plokikaane eemaldamine
mis number torx hoiab kinni B234 mootori plokikaant? Kas veel mingeid erivõtmeid on kaane eemaldamiseks vaja kaasa võtta?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
E16 ja mitte E18 (liiga suur). ainuke koht eestis, kus ma seda padrunit üksikuna müügil leidsin oli stokker ja hind 150 kr. Trionic väitis, et ka 12-kant 14 padrun sobib.
Lisaks on veel igasugu võtmeid ja asju vaja, kõik see kola mis kaane küljes tuleb ju ka maha võtta. Sisse ja välja kolled, ülemine kandur, pritsung, lõdvikud, nuka hammasrattad jne.
Lisaks on veel igasugu võtmeid ja asju vaja, kõik see kola mis kaane küljes tuleb ju ka maha võtta. Sisse ja välja kolled, ülemine kandur, pritsung, lõdvikud, nuka hammasrattad jne.
tänud, sammud siis stokkerisse.
mootor ise juba maas.
üks meeleolu pilt ka. loodan et abiline ei pahanda.
PS Esiklaasi eemaldamise nõuanded on ka teretulnud. Kas liimikihi seestpoolt läbinüsimisest piisab?
Lisatud failid
mootor ise juba maas.
üks meeleolu pilt ka. loodan et abiline ei pahanda.
PS Esiklaasi eemaldamise nõuanded on ka teretulnud. Kas liimikihi seestpoolt läbinüsimisest piisab?
Lisatud failid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Olen näinud, et esiklaasi võetakse maha peene traadiga, nt kitarrikeelega. Traat lükatakse tihendi vahelt läbi ning üks hakkab seest ja teine väljast tõmbama/edasi-tagasi nüsima, kuni klaasile ring peale tehtud. Seda peab nurga all tegema, et klaasi ära ei lõhuks ja pisut rätsib ikka serva kah. Tihendist niimoodi kah eriti midagi järgi ei jää.
Pole mingit tihendit esiklaasil - liimitud hoopis.
Kitarrikeelega olen ükskord ühte analoogselt liimitud klaasi maha võtnud. Seal kus liimikiht õhuke oli läks päris libedalt. Seal kus liimi juba laialt oli (alumine serv) ei saanud aga üldse. Ikka tuli õhukese noaga lõigata ja nüsida. Meeldiv töö ei olnud.
Kitarrikeelega olen ükskord ühte analoogselt liimitud klaasi maha võtnud. Seal kus liimikiht õhuke oli läks päris libedalt. Seal kus liimi juba laialt oli (alumine serv) ei saanud aga üldse. Ikka tuli õhukese noaga lõigata ja nüsida. Meeldiv töö ei olnud.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2309
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: olaviv
Pole mingit tihendit esiklaasil - liimitud hoopis.
Kitarrikeelega olen ükskord ühte analoogselt liimitud klaasi maha võtnud. Seal kus liimikiht õhuke oli läks päris libedalt. Seal kus liimi juba laialt oli (alumine serv) ei saanud aga üldse. Ikka tuli õhukese noaga lõigata ja nüsida. Meeldiv töö ei olnud.
Klaasil on tihend, maksab päris hästi, ehk siis iluliist väljapool.
Mina olen oma kaks klaasi eemaldanud paberinoaga, seestpoolt. Selle traadiga lõhub ääre vähe ära jah.
Selle jaoks pead ka armatuuri ülemise osa eemaldama ning ukse postide katted.
Edu
Tihend või liist, kuidas kellelegi rohkem meeldib(autover autoklaasis on ta kataloogis tihendi nime all), on ümber klaasi ja pannakse ette koos klaasiga.Selle tagajärjel on teda reeglina võimatu tervena kätte saada, sest liim satub ka tihendile ja ta on osati liimitud kere külge.Kuna tihendil on metallraam sees, siis ei saa teda ka terves tükis sikutades kätte, kuna metall raam sees murdub ja tihend puruneb.Ma olen tonnistel vähemalt 50 korda esiklaase maha võtnud ja selle aja jooksul on tihend vaid paaril korral tervena enne lõikamist ära tulnud.
Selle sama metallraami pärast, mis seal tihendis on, ei ole klaasi ka hea trossiga-traadiga maha saagida saagida.Metall hakkab järjest saagivat trossi-traati-keelt, jne lõhkuma.Kui on vaja klaas ja tihend terveks jätta, siis on tonniselt ainus viis seest poolt noaga liim läbi lõigata, aga selleks kulub pool päeva.Kui tihendit ei taheta säilitada, siis tuleb tihend ümbert tükkidena ära korjata ja traadiga liim läbi saagida ja on klaas käes.
