Hei kõik teadjamehed!
Otsustasin oma klassiku mootoril esimese simmeringi ära vahetada. Vända otsakaane (kus simmerind sees on) äravõtmisega kukkus vända otsast mingi hammasratas ära. Paneks tagasi, kuid sellel on kaks asendit, ei tea kumba. Kes ütleks mis ülesannet see hammasrattapaar täidab.
Klassiku mootori hooldusremont
Ühe külje peale on nähtav punkt kärnitud.See pool jäetakse pisikese kaane poole,aga vahet tegelikult pole,kui ka vastupidi läheb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mure peas ja muhk ees!
Kui juba remondiks läks, siis otsustasin ka õli ära vahetada. Ei teagi, millal vahetati viimati. Ise pole vahetanud veel, kuigi pea viis tuhat juba läbi sõidetud.
Kes ütleks millist õli mootorisse panna ja kui palju seda sinna vaja on?
Kui juba remondiks läks, siis otsustasin ka õli ära vahetada. Ei teagi, millal vahetati viimati. Ise pole vahetanud veel, kuigi pea viis tuhat juba läbi sõidetud.
Kes ütleks millist õli mootorisse panna ja kui palju seda sinna vaja on?
On sul 8 või 16 klapiline mootor?
16 klapilisele läheb Bentley manuaali järgi 4 liitrit ja 10W-30
16 klapilisele läheb Bentley manuaali järgi 4 liitrit ja 10W-30
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
8-klapilise kohta leidsin info, et õlikogus on 3,5 liitrit ja 10W-30, aga vahet pole, 4L kanku ostad ju nii või teisiti.
Millist viskoossust nüüd täpselt panna, seda võiks vist pikalt arutada, 10W-40, 5W-40.... ma ei tea, ehk saabigurud soovitavad, mida nad klassikutesse tavaliselt valavad...?
Millist viskoossust nüüd täpselt panna, seda võiks vist pikalt arutada, 10W-40, 5W-40.... ma ei tea, ehk saabigurud soovitavad, mida nad klassikutesse tavaliselt valavad...?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Täissünteetilist hõredale mootorile ei soovita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: KT100
Peasi, et puhas õli. Peaasi, et uus. Täismineraal käib väga hästi. Proovige mind ümber mõelda. Eks igaühe rahakoti järgi asi käib.![]()
Mootorile küll,aga kui vurr ka küljes,siis peaks ikka natuke valima.Aga siin teemas vist jutt vurrita autost.
Pane poolsünteetilist,10,või 15W. Kvaliteetsed mineraalõlid,mida ise julgeks enda mootorisse valada on tunduvalt kallimad,kui täissünteetiline.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989