1. leht 1-st
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 4:59
Postitas Ryhkija
Kus võib viga olle classic 900 kütusenäidikul, kui:
a) see üldse ei kipu midagi näitama
b) näitab "aiateibaid" st kipub kohati kütuse kuludes hoopis rohkem näitama kui täis paagi puhul?
Mil moel toimub kütusekoguse mõõtmine paagis (ujuk?) ja sealt saadava info edastamine?
Kas seda saab kuidagi remontida ja ons see majanduslikult mõttekas?
Millisel hetkel peaks süttima tuli "kütust vähe, tangi" ja on see normaalne, et tuli enne püsivalt põlema jäämist mõnda aega ebaregulaarselt süttib ja kustub?
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 7:43
Postitas suur
Tundub, et paak ei saa korralikult "maad". Kontrolli ühendused paagi anduri juures üle. Sealt võib oksüdeerunud olla. Kohta, kus anduri leiad, ei oska öelda
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 8:06
Postitas part
minu 900 sarnane jama - täitsa tühja paagi korral näitab seier, et paagis on pea 1/3 bensiini alles, samas tuli juba põleb
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 8:32
Postitas aljoga
Millisel hetkel peaks süttima tuli "kütust vähe, tangi" ja on see normaalne, et tuli enne püsivalt põlema jäämist mõnda aega ebaregulaarselt süttib ja kustub?
tuli peaks teoreetiliselt süttima siis, kui paagis ~7 l kütust ja see, et ta alguses osati vilgub, on vist normaalne. mu vanal vilkus ka, praegusel autol pole seda üldse põlema saanud.
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 9:21
Postitas A2hj
Ma ei tea mis kas see süsteem on 900 ja 9000 ühesugune kuid mul on (9000) andur pumbasüsteemi küljes paagis. Näitas kah alguses valesti, nimelt pea 10 liitri jagu rohkem. Mõni aeg tagasi ütles pump ülesse ja vahetuse ajal sai ka andurit parandatud. Andur ise on lihtsalt traadist painutatud asjandus millel on miski jubin otsas. teisest otsast on ta ühentatud klemmiga mis hõõtub vastu klemmliistu ja juu ta sealt siis miski signaali edastab näidikule.
See klemmlaud oli lihtsalt must ja tahtis puhastust ja andurit ennast oli kah painutatud. Ega ma teda päris õigeks ei saanud kuid vähemalt läheb nüüd hoiatustuli põlema kui paaki on kuskil 10l bena jäänud.
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 9:35
Postitas ivomets
mu 900 näitab täiesti õieti!
kui hakkab põlema, siis näitab paagis ca alla 15 l.
ja tankimine näitab seda samuti!
to a2aj
see asi, mis seal traadi otsas on ujuk- see nagu õngekork, kui tead, kui kalamees oled!?
ja teiselpool on traadist mähis, mille vastu kleem liigub.
ja tänu traadi takistusele muutub seiesri asend armatuuril. see selline keeruline elektrivärk

ega mina ka sellest midagi tea aga auto 24 foorumist yks asjapulk seletas
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 9:45
Postitas A2hj
Nu ma ei tunne neid õigeid nimetusi. Aga kuigi nii ta mul seal on. üks asi oli veel see klemm mis vastu mähist liigub oli kah ära painutatud ja ma katsusin seda kah sirgeks ajada. Ega mul kah seier täitsa põhja ei vaju, ta jääb kuskil umbes 5 l pääle pidama ja allapoole ei lange kuid ma olen katse-eksitus meetodil kindlaks teinud et kui tuli põleb saab veel 100 km linnavahel sõita.
Mul on hetkel miski jama EDU'ga, nimelt näitab see maanteel kuskil 100- 110 sõiduajal keskmist kütusekulu 5,0 - 5,7 l/100. mida ma mitte uskuda ei tahaks kui arvestada reaalset läbisõitu ja kütuse kulu.
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: R Apr 08, 2005 9:53
Postitas Cyber
seda "vastu mähist hõõruv klemm"-jubinat varem ka reostaadiks nimetati..

900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: P Apr 10, 2005 13:45
Postitas Ryhkija
Kus see ujuk ja klemm täpsemalt paiknevad - pole siiani bensiinipaaki nagu eriti asja olnud? Kas nad võivad 900i/84 ja 900GLs/81 erinevalt asetseda?? Kui süsteem on lihtsalt aja jooksul määrdunud ja ei anna kontakti, siis millega ja kuidas seda puhastada annab? Atsetoon, eeter või mõni muu orgaaniline lahusti, ehk hoopis mõni pindaktiivne aine? Või miski spetsiaalne klemmipuhastus aerosool (C2H5OH vesilahus erinevate lisanditega on enam soovitatav kokkujooksnud klemmiga saabihaige tohterdamiseks pärast roolist eemaldamist

:P)?
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: P Apr 10, 2005 14:19
Postitas ivomets
tõenäoliselt sul paagi peal kusagil juhtmed lihtsalt oksyderund.
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: K Juun 11, 2008 11:00
Postitas SoS
Aga mul käis sõiduajal väike klõps ja seier kukkus täiesti nulli, paagi tuluke vilksatas ka 2 korda õhkõrnalt. Paagi juurest kontrollisin juhtmed üle, andurile tuli 12v peale ja tagasi ~5-6v kah, samuti on kõik kaitsmed terved. Kas siis ilmselt läks miskit kelladeploki taga katki? Sinna on ju jõle nõme ligipääseda et kontrollida

Kas on võimalik, et paagituli töötab siiski veel ja sellejärgi saaks aru, millal kütust vähe?
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: K Juun 11, 2008 11:18
Postitas Andrus99
Mul oli selline juhtum, et tuluke töötas aga kell ei näidanud.
Lõpuks leidsin põhjuse, kelladeploki taga on selline trükiplaadi moodi kile, kus vasksooned sees jooksevad. Kuskil nurgas oli see muljuda saanud, ning soon katki läinud. Õnnestus kuidagi kokku joota see soon ja nüüd töötab jälle.
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: K Juun 11, 2008 12:10
Postitas SoS
kõlariaugust vaadates paistis see kile ilusasti paigas ja terve, selle välja lammutamine on ikka väga tükk tööd. Kas muid kohti pole kontrollida rohkem?
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: K Juun 11, 2008 12:32
Postitas Andrus99
Silmaga vaadates ei näinud mina midagi.
Kontrolli esialgu juhtmestus kuni näidikuploki pistikuni (sellele sai vist läbi kõlariaugu ligi).
Ise avastasin vea, kui mõõtsin nende kilesoonte terviklikkust pistiku ja näidiku vahel ja näha oli soone katkestust siis, kui seda kohta sõrmede vahel mudisin.
Ei saa välistada, et ka näidik ise sisemiselt tuksis on...
900 klassiku kütusenäidik
Postitatud: K Juun 11, 2008 23:13
Postitas LPT
Algselt postitas: Ryhkija
Kus see ujuk ja klemm täpsemalt paiknevad - pole siiani bensiinipaaki nagu eriti asja olnud?
Peaksid nad kõigil klassikutel asetsma pagasikatte all. Seal on kõigil klassikutel keres 2 hooldusluuki, kui neist suurema lahti kangutad, peakski selle alt leiduma, oli teine 6 poldiga vist kinni paagi küljes, sealsamas ka massiklemm. Mul kiilus mehhaaniliselt kogu aeg kinni, jäi kuidagi täis paaki näitama. Eks ikka doonori pealt uus andur koos kaadervärgiga.