Check Engine probleem

Vasta
Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 87
Liitunud: L Mai 17, 2008 22:54
Asukoht:
Auto:

#1

Selline asi, et peale auto käivitamist sai töösooja mootoriga mingi hetk vähe sportlikumalt sõidetud (pöörded suht koguaeg kõrged) ning lõi lihtsalt mingi hetk põlema "check engine" tule ning auto siis vist limp home reziimi. Suretasin auto välja ning uuesti käivitades jäi tuli küll põlema kuid mootor läks uuesti pöördesse jne.
Hetkel siis nii, et kohapeal külma mootoriga peab pöördeid natuke üleval hoidma, muidu sureb välja. Töösooja mootoriga on pöörded üle 1000 ning ei kõigu.

Saan aru, et diagnosti tuleb auto viia naguinii, kuid oskab keegi ehk arvata milles võib olla probleem:eureka:
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

alustame algusest: mõni õhu voolik lahti löönud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#3

Algselt postitas: ivomets
alustame algusest: mõni õhu voolik lahti löönud.

Või katki teinud.

Endal olid samad sümptomid ja viga õhuvoolikus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

9-5 puhul pole oletamine eriti edasiviiv tegevus.Ei CE tuluke,ega ka "limp-home" ilma tech`ta ära ei kao tavaliselt(va. seguvead).
Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 87
Liitunud: L Mai 17, 2008 22:54
Asukoht:
Auto:

#5

Limp home kadund:S Aga selge, tuleb aeg kuskile kinni panna
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ka limphome ei saa ilma sekkumata maha minna.Ei saa füüsiliselt(vedrumehanism),ega ka veakoodina.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

Trionic, kaob. DI puhul kaob ära CE, kui ta rape käivitamisel viga ei anna. Või on mul miskit kapitaalselt peetis :)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: miku
Trionic, kaob. DI puhul kaob ära CE, kui ta rape käivitamisel viga ei anna. Või on mul miskit kapitaalselt peetis :)

Trinoc kirjutas ju: (va. seguvead).
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
95launch
Postitusi: 2
Liitunud: P Sept 07, 2008 12:21
Asukoht:
Auto:

#9

vaakumvoolikud vist
umbes sama probleem oli
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

eeee... kas süütekassett annab ka seguvigasid?? Ilmselt siis annab, ma igaksjuhuks ei vaidle.. Ahh. autod on läinud mõttetult keeruliseks, vanasti tuli jagajast ja süütepoolist säde ja karbussist segu. Nüüd ei jaga enam üldse laiali, mis osa millega tegeleb ;)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: miku
eeee... kas süütekassett annab ka seguvigasid?? Ilmselt siis annab, ma igaksjuhuks ei vaidle.. Ahh. autod on läinud mõttetult keeruliseks, vanasti tuli jagajast ja süütepoolist säde ja karbussist segu. Nüüd ei jaga enam üldse laiali, mis osa millega tegeleb ;)

kui ma hirmsasti pingutan mõelda ,siis arvan, et jah, kui sädet ei ole siis kogu kütus ei põle ära. jne rikas segu, tapab "Kati"
aga ma olen plont ka:)

süütekassett = jagaja +süütepool
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

eee... segu mõõdetakse ikka enne pauku. peale pauku on juba heitgaasid ja seal mõõdetakse pigem siis hapniku sisaldust ja (siin võin ka eksida, kas seda jooksvalt tehakse) CO sisaldust. Kui on liiga kõrge, siis kipub segu rikas olema, kuna ei põle korralikult ära. Korrektse orgaanilise aint põlemise jääkproduktid on CO2 + igast muud mürgilist maagiat (fossiilse kütuse puhul)+ veeaur, suur CO sisaldus tähendab seda, et ei ole korralikku põlemist toimunud, reeglina sellepärast, et segus on hapniku sisaldus liiga väike olnud.

Kati tapmises on sul õigus, CO kui selline katti ei tapa, kuid tapavad igasugused subproduktid, a la tahm jms põlemata kämm. Lihtsalt ummistub.
Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 87
Liitunud: L Mai 17, 2008 22:54
Asukoht:
Auto:

#13

Viga oli drosselklapis, t2nud Wernerile Troostist:notworthy:
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Ja oli ikkagi "limp-home`s":P .
Kasutaja avatar
Loom
Postitusi: 87
Liitunud: L Mai 17, 2008 22:54
Asukoht:
Auto:

#15

NO VOT, inimene peab omale alustuseks selgex tegema mis on "limp-home" ja siis tulema foorumisse targutama:D:red:
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Mõni mootor suudab avariirežiimis töötada kenasti,mõni ei suuda käimagi minna. Sellest ka petlik tunne,et "limp-home" on kadunud(esimene variant).
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#17

vaakumvoolikud
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: 95SELaunch
vaakumvoolikud

No kuule, viga oli juba varasemalt leitud:
Algselt postitas: Loom
Viga oli drosselklapis, t2nud Wernerile Troostist:notworthy:

Ning vaakumvoolikud väitsid sa juba varem - kas sa üldse selle teema vaevusid läbi lugema???
Algselt postitas: 95launch
vaakumvoolikud vist
umbes sama probleem oli

terv, teager
Kasutaja avatar
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#19

kai korda Saabiantis vqi Viking Motorsis diagnostikas
Vasta