" ja saad eemale nihutada, siis pääsed pirnile ligi. parem poole pirni vahetus ei olnud minu arust üldse probleemne. aga eks sa proovi ja vaata, küll hakkama saad ;)

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: R Sept 12, 2008 18:16
Postitas Eleri
klaasipesu valamise toru tuleb ära tõmmata

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: P Sept 14, 2008 15:03
Postitas Thom
Nii, vahetus tundus imelihtne, nii kaua kuni peab pirni pesast välja võtma. Tähendab pirnini ma veel polegi jõudnud vaid see must ots, mis pirni külge käib, seda ei saa kuidagi küljest ära, kas seal on mingi klamber näiteks?

Kiire abi oleks hädavajalik!:red:

Edit:
Tehtud:drink:
Teistkorda olen targem, tegelikult süsteem ju imelihtne..

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 16, 2008 16:42
Postitas anthillse
Mul ka just täna vasak pirn kustus et räägi kuidas sa selle vahetasid :D

Et lähipäeval pean ka selle raketti teaduse ette vötma.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 16, 2008 16:42
Postitas anthillse
Ja kuidas need Osram pirnid ka on?

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 16, 2008 17:13
Postitas Thom
Kõigepealt leiad üles ümara kummist kaitsme, selle keerad kerge vaevaga maha. Selle alt avaneva sokkli keerad vastupäeva lahti, nii umbes pool kaart. Siis saad pirni kätte mille ma kerge jõuga eemaldasin sokklist ja ongi pirn vahetatud. Kui sul just klaverimängija käed ei ole, siis pead kaitsmeploki ka "üles tõstma" ja kõrvale nihutama.
Selle kummist kaitsme peale panek oli ka päris tüütu tegevus. Üldiselt esimest korda ise avastada on päris aeganõudev, eriti kui igapäev sellise asjadega kokku ei puutu. Mul kulus pea pool tundi kahe pirni vahetusega.

Osram Night Breakerid on väga head, iseasi kaua neil eluiga on..

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: K Sept 17, 2008 10:02
Postitas ill
minul kestsid nightbreakerid täpselt kolm kuud.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 30, 2008 12:09
Postitas Thom
Natukene uudiseid..

Eile õhtuks said audiofookuse mehed mu autoga valmis ja tulemus on täpselt see mida soovisin. Paigaldati taha kaks dls ovaali. Kui keegi hakkab oma 9-3 tagumisi ovaale valima, siis need on rainbowd on kindlasti õige valik, selle raha juures. Tagasihoidlik välimus, aga sound palju parem, kui teistel natukene kallimatel ovaalidel.
Pilt
ja võim audisonilt
Pilt

:drink:
Nagu ütlesin, tulemusega olen väga rahul. Töö tehti hoolega ja korralikult. Võimuga oli väike probleem, nimelt Alpine võim Saabile ei sobi, mingisuguse müravähendaja puudumise tõttu, väike audison sobib ka väga hästi. Mahu täpselt vasakule katte alla.

Nüüd ei saagi aru, kuidas seda originaali üldse kuulata sain:D

Nii, et kui keegi tahab oma 9-3 soundi parandada, siis 5000.- kohaliku ja üks päev..

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: T Sept 30, 2008 13:22
Postitas ttlauri
Oh, tänud info eest.
Endalgi plaanis oma 9-3 soundi uuendada. Muusikata ma olla ei saa ja see peab hästi kõlama ka. Kahjuks originaal ei mängi välja minu jaoks ...

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: K Okt 15, 2008 16:40
Postitas Thom
Tere,

Tahan ühe rumala, aga konkreetse küsimuse esitada
Pilt

Parem poolsel pildil olev AUXi port on mul olemas, aga mis juhet mul vaja on, mis käiks ühe otsaga sinna, teise otsaga ipodi?

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: K Okt 15, 2008 17:36
Postitas rts
See auto poolel peaks ju olema ka tavaline 3.5mm auk, seega peaks aitama tavaline 3.5mm ISA-ISA stereokaabel, mille saad suvalisest elektroonikapoest:
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=CABLE-404

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: K Okt 15, 2008 19:52
Postitas Mikk195
Kas ikka niisama lihtsalt saab? Seda seetõttu, et ipodidel on see mis pesast ülespoole jääb, jube väike...pesa ei ole lihtsalt tasa servaga, vaid on nagu süvend mis suht kitsas. Kuigi see juhe sobib ühendamiseks, ei pruugi täiesti pesasse mahtuda, seda siis selle plastiku osa poolest. See süvend ei pruugi muidugi kõigil mudelitel olla selline väike.

Loodan, et mu seletus liiga keeruliseks ei läinud.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)

Postitatud: N Okt 16, 2008 13:09
Postitas Thom
Niih..
Nüüd saab siis mu aeros ka mp3, läpparit või mida iganes külge ühendada.
8GB muusikat koguaeg kaasas:headbang: