Autoks 9000 2,3T 94a. ATM. Vaja vahetada käigukast.
Tahaks teada, mis aastate ja mootorite 9000 käigukastid sobiksid vahetuseks? Kas nt 92a. 2,3 vabalthingava aut.kast sobib?
Vb kuskil juttu olnud, ei leidnud: vb keegi teab asjakohast linki vms..
Info eest tänulik.
Saab 9000 2,3T aut.kast
Alates MY94 sobib kast 94-98 aastakäikudelt.Kontrolli,kas sul mootor kuni 94,või sellest alates.Visuaalselt suht raske eristada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aitähh.
Esmareg. on 01.94, aga kus mootori pealt ma selle arvu leiaksin, et kas kuni 94 või alates sellest? (auto vaatamiseks pean eraldi kohale minema, siis hea teada kust otsida)
Ja nagu ma sain aru on vastavate MY erinevate mootorite AUT kastid samad? Ehk vahet pole, mis kubatuuri/hingamisega mootorilt, peaasi et see aastake paigas?

Ja nagu ma sain aru on vastavate MY erinevate mootorite AUT kastid samad? Ehk vahet pole, mis kubatuuri/hingamisega mootorilt, peaasi et see aastake paigas?
VIN kood annab sulle täpse MY. Üsnagi tõenäoliselt on tegu MY94 autoga, kuid tegu võib vabalt ka MY93 masinaga olla.Algselt postitas: Hensmen
Aitähh.Esmareg. on 01.94, aga kus mootori pealt ma selle arvu leiaksin, et kas kuni 94 või alates sellest? (auto vaatamiseks pean eraldi kohale minema, siis hea teada kust otsida)
Ja nagu ma sain aru on vastavate MY erinevate mootorite AUT kastid samad? Ehk vahet pole, mis kubatuuri/hingamisega mootorilt, peaasi et see aastake paigas?
Kastid on samad erinevatel mootoritel,aga difriülekanded mitte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hmm. Aga kas on kellelgi kogemusi, kui palju see reaalselt sõitmist mõjutab, kui originaalist teise difriülekandega kast panna? Et ei kaoks nt kiirendus ega peaks 90km/h sõites mootori pöörded kuskil 4000rpm olema?:freak: Peab kusagilt välja uurima, kui palju need ülekanded erinevad...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Manuaali peaülekandeid on siin korduvalt mainitud. Automaadi omi mitte..
Turbo ATM kastil peaks olem 4.28, aga ma ei suuda leida kusagilt mainitavat vabalthingava automaati. Igal pool on turbo...
Manuaali vahetamise mõjusid võid Sebastiani käest uurida, ta vist kirjutas sellest oma auto juures vast... Tal sai see kõige aeglasem kast vahele...

Manuaali vahetamise mõjusid võid Sebastiani käest uurida, ta vist kirjutas sellest oma auto juures vast... Tal sai see kõige aeglasem kast vahele...
Turbiini demonteerimine/monteerimine kasti küljest/külge peaks vist kõige lihtsam töö seal siis olema.
Teine variant oleks teha manuaaliks, siis küll veidi rohkem tööd ja juppe vaja soetada. Aga esialgu vajaks siiski neid andmeid, et milline atm kast oleks mõistlik oma peaülekandega, sest 2,3T atm kasti vist ei leia. Või on kellelgi pakkuda..
Turvalisem variant oleks muidugi vist olemasolevat remontida, aga eks see sõltub juba sellest, mis kastis sees toimunud ja kui palju vaja vahetada( e hind).
Teine variant oleks teha manuaaliks, siis küll veidi rohkem tööd ja juppe vaja soetada. Aga esialgu vajaks siiski neid andmeid, et milline atm kast oleks mõistlik oma peaülekandega, sest 2,3T atm kasti vist ei leia. Või on kellelgi pakkuda..

Turvalisem variant oleks muidugi vist olemasolevat remontida, aga eks see sõltub juba sellest, mis kastis sees toimunud ja kui palju vaja vahetada( e hind).
VIN andis "model year 1994", ehk peaks siis uuemad kastid sobima.
Engine
B234E (2.3l light-pressure turbo)
Ehk polegi 147kw nagu lubatud ja nagu ka passis kirjas, vaid hoopis 125kw. Keegi kuskil ARKis soperdanud. Sumpa ka väiksem kui FPT, puudu turbokell jms.
Engine
B234E (2.3l light-pressure turbo)
Ehk polegi 147kw nagu lubatud ja nagu ka passis kirjas, vaid hoopis 125kw. Keegi kuskil ARKis soperdanud. Sumpa ka väiksem kui FPT, puudu turbokell jms.
LPT ja FPT on muu raua poolest tõesti samad. FPT-l vaid BPC klapp küljes ja aju oskab seda BPC-d juhtida. Ülejäänud erinevused on väiksed (näiteks LPT-l pole armatuuris rõhukella).
Mina näiteks võtan oma LPT->FPT projektiga juba üle aasta hoogu. Mis siis et sebastian elab vaid mõne trollipeatuse kaugusel....
Muidugi see aasta tasus hoovõtmist, sest härradel on nüüd 9-5 bpc pookimine selge
Mina näiteks võtan oma LPT->FPT projektiga juba üle aasta hoogu. Mis siis et sebastian elab vaid mõne trollipeatuse kaugusel....
Muidugi see aasta tasus hoovõtmist, sest härradel on nüüd 9-5 bpc pookimine selge

Kardan, et sinnamaani jõudmisel, kus võiks hakata FPT'ks arendama, on minu ainsaks maksevahendiks jäänud (lihtõpilasena) kast Red Bulli vägijooki, millega ilmselt herr Sebastianit ei meelita.
Kui endale auto jätta, siis peaks esialgu veermiku jm üle käima. Siis upgrade'imise kallale.

Kindlasti peaksid muud asjad enne üle vaatama, kui softi kallale asudAlgselt postitas: Hensmen
Kardan, et sinnamaani jõudmisel, kus võiks hakata FPT'ks arendama, on minu ainsaks maksevahendiks jäänud (lihtõpilasena) kast Red Bulli vägijooki, millega ilmselt herr Sebastianit ei meelita.Kui endale auto jätta, siis peaks esialgu veermiku jm üle käima. Siis upgrade'imise kallale.

Mis puutub väiksemasse summutitorusse, siis see on ilmselt mingi aretis hiljem. FPT+ korral tuleks juba sellega midagi ette võtta.
Softi ja raud peavad vastavuses olema. Üsna mitu korda olen inimestele öelnud, et parem soft on ainult performance request - kui raud ei luba, pole ka softist abi.
Ehk siis vastavuses raud lubab softil oma õiget tööd teha.
Hea näide hiljuti ühe Aeroga (omanik ilmselt ei ole meie foorumi liige), kui keevitasin tollele stage3 peale. Muidugi kohe hoiatasin, et ainult sport-õhufiltrist ei piisa, et paremat minekut oleks. Ta sai aru.
Soft oli teatud-testitud ja pidanuks lubama kuni 280bhp jagu jõudu.
Proovisime autot enne ja pärast softi vahetust. Vahe paremuse poole oli selgelt tuntav. Seejärel kohe dünostendi proovima. Omaniku ootused olid kõrged (minul ootused puudusid

Tulemus...~220bhp, ehk siis veel viletsam, kui originaalis. Aga vahe paremuse poole oli ju enne tuntav!
Võite siis arvata, kui rõõmsalt dünost lahkuti...
Heheeh.
Sain just teada ühe uuema tüübi kasutatud atmkasti hinna. See ikka kordades kallim kui vanem. Uue tüübi omi vähe saada ka vist.. Ka uue sisu maksumus sinna 10k kanti. Äkki keegi oskab odavamale lahendusele tulla?
Müüja väited, et kasti remont 4-12k ei tundu ka just eriti reaalsed, käisin ühest atm kastidega tegelevast töökojast läbi, nemad ka arvasid, et alla 10k ei mängi välja.

Müüja väited, et kasti remont 4-12k ei tundu ka just eriti reaalsed, käisin ühest atm kastidega tegelevast töökojast läbi, nemad ka arvasid, et alla 10k ei mängi välja.
Mis kastil üldse viga, on see teada?
MY94 mootori külge vist MY92 kast üks-ühele ei lähe, seal oli vist ühe kinnituspoldi asukoht teine? Aga väidetavalt pidi saama selle suht lihtsalt ümber teha. Ka on variant kahest kastist üks terve ehitada.
Mul on ka üks 2.3T kast pakkuda, kuid seegi tahab remonti saada - vead ja maksumus teada.
MY94 mootori külge vist MY92 kast üks-ühele ei lähe, seal oli vist ühe kinnituspoldi asukoht teine? Aga väidetavalt pidi saama selle suht lihtsalt ümber teha. Ka on variant kahest kastist üks terve ehitada.
Mul on ka üks 2.3T kast pakkuda, kuid seegi tahab remonti saada - vead ja maksumus teada.