Plaan on tagaaknale panna soojendusega ventilaator, kuna soojendusribad on katki ja klaas pidevalt udune.
Signaali võtan tagauste ventilaatoritelt, aga kust soovitate võtta toide? Mida lähemalt tagatulede juurest saaks seda lihtsam oleks kaabeldust vedada.
Hetkel veel täpselt ei tea, mis on sellise ventika voolutarve, aga kuna see peaks olema soojendusega, siis otse paralleelselt tagauste ventilaatoritelt toidet võtta ei ole mõistlik.
voolu taha (lisaventika toide)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
hea mõte ju 
nii lihtsa asja peale ei tulnudki kohe.....
osad niidid seal küll töötavad, aga kui ventika panen, siis võib ju tagaklaasi soojenduse päris lahti ühendada küll.

nii lihtsa asja peale ei tulnudki kohe.....

osad niidid seal küll töötavad, aga kui ventika panen, siis võib ju tagaklaasi soojenduse päris lahti ühendada küll.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Pead ainult arvestama,et voolutarve ei ületaks originaali.Juhe on suurtes vahepistikutes C-piilari ja el. antenni vahel suht hästi kättesaadav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mis tagakklaasi soojenduse nominaal vool võiks olla?
eelmisel masinal oli selle relee suhteliselt piiripealne asi. paar korda sai seda remonditud, kuna rajad olid ära põlenud.
eelmisel masinal oli selle relee suhteliselt piiripealne asi. paar korda sai seda remonditud, kuna rajad olid ära põlenud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
30A kaitse peaks seal olema IIRC. Palju seal ära võib kasutada, et mingi normaalne varu jääks, ei oska öelda.
A kuidas sa selle soojenduse sinna ventikale organiseerid?
PS. Kogemus vanemate kunagise 2101-ga räägib, et ka ilma soojenduseta vent on seal tagaaknal üpriski efektiivne...
A kuidas sa selle soojenduse sinna ventikale organiseerid?
PS. Kogemus vanemate kunagise 2101-ga räägib, et ka ilma soojenduseta vent on seal tagaaknal üpriski efektiivne...
Autopoodides on müüa koos soojendusega. Odavam jäi silma Autoasi poes. mingi 160 eek oli vist.
Kinnitusele pole jõudnud veel mõelda, need odavad eriti ilusad seal välja ei näe muidugi.
Üks mõte oli saabi enda tagaukses olev ventikas tagaaknale lisada, aga poleka seda ideed jõudnud eriti edasi arendada.
Kahjuks ei saa ka tagaklaasi soojenduse niite parandada, kuna seal on toonkile peal.
Kinnitusele pole jõudnud veel mõelda, need odavad eriti ilusad seal välja ei näe muidugi.
Üks mõte oli saabi enda tagaukses olev ventikas tagaaknale lisada, aga poleka seda ideed jõudnud eriti edasi arendada.
Kahjuks ei saa ka tagaklaasi soojenduse niite parandada, kuna seal on toonkile peal.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
Autopoodides on müüa koos soojendusega. Odavam jäi silma Autoasi poes. mingi 160 eek oli vist.
Kinnitusele pole jõudnud veel mõelda, need odavad eriti ilusad seal välja ei näe muidugi.
Üks mõte oli saabi enda tagaukses olev ventikas tagaaknale lisada, aga poleka seda ideed jõudnud eriti edasi arendada.
Kahjuks ei saa ka tagaklaasi soojenduse niite parandada, kuna seal on toonkile peal.
Mõni läpaka ventilaator ehk on sobiv? Väike, vaikne ja võtab vähe voolu...
55581286
läpaka vent on väga väike ja ei puhu kaugele, ikka midagi võimsamat on vaja selle suure pinna jaoks, kusagil 10-20-30 W peaks vent ise olema. Tagaakna soendus võiks kusagil 10A suurusjärgus tarbida.
CS kere puhul on ventika paigutus veidi probleemne, pakiruumi kate ja istmed ju liigutatavad. Lae külge saaks panna aga visuaalselt jääb kole (minumeelest). C piilarite sisse ilmselt ei mahu ära.
CS kere puhul on ventika paigutus veidi probleemne, pakiruumi kate ja istmed ju liigutatavad. Lae külge saaks panna aga visuaalselt jääb kole (minumeelest). C piilarite sisse ilmselt ei mahu ära.
Huvitav, kas neid katkenud soojendusribisid ei saaks ikkagi parandada. Kui näiteks terava vaibanoaga lõigata toonkile "triibu" servadest natuke lahti ja seejärel voolu juhtiva liimiga..
Väikene sisselõige ei tohiks ka inetu jääda.
Või on selline meetod välistatud? Et äkki kile hakkab aja jooksul kuidagi irduma vm. sellist?
Arvuti ventikaid on ka üsna häid. Hea vaikse saab näiteks siit.
(kasutan neid ise arvutis - tootlikud, vastupidavad ja väga vaiksed)
Samas tõesti, arvutiventikas võib siiski nõrgaks jääda, et suure tagaklaasiga hakkama saada.
(CS-l on see ju tõeline mother of all windows
)
Tagaakna soojenduse voolutarvet pole mõõtnud, aga ta peaks olema vahemikus 10...15A.
Väikene sisselõige ei tohiks ka inetu jääda.
Või on selline meetod välistatud? Et äkki kile hakkab aja jooksul kuidagi irduma vm. sellist?
Arvuti ventikaid on ka üsna häid. Hea vaikse saab näiteks siit.
(kasutan neid ise arvutis - tootlikud, vastupidavad ja väga vaiksed)
Samas tõesti, arvutiventikas võib siiski nõrgaks jääda, et suure tagaklaasiga hakkama saada.
(CS-l on see ju tõeline mother of all windows

Tagaakna soojenduse voolutarvet pole mõõtnud, aga ta peaks olema vahemikus 10...15A.
Paar nädalat enne klaaside toonimist nägin vaeva ja parandasin kolm katkist niiti ära, paras vaev oli, aga sain korda.
Toonimisel aga võtsid mehed karukeele ja hõõrusid vahendiga akna ilusti puhtaks enne kile paigaldamist, mispeale nüüd ei tööta enamus (pole kokku lugenud, aga alla poole niitidest töötab ja keskelt neli tükki, mida kõige rohkem vaja ei tööta)
Mäletades seda kui tüütu oli neid kolme parandada ilma kileta, siis nüüd poole rohkem niite koos kilega tegema hakata ei meeldiks mulle üldse. Lisaks oli suhteliselt keeruline leida seda kohta, kus nad katki olid ja kilega on ka see oluliselt keerukam.
Arvuti ventikaid on mul jalaga segada, aga kardan et ilma soojenduseta jääb see puhumine seal mõttetuks. Seda enam et tavaliselt on mul linnas lühikesed otsad.
Mõte oli see jublakas (http://www.saabnet.ee/varuosad/tagaklaasivent.JPG) kuidagi luugi sisse integreerida, aga soojenduse peab ikka lisaks mõtlema ja luuk läheb kole raskeks. (lisaks ei pruugi see sinna ka mahtuda)
Toonimisel aga võtsid mehed karukeele ja hõõrusid vahendiga akna ilusti puhtaks enne kile paigaldamist, mispeale nüüd ei tööta enamus (pole kokku lugenud, aga alla poole niitidest töötab ja keskelt neli tükki, mida kõige rohkem vaja ei tööta)
Mäletades seda kui tüütu oli neid kolme parandada ilma kileta, siis nüüd poole rohkem niite koos kilega tegema hakata ei meeldiks mulle üldse. Lisaks oli suhteliselt keeruline leida seda kohta, kus nad katki olid ja kilega on ka see oluliselt keerukam.
Arvuti ventikaid on mul jalaga segada, aga kardan et ilma soojenduseta jääb see puhumine seal mõttetuks. Seda enam et tavaliselt on mul linnas lühikesed otsad.
Mõte oli see jublakas (http://www.saabnet.ee/varuosad/tagaklaasivent.JPG) kuidagi luugi sisse integreerida, aga soojenduse peab ikka lisaks mõtlema ja luuk läheb kole raskeks. (lisaks ei pruugi see sinna ka mahtuda)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee