9000 Aero jahutusvedeliku temp jamab
olen täitsa uus saabi omanik. täna ostsin. sõitsin kodu 200 km.kõik ok. järsku temperatuuri näidik punasel! jäin seisma lasin kohapeal töödata ,seier langes normi . sõitsin rahulikult 70-85kmt.asi korras.aga nagu 100-110 jälle punasele.ka tundub et sooja puhub sisse viletsalt. panin hi peale aga minuarust eriti sooja ei tule.on kuskil miski viga?ehk teab keegi. tosooli panin ka teepeal juurde. ikka sama.
Laialivalguv jutt.Näita mõnele teadjamale.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kallasin, juurde . praegu sõitnud linnavahel kõik on ok. ventilaator töötab ka. aga kui trassipeal paarkümmend kilti sõidan 100kmt. siis hakkab jälle punasele seier tõusma? ehk on ploki k. tihend minemas?Algselt postitas: ivomets
symtoomid võivad viidata jahutusvedeliku vähesusele
Algselt postitas: ravia
kallasin, juurde . praegu sõitnud linnavahel kõik on ok. ventilaator töötab ka. aga kui trassipeal paarkümmend kilti sõidan 100kmt. siis hakkab jälle punasele seier tõusma? ehk on ploki k. tihend minemas?
Äkki hoopis jahutus radiaator,kunagi oli klassik ja olid samad sümptomid kuigi radiaator nägi ok välja vahetasin radiaatori ära ära ja kõik korras;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
1. kas paisupaagi punn on kenasti kinni ja hoiab sooja mootoriga rõhku?
2. kui punasele läheb, kas hakkab vedelik ka keema?
kui ei, siis andur võib ka pees olla.
3. systeem on lihtsalt must, ehk pandud mingit lekkeparandajat ja see on ummistunud soojendusradika ja teisegi radika. vanade masinate puhul on jahutuse paranemine alati pärast systeemi läbipesu õige ainega. aga mitu päeva hoidnud ainet sees ja ringi kimand
2. kui punasele läheb, kas hakkab vedelik ka keema?
kui ei, siis andur võib ka pees olla.
3. systeem on lihtsalt must, ehk pandud mingit lekkeparandajat ja see on ummistunud soojendusradika ja teisegi radika. vanade masinate puhul on jahutuse paranemine alati pärast systeemi läbipesu õige ainega. aga mitu päeva hoidnud ainet sees ja ringi kimand
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Oma kogemusele tuginedes pakun välja,et tegemist blokikaane tihendi või lausa blokikaane probleemiga.Kas kiirel sõidul kui kuumaks läheb,on lõdvikud ka kõvad?Surve võib minna nii suureks,et võib isegi lõdviku lõhki lüüa.Minul lõi lõhki jahutusradiaatori ülemise paagi(õnneks mitte Saabil),tegemist oli Opel Omegaga.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui voolikud rõhu all, siis paisupaagi punn korras- nii peab olema
kui sa sumbutajast tilku maitsed ja need magusad tunduvad, siis satub jah. vedelik silindritesse ja teine asi mida vaadata , et kõik kyynlad peavda olema yhtlased pruunid, vedelikuga kokku puutunud kyynal on hele ja pestud.
aga arvan, ikka, et lihtsab probleem.
kui sa sumbutajast tilku maitsed ja need magusad tunduvad, siis satub jah. vedelik silindritesse ja teine asi mida vaadata , et kõik kyynlad peavda olema yhtlased pruunid, vedelikuga kokku puutunud kyynal on hele ja pestud.
aga arvan, ikka, et lihtsab probleem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



suured tänud. sõdan veel paar päeva.ehk näitab õige vea välja. paistab et oled suur saabi fänn. ilus saabi kolleksioon sul. ma ka olen saabist sisse võetud. omanud olen palju erinevaid marke. saabist enam ei loobu! maagiliselt mõnus auto! ehk oskad aidata ,juhi istmesoendus ei tööta. kas seda parandada ka võimalik?
Kui tekib meeletu ülerõhk ei pruugi paisupaagis midagi vulksuda,surve on lihtsalt liiga suur.Korki lahti keerates viskab aga poole jahutusvedelikku välja.Ei pruugi ka sumbutist midagi väljuda.Kõige hullem kui kaanes praod sees,mis võib ülekuumenenud mootori puhul kergesti juhtuda,eriti kui külma vedelikku peale valatakse.
ei ostnud platsilt.sveitsist toodi.seisnud .aasta alguses oli viimane servis,õlid ja filtrid vahetati. mootor käib vaäga ilusti ja vaikselt.arvan et on vahetatud ka kett ja muu. läbisõit kolmsadanelituhat. servu raamatust ei saa täpselt aru.ei jaga seda keelt
Eks pead jah algul lihtsamatest asjadest peale hakkama,nagu termostaat ja paisupaagi kork.Kui tulemust ei ole eks siis juba suuremad tööd.Jahutusvedelik ja õli ei pruugigi kokku saada,seega ei teki ka mootorikarterisse emulsiooni.
