9-3 mudelite erinevused, kütusekulu

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
diggy
Postitusi: 4
Liitunud: T Dets 05, 2006 21:27
Asukoht:
Auto:

#1

tere!

Plaan mõne aja pärast leida endale Saab 9-3, selline 3-4-5 aastat vana. Et aga suhteliselt segane on mulle Saabide varustustase erinevused, siis ehk osatakse siin aidata? Mis on Linear, Vector, Aero? Viimane on juba tuttavam - püss mis sugune. Sellega kaasneb aga ka korralik kütusekulu.

Milline 9-3 jätab kütusekulu keskmiselt kuhugi 9 kanti?

igasugune abi teretulnud :)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#2

1,8 i | 2,0 LPT | 2,0 T | 2,0 TS | 2,8 TR | 1,9 TiDPF | 1,9 TiDSPF
7,7 | 7,7/8,5 | 7,9/9,0 | 8,5/9,1 | 9,8/10,8 | 5,4 | 5,8/7,0
Ehk kõik oleneb ikka va kinganumbrist.

üldse ei saa täna kopipasteeriga hakkama

aitäh kes aitas:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Erinevad varustusastmed 9-5 näitel on selles teemas enam-vähem lahti räägitud:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6322

Aero omanikud ehk kommenteerivad, aga üldiselt on foorumist läbi käinud, et ega Aero kütusekulu pole midagi nii kohutavalt suur võrreldes teiste mudelitega - enam-vähem samasse auku. Loomulikult sõltub kõik jala raskusest.

Kui nüüd füüsikast ja energia jäävuse seadusest rääkida, siis ei tohiks sama massi ja kujuga autode kütusekulul üldse olulist vahet olla (aerodünaamika ning mootori kasutegur sisuliselt sama, veeretakistus samuti). Ehk siis kuluvahe sõltub puhtalt sõidustiilist.

EDIT: Eleri on vahepeal jõudnud *VAHVA* tabeli teha :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Ei kaasne selle "püssiga" mingit erilist küttekulu. Saage, inimesed, aru, et kütusekulu suurenemine on täiesti otseses seoses gaasipedaali vajutusega. Täiesti kindlalt on võimalik saada ka kõige pisema ja jõuetuma mootoriga astronoomilisi kütusekulusid, kui sõita ainult on-off asendiga gaasipedaaliga. Tavatingimustes (loe: normaalse sõiduga) ei ole nende kütusekuludes mingit erilist erinevust olgu ta siis kahene madalsurveturbo või täismahus Aero (3-5 aastat tagasi vist v6 turbot veel polnud??)

Nende varustusastmete kohta oli siin kusagil teema hiljuti. Võid ka hetkeseisu www.saab.ee-st vaadata. Seal on kah varustused ette loetud. Vähemalt ettekujutuse annavad kindlasti.

Millistes tingimustes keskmine kulu sind huvitab?? Diislitel jääb ta vist igast asendist sinna alla 10 kanti, bensukal vaja maanteed-linna segada...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
diggy
Postitusi: 4
Liitunud: T Dets 05, 2006 21:27
Asukoht:
Auto:

#5

Maantee-linn ja arvestanud olen bensiiniga :)

aga tänud kiirete kommentaaride eest :)
diggy
Postitusi: 4
Liitunud: T Dets 05, 2006 21:27
Asukoht:
Auto:

#6

Aga kui palju karta läbisõitu? Auto24 näitab et enamik saabe on rõõmuga juba pea 200 000 ära sõitnud ja seda suht lühikese ajaga. Mida järeldada sellest peale selle et Saabiga on hea sõita? :)
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#7

Minu aero keskmine kütusekulu on ~9,5/100km. Vahest veidi vähem, vahest veidi rohkem, oleneb linna-maantee vahekorrast. Seega teeb see keskmiselt maanteel ~6,8 ja linnas ~12.
Kui keskmist kütusekulu 9l kandis vajad, siis mõistlikult sõites on see aero puhul vägagi reaalne, oleneb muidugi ka linna-maantee vahekorrast.

Aero puhul veel ka see, et alguses on auto ikka harjumatult jäik, see-eest maanteel väga mõnus. Aga Tallinna (Eesti linnade) teedest ei hakka siinkohal üldse rääkimagi...

Teine asi, mis aga häirib on igasugu naginad ja kolinad. Mis aeg edasi muutuvad üha häirivamaks ja peab vaikselt mõtlema hakkama igasugu polsterdamiste jms peale. Kuid selline salongi nagin pidi mu meelest vist üldse kõikide saabide viga olema(võin ka eksida).
:cool:
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: diggy
Aga kui palju karta läbisõitu? Auto24 näitab et enamik saabe on rõõmuga juba pea 200 000 ära sõitnud ja seda suht lühikese ajaga. Mida järeldada sellest peale selle et Saabiga on hea sõita? :)

Hooldatud auto puhul, pole see näitaja nii oluline, Järeldada, hmm võibolla seda, et pole keritud:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vasta