Saab 9-3 (98-01) ostusoov

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Siiani olen omanud mitut eri marki autot, viimane oli Audi A4 1,8 (1999), nüüd on huvi pakkuma hakanud Saab. Just omanäolisuse ja väidetavalt hea juhitavuse ja turvalisuse pärast. Täpsemalt pakub huvi just Saab 9-3 1998-2001.

Olen siin foorumis juba mõnda aega ringi vaadanud/otsinud, aga päris kõikidele küsimustele vastust pole saanud.Seega teie lahkel loal esitaksin mõned esilekerkinud küsimused.

1. Kuna kõne-alla tulevad ainult bensiinimootorid, siis millist soovitaksite, kui eesmärgiks on igapäevane mugav liikumine peamiselt linnas ja no veidi võimsusvaru ka ju võiks olla. kas kõik bensukad on ketiga ja kuidas on lood ülalpidamiskuludega.
Huvi pakuks just enamlevinud 110kw/113kw ja 136kw mootorid.

2. Huvi on tekkinud ka automaatkasti vastu (siiani omanud vaid manuaali), kiuidas see neljakäiguline vastu peab ja kas on loomulik kui kangi positsiooni muutes kostab kastist kerge kolks.

3. Elekter, elektroonika kas esineb palju anomaaliaid ja probleeme, eriti arvestades meie rõve-ligaseid talvesid.

4. Varuosade hinnad, remontima vist peab ainult Saabiga tegelevates firmades?

Sisuliselt olen aru saanud, et tegu hea ja mugava, õigel hooldamisel ka vastupidava autoga, lihtsalt tahaks veel seda viimast julgustust, et langetada lõplik otsus Saabi kasuks.

Ette tänades
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

Njaa.
Tahaks ka teada, kas keegi tõesti on heaste hinnanud og9-3 juhitavust?
Ise hindaks 5 palli süsteemis 2ga juhitavust.
Seda kas kastid on töökindlad ei oska öelda.
Kui oled rahuliku kulgemisega, siis 110kw on hea valik. Paraku on neid suht vähe, sest toodeti vaid Rootsi turule. 113kw mudeleid saab päris soodsalt juba 50-60k eest.
Elekrtoonika koha pealt pole väga nuttu kuulnud.
Remontimine ja auto pidamine ongi kallis lõbu, ükskõik mis margiga tegu.
Kui tahad et auto korras on, siis maksad. Eriti nii vana auto puhul.
Kui kett on vahetatud ja turbo on korras, siis muud on juba nipetnäpet ja mitte ebareaalselt kallis.
Ketivahetus ca 20k, turbo on ka kallis.
Kui oled Saabiga sõitnud, võib kergelt ära armuda ja vaatad ikkagi lõpuks probleemidele läbi lillede, et uut armastust ikka osta.:wise:
Sent from my Monte Carlo using B236
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

110 kw on Eestis ka üsna mitu uuena müüdud. Mulgi on üks selline. Mineku üle ei kurda.
55581286
pedaalinahhaal
Postitusi: 82
Liitunud: K Aug 08, 2007 17:31
Asukoht:
Auto:

#4

Tüüpviga on SID, vahetus on kallis, remont natu odavam.

Väikehooldus kuhugi alla 3k, oleneb suuresti töörahast, tingimusel, et mingit kallist asja ei vahetata.

Suurhooldus kuhugi 4k kanti, oleneb suuresti töörahast tingimusel, et mingit kallist asja ei vahetata.
Raas
Postitusi: 26
Liitunud: T Okt 07, 2008 18:54
Asukoht:
Auto:

#5

Olgu, aitäh kõigile vastajatele, nüüdseks oolen juba paar päeva värske Saab'i omanik.
Väljavalituks osutus Saab 9-3 SE Special, 2,0T 136kw, 2002 kupee. Eks siis paistab kas ja kui palju jama ja remontimist sellega on. Kui saan pilte tehtud, siis tuleb ka vastav teema auto kohta.

:beer:
Vasta