Kõigepealt kontrollimine:
Selleks on vaja sellist tööriista:

Selleks on vaja autol mootor alt toestada ja siis eemaldada õhufilter ja filtri korpus ning sealt ka mootoripadi koos kronsteiniga. Seda selleks, et pääseda ligi sellele väiksele kaanele, mis asub mootori otsas, pumba kohal. See kaas tuleb eemaldada. Siin pildil on see juba tehtud:

Veel tuleb eemaldada klapikambrikaas ja vaakumpump.
Edasi tegin mina nii. Nagu eelneval pildil on näha, tuleb see pulk kontrolliks pista sinna auku, et fikseerida asend. Ta läheb sinna ainult siis, kui mootori 1. kolb on ülemises surnud seisus. Ma ajasin mootorit vaikselt ringi ringi väntvõlli otsast (kindlasti õiget pidi!) kuni pulk õigesse auku läks. surnud seisu leidmise jaoks on ka väntvõlli otsas oleva rihmaratta küljes sälk ja mootori ploki küljes teravik. Igal juhul, kui see pulk on õiges kohas, siis peaks olema esiteks nukkvõlli vaakumpumba poolses otsas olev sisselõige täpselt paralleelne plokikaanega ja väntvõll täpselt nii, et 1. kolb on ülemises surnud seisus.
Selle kontrolliks on vajalik selline pulk:

See läheb sisse väntvõlli positsiooni anduri august ja fikseerib väntvõlli. Tegelikult kontrolliks pole väga suurt vahet, et kas enne panna pumba juures asuv fiksaator või väntvõlli oma, aga nad peaks saaba panna korraga.
Kui mõlemad lähevad korraga ilusti sisse ja nukkvõll on ka õige, siis pole vaja regulleerida, aga kui nendest kolmest asjast üks ei ole õige, siis on midagi valesti.
Kui keegi mu jutust aru sai ja ikka on tahtmine teha, siis ma võin ka regulleerimise osa juurde kirjutada.

EDIT: hea jutu jaoks pole ruumist kahju. Panin pildid ka saabneti serverisse. Kirjuta muu jutt ka, saab ühe asjaliku tarkusetera juurde.
Cyber