no ei saa neid amordi kinnituse polte kätte. Üritasin päris suure jõuga keerata, aga need ei käi isegi ringi. Kas seal on mingi tihvt või mingi nipp, kuidas need tagumised amordid lahti käivad?
staazikamad lammutajad vast oskavad nõu anda....
Lisatud failid
tagasilla lammutamine
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
amordi kummipuksi sees on veel metallist puks, mis roostetab poldi kylge kinni ja see hoiabki , et sa polti keerata ei jõua. lihtsam tee kui relakaga kummipuksid ja nende sees oleva poldi läbi lõikad.siis saad kätte ja paned uue poldi ja ennem teed mootoriõliseks, siis järgmisel vennal 10 aasta pärast tööd vähem
nojah, siin ei pääse relakaga kohe ligidale. eks pead väljapoolt pleki äärest lõikama ja siis plekki nats painutama, et amori puksi kätte saad
nojah, siin ei pääse relakaga kohe ligidale. eks pead väljapoolt pleki äärest lõikama ja siis plekki nats painutama, et amori puksi kätte saad
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ma klassikul tagaamorte vahetasin, siis olin ka sellega hädas. Mutri keerasin otsast ära ja siis silmusvõtmega sain seda polti ka sedasi keerata, et seadsin võtme poldi pea peale nii, et võtme käepide jäi alla poole. Siis lasin auto tungrauast alla, nii et auto raskusega keeras poldi lahti. Aga probleemi see päris ei lahendanud, sest polt hakkas koos puksi sees oleva hülsiga puksi sees ringi käima. Siin aitab vaid rakis, aga kust kinni hakata, ei tea. Klassikul see amordi alumine puksi kõrval veel üks kamber, millel auk sees. Sealt sai ühe teise poldiga surutud see polt välja.
Kinni tagasi pannes määrisin vasemäärdega, peaks ka teinekord kergem lahti saada olema.
Kinni tagasi pannes määrisin vasemäärdega, peaks ka teinekord kergem lahti saada olema.
55581286
mul tagasild ongi alt ära. sellepärast ei saanudki suure jõuga väänata, sest sild polnud kuskil kinni. Ei pääse haamriga ka eriti põrutama, piduriketas ees.
http://www.saabnet.ee/pildid/foorum/var ... gasild.JPG
tegelikult otsest häda ei olegi neid sealt lahti saada, aga silda on nadi ladustada, kui amordid seal risti küljes.
http://www.saabnet.ee/pildid/foorum/var ... gasild.JPG
tegelikult otsest häda ei olegi neid sealt lahti saada, aga silda on nadi ladustada, kui amordid seal risti küljes.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kinnijäänud polte-mutreid aitab liikuma saada pitsiga punaseks ajamine. Antud juhul seda hästi teha ei saa, amort võib lõhkeda.
On veel üks nipp, kuidas roostest jagu saada. Antud juhul ilmselt ebarats. Kuid on poes saada sellised ained nagu roostelahustid. Paned roostes detaili likku ja mõne aja pärast on haljas metall väljas. Mitte segi ajada roostemuunduriga, see hoopis teine asi. Muidugi läheb rooste lahustamine üsna aeglaselt ja ainet tuleb regulaarselt juurde panna. Selle hülsi ja poldi lahtisaamiseks võib minna nädal või kaks mängimist. Mõne uunikumi lammutamisel võib aga detail seda ajakulu väärt olla.
On veel üks nipp, kuidas roostest jagu saada. Antud juhul ilmselt ebarats. Kuid on poes saada sellised ained nagu roostelahustid. Paned roostes detaili likku ja mõne aja pärast on haljas metall väljas. Mitte segi ajada roostemuunduriga, see hoopis teine asi. Muidugi läheb rooste lahustamine üsna aeglaselt ja ainet tuleb regulaarselt juurde panna. Selle hülsi ja poldi lahtisaamiseks võib minna nädal või kaks mängimist. Mõne uunikumi lammutamisel võib aga detail seda ajakulu väärt olla.
Ma olen proovinud õlitada, föönitada, jne.Jupi müümise korral oleks vaja ju kummipuks ellu jätta ja seetõttu olen igasuguseid variante proovinud.
Kui ei tule, siis ei tule.Puksil on metalltoru sees ja see mädaneb väga kinni sinna poldi külge.Isegi pärast poldi läbilõikamist olen püüdnud seda poldi jäänust sealt puksist kätte saada.Ka siis on nöök.Puks ei maksa ka eriti midagi.Ja järelikult tuleb polt relakaga läbi lõigata.
Õigemini ei ole see ajakulu seda puksihinda väärt.
Kui ei tule, siis ei tule.Puksil on metalltoru sees ja see mädaneb väga kinni sinna poldi külge.Isegi pärast poldi läbilõikamist olen püüdnud seda poldi jäänust sealt puksist kätte saada.Ka siis on nöök.Puks ei maksa ka eriti midagi.Ja järelikult tuleb polt relakaga läbi lõigata.
Õigemini ei ole see ajakulu seda puksihinda väärt.
Kas tonnisel ei ole poldid tsingitud?Vanadel klassikutel polnud küll mingit probleemi poltide kätte saamisega,juhul kui keegi ei olnud originaali asemele suvalist polti keeranud.
Minumeelest tsingitud need pole kuid üsna raskesti ja aeglaselt roostetavad küll. Enamasti on poldid suht kerged lahti tulema kuid meie soolased talved teevad aastate jooksul oma töö. Need sildade poldid saavad veel eriti hästi soolata.