Elektriga abistajat vaja 93 klassikule

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
fagott
Postitusi: 69
Liitunud: T Aug 19, 2008 21:42
Asukoht:
Auto:

#1

Kõik algas stereo ühendamisest, kuna ta ei töötanud...asi jõudnud nii kaugele, et tahaks hirmsasti kellegi käest nõu ja näpunäiteid küsida. Nimelt ehk keegi saab mul kogu selle elektrisüsteemi korra üle vaadata, asi nüüd niikaugel, et kaitsmete ymbertõstmisega olen avastanud endale juba kõrvalistme istmesoojenduse :)...nuppu kust see välja/sisse lülitada mina aga ei ole leidnud...samas makki endiselt õigeid juhtmeid pidi voolu ei tule...elektriantenn ei tööta....kustus ka lisana lisatud välistemperatuuri näidik...
Pole endal väga aega seda internetist uurida ka ja selgeks teha, olen suht elektrivõhik...kui kellelgi on uuema otsa klassikute elektrisüsteemidega kogemusi ja aega kunagi kuskil kokku saada siis oleksin väga tänulik....
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Istmesoojendusel ilmselt lülitit polegi..;) Automaatne värk..;) Äkki on istme serva peal ka "Automated heated seat" kirjutatud?? Seal on termoandur ja miski lüliti, mille abil tuvastatakse, kas keegi istub. Vist oli nii, et all 7 kraadi hakkab tööle ja toimib, kuni 14 kraadi on autos sooja...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#3

elektriantenn hakkab tavaliselt makist väljatuleva vooluga tööle (sinine juhe, "remote" nime all, uuematel makkidel on see võimendi käivitamiseks)
põhimõtteliselt tahab antenn saada 12V ühte sisendjuhtmesse. Kui makk ei võimalda antenni juhtimist, pead selle 12V süütelukust võtma.
Vasta