1. leht 1-st

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 14:03
Postitas mental
Terv.
Tekkis huvi, et mida üldse tähendab V6-e asümmeetriline turbo?
Kas tegu on samuti kergelt rikneva laaduriga, nagu teistel LPT-del Garretid on või millegi veel hullema/paremaga?
Annab tast midagi palju rohkemat välja pressida, kui orginaal soft Nordicuga üle lasta? Kuidas sellisel juhul vastupidavusega on?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 14:08
Postitas Cyber
miski pisike vurrike, mis on ühe poole väljalaskekollektoriga kokku ehitatud ja puhub (vist) mingi 0.4 b. Ehituselt paras porno. Juurde eriti midagi keerata ei pidavat andma.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 14:12
Postitas kasparius
Tuunerid on kuidagi vähe kätte saanud oma softidega.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 14:31
Postitas teager
Algselt postitas: Cyber
miski pisike vurrike, mis on ühe poole väljalaskekollektoriga kokku ehitatud ja puhub (vist) mingi 0.4 b. Ehituselt paras porno. Juurde eriti midagi keerata ei pidavat andma.

Originaalis puhub 0.25 bari :D Nordic paneb ta puhuma 0.4 bariga mis on ka piir, kuna wastegate puudub.

"Väike pilt" ka lisaks :)

Pilt

terv, teager

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 14:39
Postitas Cyber
Vat-vat, kusagilt ma seda 0.4 juttu mäletasin..:) Praegune Teageri jutt tuleb kuidagi väga tuttav ette...

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 16:43
Postitas mental
Aga kuidas vastu peab? Originaal setingus ja siis, kui Nordic 0.4 bar-i välja võtab.
Kui ta kuidagimoodi integreeritud on, siis Mitsu oma vms. vastu järelikult seda vahetada ei anna?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 17:04
Postitas S9K
Kui palju seal hoopis ruumi on majandada? Kas on võimalik teha asi twin turbo peale üle? Kaks T25 oleks täpselt paras ports.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 21:05
Postitas vmaster
Mingi aeg oli mõte tonnise V6 mootorile kahe turbo lisamine. Põgusa vestluse käigus soomlastega jäi nagu meelde, et tonnise V6 turbotamist eriti ei kannata kuna on selleks liiga nõrga konstruktsiooniga, et suuremat võimsust taluda. Ma ei saanud päris täpselt aru, kas 9-5 V6 sama jutt kehtib.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 21:10
Postitas Jürgen
Olen kuulnud, et 9-5'e 3.0 mootori sisu pidi olema kangem kui tonnise 3.0i oma - vastab see jutt töele? Et kui tonnist turbotada, siis peaks ehk 9-5e kolbe ja muidu osasid kasutama?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Aug 21, 2008 23:02
Postitas mental
:thumb: Teagerile illustreeriva pildi eest, ise ei suutnud neti avarustest mitte mõhkugi asjakohast leida.

Topeltturbotamist ei hakkaks proovima, vähemalt praegu, sest tegu ikkagi rohkem tööautoga, seega peaks olema koguaeg saadaval/sõidukorras.
Pealekauba oleks see kindlasti liiga kulukas, tahaks ikka võimalikult väheste vahenditega midagi saavutada.
Siis vist peaks ikka Nordicu peale laskma, kui kõige odavama ja ohutuma vahendi V6-e jõudluse tõstmiseks?
Või on kellelgi mingit muud plaani pakkuda??

edit: V6-l on siis ikka ELPT - Extra Low Pressure Turbo

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: T Sept 02, 2008 19:21
Postitas Sonic
Paistab,et ei oska keegi mingit paremat plaani välja mõelda. :D Mental kas Nordicust soft tellitud juba??

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: P Okt 19, 2008 15:13
Postitas calew
Hei
Leidsin mingisuguse e-turbo,võimalik kasutada siis ka V6 ja turbomootoritel........kas keegi oskab kommenteerida või on isegi kasutanud ?? Ise kavatsen osta küll !!
http://www.kamann-autosport.com/Super-P ... oster.html

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: P Okt 19, 2008 15:27
Postitas MadMan
Kõvem kõhutäis hernesuppi, 6 toopi õlut ja siis toru tagumikku ja teine ots sisselaskesse. Annab kindlasti parema efekti kui see Super-Mega-Hüper-Power-Puuster. :beer:

Sry for OT.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: P Okt 19, 2008 16:06
Postitas triibutu
Algselt postitas: teager
Originaalis puhub 0.25 bari :D Nordic paneb ta puhuma 0.4 bariga mis on ka piir, kuna wastegate puudub.
Kui WG puudub, siis mis vahenditega seal üldse rõhku reguleeritakse:?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: P Okt 19, 2008 16:57
Postitas S9K
3 silindri gaasid toidavad 6 SILINDRIT. Ju on turbiini koda valitud selline, et ei puhu rohkem lihtsalt kui ette nähtud.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: P Okt 19, 2008 17:43
Postitas triibutu
Seda ma tean, et ainult 3 silindri väljalase tööd teeb. Küss oli selle kohta, et mis valemiga Nordic sealt softiga(?) rohkem välja võlub, kui reguleerimismehhanismi pole? Või kuulub asja juurde ka riistvara upgrade?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: E Okt 20, 2008 11:34
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: triibutu
Seda ma tean, et ainult 3 silindri väljalase tööd teeb. Küss oli selle kohta, et mis valemiga Nordic sealt softiga(?) rohkem välja võlub, kui reguleerimismehhanismi pole? Või kuulub asja juurde ka riistvara upgrade?

usun et lihtsalt käivitusmoment progeeritakse =) ja kivi gaasi pedaali pakutakse panna =DDD
Isiklikult, vaataks intercooleri poole.. kui ei eksi, kui panna suurem IC, saaks rohkem õhku süsteemisse lasta... =)

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: E Okt 20, 2008 12:21
Postitas MadMan
Bypass klapp on ka täiesti juhitav.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: E Okt 20, 2008 12:28
Postitas Cyber
bypass regullib ju WG-d... seda aga ei ole..:P. IC vahetus ei ole ka teema nii madalate rõhkude juures.
Algselt postitas: MadMan
Bypass klapp on ka täiesti juhitav.

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: T Okt 21, 2008 16:03
Postitas Trionic
Bypass ei reguleeri WG`d:cool:

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: T Okt 21, 2008 16:07
Postitas Cyber
right..:) bypass ei ole bpc..:) minu paha tõesti.. Aga vaata kui palju sarnaseid tähti.. b ja p ..:)
Algselt postitas: Trionic
Bypass ei reguleeri WG`d:cool:

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Dets 04, 2008 20:00
Postitas Palm
Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda, lähiajal lisandub metallist by-pass forgelt ja suurem hiina cooler ja need mootorihääled mis summutist väljuvad..:beer:

Ahjaa, 2 päeva peale nordicu softi peale panemist juhtus see:
Pilt

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Dets 04, 2008 20:17
Postitas Cyber
Oi mis mu silmad näevad... Jürgen on jälle kohal... sa ikka ei suuda eemal hoida end... Sulle on juba korduvalt öeldud, et sa oled oma margi põhjalikult täis teinud siinse rahva hulgas. Ehk jääd rullnokkade manu edasi ja ei topi end siia tagasi?

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Dets 04, 2008 21:00
Postitas MangustGrupp
:)))) kui ei oska - ära tee muudatused enda autoga, sest läheb laiali =)))

9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Postitatud: N Dets 04, 2008 21:13
Postitas iisak
Algselt postitas: Palm
Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda...
Ja huvitav, et ei suvatsegi õppust võtta. Kahju...kahju...