Kahju muidugi,et ei tea auto ajalugu võibolla sellepärast müüdigi,et tekkisid probleemid jahutusega ja seal suurem remont väga kallis.
Kahju muidugi,et ei tea auto ajalugu võibolla sellepärast müüdigi,et tekkisid probleemid jahutusega ja seal suurem remont väga kallis.
ma ei saa hästi aru, kuidas lekkiv plokikaanetihend saab mootorit üle kuumendada? Lekkimine muidugi igasugu jamasid põhjustab ja jahutusvedelik võib ka ära kaduda aga kui vedelikku normis ja trassil sõites üle kuumeneb, siis ikka jama kusagil mujal. Vähene vedelik hakkab esmajoones tunda andma linnas sõites, eriti ummikus tiksudes.
Esmalt võiks siiski jahutusradikat kahtlustada. Võibolla on esimene (kondi radikas) surnud putukatest nii umbes, et õhk enam läbi ei käi?
Aga mis siin foorumis ikka oletada, mine näita autot mõnele asjatundjale.
Esmalt võiks siiski jahutusradikat kahtlustada. Võibolla on esimene (kondi radikas) surnud putukatest nii umbes, et õhk enam läbi ei käi?
Aga mis siin foorumis ikka oletada, mine näita autot mõnele asjatundjale.
ja see rõhk jahutussüsteemis kuumendab mootorit??
Mis me ikka vaidleme. Praod kaanes või põlenud tihend on enamasti ikka ülekuumenemise tagajärg, mitte põhjus. Põhjused on ikka rikked jahutussüsteemis - pump, radikas, vdelik väljas jne.
Mis me ikka vaidleme. Praod kaanes või põlenud tihend on enamasti ikka ülekuumenemise tagajärg, mitte põhjus. Põhjused on ikka rikked jahutussüsteemis - pump, radikas, vdelik väljas jne.
Ebaõige rõhk jahutussüsteemis muudab jahutustingimusi. Been there, done that!Algselt postitas: olaviv
ja see rõhk jahutussüsteemis kuumendab mootorit??
Pärast paisupaagi korgi vahetust kadusid mul päris paljud sarnased anomaaliad. Füüsikaliselt ei oska põhjendada.
EDIT: Muidugi, olin termodünaamika (ja Heli Lootuse

Algselt postitas: suurEbaõige rõhk jahutussüsteemis muudab jahutustingimusi. Been there, done that!Algselt postitas: olaviv
ja see rõhk jahutussüsteemis kuumendab mootorit??
Pärast paisupaagi korgi vahetust kadusid mul päris paljud sarnased anomaaliad. Füüsikaliselt ei oska põhjendada.
Mis siin õpetada. Erinevatel rõhkudel on vedelike keemis temperatuur ning omadused erinevad.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidugi termostaati võib ka kahtlustada; radikas jääb kylmaks, kui temp tõuseb punase peale.
katsuda radikat keskelt kuskilt ja isegi alt, kust välja peaks voolama.
ylevalt, kust sisse tuleb, sealt ikka natuke paisub ja läbi pääseb ja sealt sotti ei saa
aga termostaat- see ei maksa midagi ja vahetus ka lihtne. ja saad igaljul talveks sooja auto,ses mõttes, et kiiremini soojeneb.
istmesoojendustel võib 2 kala vähemalt olla- lyliti peetis, proovi ära vahetada, või siis istme seest kuskil traat puruks.
saad proovida kas vool tuleb istme alla .
katsuda radikat keskelt kuskilt ja isegi alt, kust välja peaks voolama.
ylevalt, kust sisse tuleb, sealt ikka natuke paisub ja läbi pääseb ja sealt sotti ei saa
aga termostaat- see ei maksa midagi ja vahetus ka lihtne. ja saad igaljul talveks sooja auto,ses mõttes, et kiiremini soojeneb.
istmesoojendustel võib 2 kala vähemalt olla- lyliti peetis, proovi ära vahetada, või siis istme seest kuskil traat puruks.
saad proovida kas vool tuleb istme alla .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


