9-5 kliimamure

Vasta
Muhv
Postitusi: 5
Liitunud: T Mai 03, 2005 10:52
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem 1999 a mudeliga. Esiteks jahutusvedeliku vähesuse märguanne. Enne selle lisamist loobus töötamast sissepuhe - ei külma ega sooja. Peale jahutusvedeliku juurdepanemist läheb süsteem tööle kuidas ise tahab. Enamasti ei tööta, suvalisel hetkel hakkab ventilaator täiesti normaalselt tööle.
Osatakse hääd nõu anda ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

olen näinud ära surnud harjasid ventika mootoril.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

Algselt postitas: Muhv
Probleem 1999 a mudeliga. Esiteks jahutusvedeliku vähesuse märguanne. Enne selle lisamist loobus töötamast sissepuhe - ei külma ega sooja. Peale jahutusvedeliku juurdepanemist läheb süsteem tööle kuidas ise tahab. Enamasti ei tööta, suvalisel hetkel hakkab ventilaator täiesti normaalselt tööle.
Osatakse hääd nõu anda ?

tüüpveana reeglina ventilaator ise või reostaat, jahutusvedeliku taseme langus tundub kokkulangevusena..võimalik, et ka seal mingi viga..eka vaja kontrollida, mis muud
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

Minu NG900-l põhjustas analoogset asja ussitanud salongiventilaatori pistik. Kontroll vajalik.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#5

Algselt postitas: ivomets
olen näinud ära surnud harjasid ventika mootoril.

njah..nii ta on, kuid paraku on harjade vahetus väga ajutine ettevõtmine kuna kollektori rõngad on tavaliselt üle kriitilise piiri kulunud
Vasta