Olen sadu klaase autodelt maha lõiganud ja olles proovinud erinevaid lõikevahendeid, siis arvan et parim maha saagimise vahend on kõige tavalisema trossi (jalgratta piduritross, vms) üks kiud.Kuna tonnisele tross ei kõlba, siis ....Võib proovida ka pahtlilabidat toppida tihendi vahele panna, et traat tihendisse ei jookseks, aga see ei pruuugi tulemust anda.
Üks nõuanne on see, et traadiga saagides peab proovima seda, et traat oleks võimalikult paraleelselt klaasi servaga ja võimalikult lähedal kerele.Siis on oht väiksem, et traat saeb end klaasi ja lõhub selle.Oma kogemusest ütlen, et 20-st klaasist ma ühe lõhun maha saagides.Vahest saen 50tk kõik tervelt maha, aga on ka järjest purunendud- seega reaalne purunemisprotsent on 5.
Selle sama metallraami pärast, mis seal tihendis on, ei ole klaasi ka hea trossiga-traadiga maha saagida saagida.Metall hakkab järjest saagivat trossi-traati-keelt, jne lõhkuma.Kui on vaja klaas ja tihend terveks jätta, siis on tonniselt ainus viis seest poolt noaga liim läbi lõigata, aga selleks kulub pool päeva.Kui tihendit ei taheta säilitada, siis tuleb tihend ümbert tükkidena ära korjata ja traadiga liim läbi saagida ja on klaas käes.
Olen sadu klaase autodelt maha lõiganud ja olles proovinud erinevaid lõikevahendeid, siis arvan et parim maha saagimise vahend on kõige tavalisema trossi (jalgratta piduritross, vms) üks kiud.Kuna tonnisele tross ei kõlba, siis ....Võib proovida ka pahtlilabidat toppida tihendi vahele panna, et traat tihendisse ei jookseks, aga see ei pruuugi tulemust anda.
Üks nõuanne on see, et traadiga saagides peab proovima seda, et traat oleks võimalikult paraleelselt klaasi servaga ja võimalikult lähedal kerele.Siis on oht väiksem, et traat saeb end klaasi ja lõhub selle.Oma kogemusest ütlen, et 20-st klaasist ma ühe lõhun maha saagides.Vahest saen 50tk kõik tervelt maha, aga on ka järjest purunendud- seega reaalne purunemisprotsent on 5.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma tonnise luugilt eemaldasin klaasi jalgratta piduritrossiga. Ka saagisin, no see oli ikka jube töö. Esiteks too ei tahtnud seda väga lõigata. Mõlemast otsast hoidsin näpitsatega kinni, pidevalt tuli üks pool lahti, tross läks esimese kolme liigutamisega väga kuumaks. Kõrvetasin end enamvähem alati ära kui näpitsad lahti tulid, siis muidugi tuli ka tross klaasi vahelt välja, selle tagasi saamine oli paras peavalu. Ühesõnaga igavene keberniit oli. Oleks ma ka ühte trossi niiti kasutanud:wall:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jube sheff pilt--- kitliga autoremondimehaanik!
sellised kitlitega mehed jäid rohkem sinna ylikooliaega õppejõududeks
sellised kitlitega mehed jäid rohkem sinna ylikooliaega õppejõududeks

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Saladuskatte all võin öelda, et mul on neid kitleid (erivärvilisi tutikad) päris palju koolis laos ja autoremondil on see roheline väga mõnus 
aga plokikaane demonteerimine just läbi ja loodetavasti töötab see uue omaniku autol veel pikalt. Kõige suuremaks nillimiseks osutusid hoopis need kaks väiksemat polti, mis on alt poolt kaane küljes. Võtmele eriti ruumi pole, poldi pead on pooleldi süvistatud ploki külge.
Aga koputamise abil tulid ka need lahti.

aga plokikaane demonteerimine just läbi ja loodetavasti töötab see uue omaniku autol veel pikalt. Kõige suuremaks nillimiseks osutusid hoopis need kaks väiksemat polti, mis on alt poolt kaane küljes. Võtmele eriti ruumi pole, poldi pead on pooleldi süvistatud ploki külge.
Aga koputamise abil tulid ka need lahti.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee