armatuuri tuled
autoks 88a. 900
Ei põle tuledelüliti valgustus,kuda pääsen pirnini?
Kuidas pääseb süüteluku ja salongivalgustuse lüliti pirnide juurde?
Ei põle tuledelüliti valgustus,kuda pääsen pirnini?
Kuidas pääseb süüteluku ja salongivalgustuse lüliti pirnide juurde?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tuledelülitit pole lammutanud aga see süüteluku ümbrus käib ju eriti labaselt lahti. Käimakangi ümber oleva kummiluti kangutad üles ja seal all on paar kruvi. Need lahti ja siis tulebki kaas maha. Edasi lased juba oma fantaasial lennata.Algselt postitas: tarmiit
autoks 88a. 900
Ei põle tuledelüliti valgustus,kuda pääsen pirnini?
Kuidas pääseb süüteluku ja salongivalgustuse lüliti pirnide juurde?
tuledelüliti vist sama mis 9000?
see käib nii, et tõmbad tuledelüliti armatuurist välja, pistik tagant ära ja seal keskel on pirnipesa, mille saad kokku pigistades välja tõmmata.
see käib nii, et tõmbad tuledelüliti armatuurist välja, pistik tagant ära ja seal keskel on pirnipesa, mille saad kokku pigistades välja tõmmata.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Ei hakanud uut teemat tegema kuna minu küsimus peaks sama pealkirja alla mahtuma. Lähiajal on plaanis 9000 armatuuri pirnid ära vahetada... selle kohta kuidas neile ligi pääseda, leidsin varasematest postitustest juhendi aga oskab ehk keegi öelda:
- palju armatuuris pirne on(kui juba lammutama hakata, on mõistlik vist kõik ära vahetada)?
- mille järgi neid poest küsida ja kas neid müüakse ka a'la statoilis?
- milline on kella valgustuse pirn... kas samasugune nagu armatuuril?
Alternatiiv on muidugi armatuur lahti lammutada ja pirn(id) näpuvahel poodi minna aga eelistaks pirnid enne valmis osta.
- palju armatuuris pirne on(kui juba lammutama hakata, on mõistlik vist kõik ära vahetada)?
- mille järgi neid poest küsida ja kas neid müüakse ka a'la statoilis?
- milline on kella valgustuse pirn... kas samasugune nagu armatuuril?
Alternatiiv on muidugi armatuur lahti lammutada ja pirn(id) näpuvahel poodi minna aga eelistaks pirnid enne valmis osta.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Armatuuris on 1,12 W ja miks sa neid kõiki peaksid vahetama?
All paremas nurgas saad sa neid niikontrollida, et keerad süütesisse ja siis keerad veel natuke aga ei pane veel käima, siis näed ka selliseid lambikesi, millist sa varem ei teagi, et sul olemas võib olla.
Ja on see selline koos suure plastikust sokliga, roheline või must.
9000-l on tuledelüliti lahti võtmine suht lihtne-mina tegin sedakruvikaga rohelisest plastikust lüliti sisu välja aidates ja pirn on seal keskel, see hästi pisike 1,2W ja sokkel W2x4,6d. Seda esineb veel sigaretisüütaja juures olevas pesas.
Armatuuris on kuskil...15 tükki, täpselt ei mäleta: ei umbes 20!
Aga kui sul need põlevad, siis ei ole ju ometi mõtet neid vahetama hakata.
no aga kella saad ju kergelt pesast välja võtta...
All paremas nurgas saad sa neid niikontrollida, et keerad süütesisse ja siis keerad veel natuke aga ei pane veel käima, siis näed ka selliseid lambikesi, millist sa varem ei teagi, et sul olemas võib olla.
Ja on see selline koos suure plastikust sokliga, roheline või must.
9000-l on tuledelüliti lahti võtmine suht lihtne-mina tegin sedakruvikaga rohelisest plastikust lüliti sisu välja aidates ja pirn on seal keskel, see hästi pisike 1,2W ja sokkel W2x4,6d. Seda esineb veel sigaretisüütaja juures olevas pesas.
Armatuuris on kuskil...15 tükki, täpselt ei mäleta: ei umbes 20!
Aga kui sul need põlevad, siis ei ole ju ometi mõtet neid vahetama hakata.
no aga kella saad ju kergelt pesast välja võtta...
Kui pirnide eest just hingehinda ei küsita, siis oma aeg maksab ka midagi ja kui mõned juba surevad, on suure tõenäosusega lähiajal veel mõne surma oodata;) Siin pean silmas muidugi armatuuri valgustust mitte indikaatoreid, mis suht harva põlevad.Algselt postitas: NO FEAR
Armatuuris on 1,12 W ja miks sa neid kõiki peaksid vahetama?
All paremas nurgas saad sa neid niikontrollida, et keerad süütesisse ja siis keerad veel natuke aga ei pane veel käima, siis näed ka selliseid lambikesi, millist sa varem ei teagi, et sul olemas võib olla.
tnx. Sellega seoses tekkis küsimus, kus on käsipiduri andur? Pirn on korras aga kui käsipidur peale tõmmata, siis tuli armatuuris põlema ei hakka.
Hmm... et ajan kruvikeeraja otsa vahele ja kangutan? Sry kui loll küsimus aga ei tahaks mingit plastkonksu vms. jõuga katki murda.no aga kella saad ju kergelt pesast välja võtta...
Armatuuri pirnid(need mis "kellasid"valgustavad) on 3W-sed ja neid käib 4tk.
EDU(see,mis pardapinget,bensukulu jms.näitab)omad on sõltuvalt aastakäigust kas
1,2W pesadega,2-4tk.,uuematel pesas eraldi vahetatavad ja müüakse Tevalos
voolutarbe järgi.
Kell,või SCC võetakse välja 2 spets. õhukese plekkabinõu abil,lukustid on ülal
ja all keskel.Kõige mugavam on kella eemaldada,kui välja võtta ACC moodul
(irdub peene kruvika abil väga lihtsalt)ja kell tagantpoolt välja suruda.
Käsipiduri lüliti asub kangi alaosas põrandakonsoolis.
EDU(see,mis pardapinget,bensukulu jms.näitab)omad on sõltuvalt aastakäigust kas
1,2W pesadega,2-4tk.,uuematel pesas eraldi vahetatavad ja müüakse Tevalos
voolutarbe järgi.
Kell,või SCC võetakse välja 2 spets. õhukese plekkabinõu abil,lukustid on ülal
ja all keskel.Kõige mugavam on kella eemaldada,kui välja võtta ACC moodul
(irdub peene kruvika abil väga lihtsalt)ja kell tagantpoolt välja suruda.
Käsipiduri lüliti asub kangi alaosas põrandakonsoolis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mina ostsin tevalost.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Ei leia kusagilt originaalpirni andmeid, aga ilmselt 14V ja 80mA pirn... 60mA-ne on originaalist veidi nõrgem.
Saadaval neid Paldiski mnt. Tevalos. Võta lüliti kaasa (lihtne seda ka avada), et saaksid pirni mis sinna mahuks.
Muidugi tuleb joota, sest pesa seal ei ole.
PS. 12-voldised põlevad üsna kiirelt läbi.
Saadaval neid Paldiski mnt. Tevalos. Võta lüliti kaasa (lihtne seda ka avada), et saaksid pirni mis sinna mahuks.
Muidugi tuleb joota, sest pesa seal ei ole.
PS. 12-voldised põlevad üsna kiirelt läbi.
Ei, liiga jäme on. Originaal umbes 3mm läbimõõduga. Ja 14V peab olema.
Midagi sellist: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?npage=!710-210&lng=est
Midagi sellist: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?npage=!710-210&lng=est
Niimoodi
Vahetasin endal mõlema tagaakna lüliti pirnid ära. Pirniks sobis Tevalost järgmine lambike, ELFA koodiga 33-538-36, hinnaks oli 14 krooni/tk. Korraks kolviga peale toetada ning voilaa, ongi taga hulga ilusam
Samuti vahetasin ära istmete vahel elektriakende lülitiblokis oleva pirni, täitsa omamoodi kujuga oli ning kuulduste järgi saadaval ainult Vikingus. Hind ka Saabile omane, 78 krooni. Soovitan kõigil kel see töö ees, lülitiblokk lahti kiskuda ning kontaktid ära puhastada, mul oli 3 kuuga ikka omajagu mustust kogunenud (puhastasin teda viimati mais). Kes lapsepõlves armastas Lego'dega mängida, sellele on tegevus väga meeltmööda
Lisaks on vaja vahetada armatuurivalgustuse dimmeri sees olev pirn, andke nõu, kuidas ma selle kätte saan sealt lülitit lõhkumata?
Ning kliimaseadme nuppude taga tundub ka 1 pirn olevat läbi, mida tasuks kliima lammutamisel tähele panna?
terv, teager
Vahetasin endal mõlema tagaakna lüliti pirnid ära. Pirniks sobis Tevalost järgmine lambike, ELFA koodiga 33-538-36, hinnaks oli 14 krooni/tk. Korraks kolviga peale toetada ning voilaa, ongi taga hulga ilusam

Samuti vahetasin ära istmete vahel elektriakende lülitiblokis oleva pirni, täitsa omamoodi kujuga oli ning kuulduste järgi saadaval ainult Vikingus. Hind ka Saabile omane, 78 krooni. Soovitan kõigil kel see töö ees, lülitiblokk lahti kiskuda ning kontaktid ära puhastada, mul oli 3 kuuga ikka omajagu mustust kogunenud (puhastasin teda viimati mais). Kes lapsepõlves armastas Lego'dega mängida, sellele on tegevus väga meeltmööda

Lisaks on vaja vahetada armatuurivalgustuse dimmeri sees olev pirn, andke nõu, kuidas ma selle kätte saan sealt lülitit lõhkumata?
Ning kliimaseadme nuppude taga tundub ka 1 pirn olevat läbi, mida tasuks kliima lammutamisel tähele panna?
terv, teager
Lisaks on vaja vahetada armatuurivalgustuse dimmeri sees olev pirn, andke nõu, kuidas ma selle kätte saan sealt lülitit lõhkumata?
Ning kliimaseadme nuppude taga tundub ka 1 pirn olevat läbi, mida tasuks kliima lammutamisel tähele panna?
------------------------------------
dimmeri lülitile ajad noa või väiksemat sorti kruvika vahele ja võtad lüliti välja. siis võtad lülitilt pistiku tagant. siis võtad lüliti lahti, ettevaatlikult, sest need plastmasskõrvad võivad katki minna. ja siis on seal selline jalgadega pirn, mis on rohelise plastkesta sees ja jalgupidi kinni joodetud. joodad jalad lahti ja paned uue pirni ja paned samamoodi kokku.
kliimaseadme juhtploki võtad armatuurist välja, siis on kahel pool äärtes kokku 6 kruvi, mis seda nupuvärki plekist korpuse küljes hoiavad. keerad need lahti ja võtad esimese osa lahti. seal sees on sellised kummalised pirnipesad, millele käivad jällegi sellised kavalad jalgadega pirnid sees. seal tinutada siiski vaja ei ole. keerad lihtsalt samamoodi jalad pesa ümber nagu varem olid ja paned tagasi.
aga pirnide võimsust ei oska öelda. ma oleks omal pidanud kõik kliimaploki pirnid ära vahetama, sest see üks mille ära vahetasin on võimsam kui teised ja parema rea nupud hõõguvad nüüd heledamalt. oleks kõik vahetanud oleks vähemalt ühtlasem olnud.
jõudu!
Ning kliimaseadme nuppude taga tundub ka 1 pirn olevat läbi, mida tasuks kliima lammutamisel tähele panna?
------------------------------------
dimmeri lülitile ajad noa või väiksemat sorti kruvika vahele ja võtad lüliti välja. siis võtad lülitilt pistiku tagant. siis võtad lüliti lahti, ettevaatlikult, sest need plastmasskõrvad võivad katki minna. ja siis on seal selline jalgadega pirn, mis on rohelise plastkesta sees ja jalgupidi kinni joodetud. joodad jalad lahti ja paned uue pirni ja paned samamoodi kokku.
kliimaseadme juhtploki võtad armatuurist välja, siis on kahel pool äärtes kokku 6 kruvi, mis seda nupuvärki plekist korpuse küljes hoiavad. keerad need lahti ja võtad esimese osa lahti. seal sees on sellised kummalised pirnipesad, millele käivad jällegi sellised kavalad jalgadega pirnid sees. seal tinutada siiski vaja ei ole. keerad lihtsalt samamoodi jalad pesa ümber nagu varem olid ja paned tagasi.
aga pirnide võimsust ei oska öelda. ma oleks omal pidanud kõik kliimaploki pirnid ära vahetama, sest see üks mille ära vahetasin on võimsam kui teised ja parema rea nupud hõõguvad nüüd heledamalt. oleks kõik vahetanud oleks vähemalt ühtlasem olnud.
jõudu!
Nimevahetus vl -> Veiko
Lisaks on vaja vahetada armatuurivalgustuse dimmeri sees olev pirn, andke nõu, kuidas ma selle kätte saan sealt lülitit lõhkumata?
oht on sealjuures liigselt kuuma andes rada plaadi küljest lahti joota. lisaks võib seal kergelt närvid kaotada ja selle peenikese otsa katki murda. soovitan soojalt kasutada tinapumpa.
üldiselt on see pirnivärk lollilt lahendatud nendes lülitites. ise olen korduvalt jamanud istmesoojenduste lülitite pirnidega.
Lisatud failid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: ZazouLisaks on vaja vahetada armatuurivalgustuse dimmeri sees olev pirn, andke nõu, kuidas ma selle kätte saan sealt lülitit lõhkumata?
oht on sealjuures liigselt kuuma andes rada plaadi küljest lahti joota. lisaks võib seal kergelt närvid kaotada ja selle peenikese otsa katki murda. soovitan soojalt kasutada tinapumpa.
üldiselt on see pirnivärk lollilt lahendatud nendes lülitites. ise olen korduvalt jamanud istmesoojenduste lülitite pirnidega.
Misasi see dimmer on??
Istmesoojenduse lülitites on pirnid või LEDid?
Misasi see dimmer on??
Dimmer - a device for regulating the intensity of an electric lighting unit
Sellega saad reguleerida armatuuri valgustue heledust, asub vasakul pool tulede lülitite all.
Istmesoojenduse lülitites on pirnid või LEDid?
Arvata on, et ikka samasugune pikkade jalgadega pirn seal sees
Btw, kui on elektri istmed mäludega, kas need mälude numbrid peaksid ka põlema? Ons seal pirni, mida saab vahetada?

terv, teager
Nüüd tean kuidas seda nimetatakseSellega saad reguleerida armatuuri valgustue heledust, asub vasakul pool tulede lülitite all.Misasi see dimmer on??

Olen seda istmesoojenduse lülitit natukene laiali arutanud ja jäi mulje et need pikkade jalgadega pirnid pole seal teps mitte. Kuigi jah, Zazou istmesoojenduse parandamise loos toodud piltidel paistab, et sinna plaadile ontõesti siuke pirn joodetud.Arvata on, et ikka samasugune pikkade jalgadega pirn seal seesIstmesoojenduse lülitites on pirnid või LEDid?
pilt sellest loost
Ei tea midagi, dimmer terminina kirjeldab teatavat funktsiooni (heleduse reguleerimist) täitvat asjandust, reostaat on ainult üks konkreetsetest jubinatest, millega teatavatel tingimustel sellist funktsionaalsust võimalik saavutada on. Esimese alternatiivina tuleb kohe meelde natuke elektroonikat ja PWM - funktsionaalselt täiesti dimmer.Algselt postitas: Motorhead
Maakeeli on selle asja nimi reostaat
Sellest ka küsimus - kuidas 9000-l tegelikult armatuurivalgus karu kõhus lahendatud on? Reguleerimisel on võimalik tähele panna kerget viidet ratta keeramise ja valgustugevuse muutumise vahel - mis kangesti viitab mingi täiendava elektroonilise lahenduse kasutamisele..?