1. leht 1-st

miks turboga mängitakse?

Postitatud: N Aug 07, 2008 21:21
Postitas janek83
Kui auto ostsin oli torbo voolik lahti ja ülerõhu tsssss oli igal sammul. Miks seda lahti ühendatakse ja kas see mitte autot ei lõhu?

miks turboga mängitakse?

Postitatud: N Aug 07, 2008 21:22
Postitas Cyber
Milline voolik? Seal on neid palju...

miks turboga mängitakse?

Postitatud: N Aug 07, 2008 21:26
Postitas janek83
sissevõtt minu meelest

miks turboga mängitakse?

Postitatud: N Aug 07, 2008 21:41
Postitas Cyber
Ei nii ei jõua me kuhugi selle jutuga... :) pilt teeks asja palju selgemaks. Äkki oli lihtsalt bypassi "väljund" lahti, et kõvemini pssshht teeks..:P Midagi sellest ei juhtu.

miks turboga mängitakse?

Postitatud: N Aug 07, 2008 22:57
Postitas sebastian
Bypassi väljund võib küll lahti olla, aga siis tuleb jämeda vooliku ots kuidagi sulgeda. Muidu imeb lisaks õhufiltrile veel kapoti alt lisa. Ühesõnaga igasugu prahti tiritakse kompressorisse. Mõni suurem tükike ja kompressori labadega on aamen, rääkimata abrassiivsest tolmust, mis mootorisse satub. "Pssst" võib kalliks maksma minna sel juhul...

Vist kunagi rääkisin, et keegi naljahammas olevat nipsutanud suitsukoni tonnise turbo kompressorisse, kui see täistuuridel vilistas. Käis väike plaks ja olidki kõik labad kadunud.

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 1:06
Postitas Vitautas
Ooot oot. Kas see nüüd siis tähendab seda, et blowoffi paigaldamise asemel võib lihtsalt bypassi väljundi maha keerata (+ sulgeda filtrist turbosse viiva toru peal tekkinud ava) ja mõningased helieffektid ongi saavutatud?

Teine variant on muidugi et, nüüd astusin totaalselt ämbrisse oma küsimusega.

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 1:15
Postitas S9K
Kui sul on MAP-iga auto siis JAH. Kui sul MAF-iga siis nii ei saa. Helieffekti saavutasin mina nii, et panin originaal filtri asemele koonuse.

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 1:16
Postitas olaviv
Ma pakun, et mõni sisselaske surveosa lõdvik on vähe lahti või suisa puru. Minu masinal oli ostes kah üks lõdvikuklamber lahti ja vähe suurema survega susises õhk sealt välja. Lihtsalt lohakus eelmiste remondimeeste poolt.

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 1:26
Postitas sebastian
Erilist vahet ju pole kuhu see törts õhku läheb.
Vile võib ka klapile otsa panna...näiteks sellise, millega miilitsad vanasti vilistasid. Pärast mahlakat gaasi on jalakäijad hoobilt valveseisangus :P

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 11:23
Postitas Vitautas
Vabandan teema algataja ees, et küsin siin ka enda küsimusi.

Aga siiski mis asi see MAP ja MAF on :D

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 12:18
Postitas S9K
MAF - Mass Air Flow Meter - õhulugeja
MAP - Manifold Absolute Pressure Sensor - sisselaske rõhu/vaakumi andur

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 12:20
Postitas Homersimpson
no uuri näiteks siit:)

edit: saabninethousand jõudis minu googeldamise ajal juba postitada :cool: ..... ja nüüd lähen vutt vutt vutt 3,5 Bar'ise FPR'i järgi :D (veel lühendeid) :freak:

miks turboga mängitakse?

Postitatud: R Aug 08, 2008 13:02
Postitas Vitautas
Tänud ... uuritud...
Nüüd õhtul kodus hakkan taaskord katsetama :D

miks turboga mängitakse?

Postitatud: K Aug 13, 2008 21:15
Postitas janek83
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui sul on MAP-iga auto siis JAH. Kui sul MAF-iga siis nii ei saa. Helieffekti saavutasin mina nii, et panin originaal filtri asemele koonuse.
Minagi panin koonuse, sest üle oli ja vedeles niisama, aga mingit erilist häält küll ei tee. Lihtsalt nurrub kenasti:cool: