1. leht 2-st
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 15:30
Postitas yksheikki
Autoks on Saab 9000 CS 2.3 143kW aastast 1991
Armatuuris põleb TCS tuluke. limp-home režiimi ei ole esinenud ja muid probleeme ka mitte, kõik nagu töötaks.
Kuna ma plaanin osta seda autot, siis käisin sellega täna VM-s ülevaatusel. Seal pandi talle saba taha ja kustutati tuluke, ent see hakkas väga kiiresti taas põlema. Tagasi sõit kulges samuti probleemideta.
Nüüd on küsimus, et mida teha selle autoga. Kas loota, et põlevast tulukesest see asi kaugemale ei jõua või on tõenäoline, et mõne aja pärast hakkab ta vajama vägagi kallist remonti. Ja kui, siis umbes kui kaua aja pärast?
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 15:43
Postitas suur
Väldi seda autot.
Kui otsida foorumist märksüna ETS, siis saad aru miks.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 16:25
Postitas yksheikki
Olen lugenud ETS-i ja selle probleemide kohta. aga kuna sel autol veel neid ei esine, vaid üks põlev TCS tuluke, siis kas on võimalik neid probleeme juba eos kõrvaldada või sootuks vältida? Sest auto ise on väga ilus ja korralik, see ainus mure. Oleks kahju ta ostmata jätta
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 17:18
Postitas suur
TCS ja ETS on omavahel VÄGA lähedalt seotud.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 18:58
Postitas Nastix
Minu arust TCSi vilgutamisega need hädad pihta hakkavadki. Alguses natuke jamab tühikäiguga, siis läheb jälle korda jne.
Kui auto nii meeldib, siis võid ju osta aga arvesta siis ca 10 kilose väljaminekuga. Alles siin foorumis kah liikus ETS Saabianti juurest.
Muide, kui mu mäle ei peta, siis kunagi tahtis Trionic isegi loomkatseid teha ETSiga...
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 19:05
Postitas yksheikki
no 10 kilo ei ole veel nii kole väljaminek, kui auto korda saab, mind hirmutati ca 30 - 40 000 rahaga VM-s, kui see plokk ise peaks saba andma. See pani juba vägagi mõtlema.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 19:37
Postitas Mart900
Saabiantil jah selline asi olemas
Leiunurk aga uuri ennem ka kas ainult sellest vidinast piisab, vaevalt VM seda detaili lihtsalt 3-4 korda kallimalt müüb, võibolla miskit veel.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: N Sept 18, 2008 21:59
Postitas olaviv
On vist ka variant TCS üldse välja opereerida. Siin foorumites on selle üle ilmselt arutletud - otsing!
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: R Sept 19, 2008 1:30
Postitas yksheikki
See oleks kõige ilusam varjant

Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: R Sept 19, 2008 6:19
Postitas Trionic
Ära põe,tule näita,miks see tuluke põleb(saba taha,nagu ikka).Saad reaalselt teada,mis viga ja palju maksab. Korras,toimivat ETS-TCS`i pole põhjust karta ja pole ka keeruline rikkis sellist remontida.Lihtsalt mõned detailid on üpris kallid.Kordatehtuna on süsteem üpris töökindel.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: R Sept 19, 2008 9:42
Postitas D116
Algselt postitas: olaviv
On vist ka variant TCS üldse välja opereerida. Siin foorumites on selle üle ilmselt arutletud - otsing!
Kes sellega siis tegeleb? Olen kuulnud jah, et võetakse TCS maha, aga see on venemaal.
Iseenesest TCS on hea asi. Esialgu natukene häiris, aga peale talve hakkas väga meeldima, kui on mingi lörts - vajutad gaasi põhja ja auto kiirendab nii võimalikult kui saab.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: P Sept 21, 2008 22:16
Postitas yksheikki
Nonii, sai see temp ära tehtud ja auto ostetud.
Suurem probleem tekkis juba järgmisel päeval pärast ostu, nimelt selgus pärast mõningast nuppude-lülitie näppimist, et aku on täiesti lootusetult surnud. Õnneks leidus naabril täkk ja see probleem sai ajutise lahendse. Täna sain talle ka uue aku täitsa muidu ja nüüd on see pagasnikus ootamas.
Lisaks juba ära märgitud TCS-i põlemisele hoiab ta mootoripöördeid maru kõrgel, kuskil 1500 kandis. Äkki aitab sellele pisut leevendust leida tühikäigumootori puhastamine. Ära märkimist tasub ka mõrane mootorikanduri puks, reguleerimist vajav käsipidur ja tagumised stabika puksid. Kliima ei puhu ka külma, aga see jääb juba kevadesse.
Ülejäänud asjad on korras ja muidu on auto vägev. Sõita on sellega väga mõnus.
Edaspidi teen ka oma teema selle auto kohta, seal saab juba täpsemalt jutustada, mis tehtud ja mis tegemata, ehk saab ka mõne pildi, kui ta puhtaks kasin.
Trionicule: Kui Tallinnasse satun, astun kindlasti läbi, loodetavasti juba oktoobris.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: E Sept 22, 2008 9:08
Postitas Trionic
Sel autol pole ju tühikäiguklappi,veelvähem -mootorit:freak: .
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: E Sept 22, 2008 10:15
Postitas yksheikki
hmm..
jälle terake targem. Aga mis tal siis tühikäiku reguleerib?
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: E Sept 22, 2008 13:22
Postitas Trionic
Elektrooniline gaasiklapp,ehk ETS.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: E Sept 22, 2008 14:58
Postitas yksheikki
rumal mina
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: E Sept 22, 2008 19:43
Postitas olaviv
pole hullu, alguses oleme me kõik rumalad. Siis muudkui õpime ja saame targemaks

Tuula siin foorumis, tühikäigu ja ka TCSi teemadel on üksjagu vesteldud.
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: olaviv
On vist ka variant TCS üldse välja opereerida. Siin foorumites on selle üle ilmselt arutletud - otsing!
Kes sellega siis tegeleb? Olen kuulnud jah, et võetakse TCS maha, aga see on venemaal.
Iseenesest TCS on hea asi. Esialgu natukene häiris, aga peale talve hakkas väga meeldima, kui on mingi lörts - vajutad gaasi põhja ja auto kiirendab nii võimalikult kui saab.
Vaevalt keegi seda teenustööna teeb. Asi iseenesest ju suht lihtne - võtad doonorilt mitte-TCS komponendid ja tõstad ümber. Töö ise aga ei pruugi enam nii lihtne olla. Nalja pärast keegi seda tegema ei hakka.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 8:24
Postitas Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 9:00
Postitas D116
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 9:56
Postitas Factor
Oleneb sellest, milline ABS'i aju mudel on sinu autol.
Alates ABS M93 on see tehtav ja üsna lihtsate vahenditega.
Algselt postitas: D116
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 10:20
Postitas D116
Auto on MY93, aga kus ABSi aju asub ja mis number peab olema, et saaks teha väljalülitatavaks?
Algselt postitas: Factor
Oleneb sellest, milline ABS'i aju mudel on sinu autol.
Alates ABS M93 on see tehtav ja üsna lihtsate vahenditega.
Algselt postitas: D116
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 10:25
Postitas olaviv
MY92 on ABS aju juhipoolse amordikannu kõrval. Küllap teistel aastatel sealsamas või kusagil lähedal, tulemüüri taga vms.
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 10:29
Postitas Factor
Algselt postitas: D116
mis number peab olema, et saaks teha väljalülitatavaks?
Eelmises postis ju kirjutasin, et alates ABS M93, M93 on ABS'i mooduli number!
Algselt postitas: D116
Auto on MY93, aga kus ABSi aju asub?
ABS'i aju asub umbes siin:
Lisatud failid
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 10:40
Postitas Factor
OT: Küsimus modedele, kas saab saabneti üles riputada ka faile, mida saakas vabalt downloadida.
Nimelt on see läinud nädalal juba kas teine või kolmas kasutaja foorumis, kellel on see TCS lüliti küsimus. Ja vanas teemas "Saab 9000 - TCS sees/väljas?" lingid enam ei tööta. Kuid mul on see fail olemas.
Meeleldi riputaks selle siia üles, siis ei peaks e-posti teel seda jälle saatma!
Küsimus TCS-i kohta
Postitatud: T Sept 23, 2008 10:56
Postitas Cyber
oleneb kui suur see fail sul on. Postitusse saab kuni 1M juurde panna. Kui on suurem, saada mulle meiliga, orgunnin siia.