1. leht 2-st

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Apr 13, 2005 17:37
Postitas MadMan
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ostetud Hiiu-Suurtükist 27.09.2004, toodud Šveitsist.
Esimene avarii ka tehtud.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Apr 13, 2005 17:56
Postitas vaade
Mingi kergem kõks? Pilt on enne või pärast matsu?

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Apr 13, 2005 18:35
Postitas MadMan
Tallinnas sõitsin vasaku esimese ratta alt ära veebruarikuus. vastu äärekivi 40-50 kmh - läksid mõlemad õõtshoovad, plekkvelg - koos tööga kokku 7500.
Pildid tehtud 13. aprill 2005.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Mai 17, 2005 16:09
Postitas MadMan
sõit muutub mõnusalt pehmeks kui pagassis on kaks 17" monitori ;)

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juun 17, 2005 21:24
Postitas MadMan
täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juun 17, 2005 21:50
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: MadMan
täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo

Ja kuidas seepääle käitus? Aukudest läbi sõites kuskilt kraapama ei hakanud?

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juun 17, 2005 23:23
Postitas MadMan
vist paar korda kratsis, aga mitte kuuldavalt.
75 tellist, 3 kotti liiva, 1 kott savi, 2 meest - no problem!

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juul 15, 2005 12:25
Postitas MadMan
Tänu uutele piduritele jäi mats olemata seekord. Palavus...

Thnx Trionic ja Troostauto! :thumb:

Varsti jälle.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Sept 20, 2005 17:45
Postitas MadMan
Keegi ahv oskas öösel ära mõlkida. Argpüks. :gun:
Jälle miski min 4k :wall:


Pilt
Nii ma hommikul selle avastasin.
Pilt
Pärast pesu selgus, et päris korralikult oli sisse pressinud.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Sept 20, 2005 17:57
Postitas tiib
Üldiselt olen ma hakanud parklates oma masinat kahe koha vahele parkima, et hiljem silmapuravike manööverdamisoskuse käekirja auto kerel näha poleks :gun:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Sept 20, 2005 19:05
Postitas MadMan
Lasen Tallinnas teha. Tuleb kallim, kuid loodetavasti ülikorralik. :thumb:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Sept 20, 2005 19:29
Postitas ivomets
mul tundub ka, et juhitavus ngl parem, kui pagasnikus kola sees.
sai 2 päeva kesk eestis kimatud ja 400...500 kg pagassis ja juhitavus suurepärane ; just kruusal mõtlen.
ei lähe kreeni midagi nii kergesti ja libisema ka ei hakka.
meeldiv kogemus oli!

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Okt 21, 2005 18:44
Postitas MadMan
Yks tagumine k6lar l6petas koost88. Nyyd taga 2x Hertz DCX 690 ja ette tulevad 2x Hertz DSK 165. Heli on puhtam ja konkreetsem, aga bassi tundub hetkel v2hem olema kui enne. Siinkohal hoiatus NG900 omanikele - tagumised k6lariaugud ei ole 6x9" vaid u. 6x8.5"

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: P Okt 23, 2005 22:18
Postitas Cyber
Mis te ikka punnitate nende tagakõlaritega... kontserdil te ju ka ei seisa seljaga lava poole. Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: P Okt 23, 2005 22:46
Postitas vaade
Algselt postitas: Cyber
Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.

ei saa - vahest tahaks spordikotti ka pagassi panna.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: E Okt 24, 2005 10:50
Postitas MadMan
Vett vahel pritsib kõlarikatetele, kuid vähe - vastuabinõusid ei tea.
Tavaline subaka kast võtab mõttetult ruumi ning erikujulise tegemine jupp aega. Mõte on sinnapoole liikunud, kuid enne panen esimesed kõllid paika ja vaatan siis edasi.
Sai tehtud väike "Saaremaa Ralli" ringreis - rallit ei näinud, aga sõidetud sai 800 km ning bensukulu tuleb üle 10 L sajale. Lastiks 4 õllelihast + kola pagassis. Pean disla ostma.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: E Okt 24, 2005 13:22
Postitas Chipy
kusjuures on juhitavusele väga abiks tagumiste amortide vahetus töötavate vastu;) Mul on see kohe ees.

To: MadMan: kui kulu on üle 10 siis osta parem turboga versioon. mul on kulu 2500km 9,7 ja sellest on u 60-70 prossa linnasõitu :D

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: E Okt 24, 2005 14:09
Postitas MadMan
See 1 l kulus ei anna eriti efekti, kuid 3 reisijat kuulutasid üksmeelselt, et Saabis on mugav kulgeda s.t. lennata. Hetkel piilun BMW 325 TDS Touring poole, sest Saab 9-3 SC jaoks ei ole vaba 600000 välja käia. 9-3 2.2 TiD puudub automaatkast ja need on kallimad soetada kui BMW.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: E Okt 24, 2005 16:00
Postitas MadMan
:D
Uksi on ka vähe seoses kasvanud nõudlusega. Tagavedrude ja amortide vahetuse peale olen mõelnud, aga enne kere korda.
Või pakub keegi NG900 5-ukselist Turbot automaadiga? 1 a. tagasi oli üks tumeroheline Sensonic müügis Hiiu-Suurtükis, kuid jõuti enne ära osta.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Nov 02, 2005 22:52
Postitas MadMan
Kõlarite paigaldamine on paras keberniit. Kõrged said paika, kuid 165 mm ei taha kuidagi ukses oma kohta leida ja juhtme vedamine on see kõige suurem probleem. Saabikule on ikka palju ja paksu plekki raisatud ning ukse läbiviik on mingi imeomase klemmkinnitusega - netis seda ka keegi lahti ei seleta - osta või Haynes'i manuaal. Igatahes - NG900 omanikud - investeerige kõlaritesse ja heli autos muutub oluliselt paremaks. :head:
Nüüd siis kereremont, uued vedrud, amordid, turbo:P

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Nov 03, 2005 11:43
Postitas MadMan
thnx pakkumast - vist soetan endalegi selle tähtsa raamatu.
Algul tundusid originaalkõllid mullegi head, aga siis andis nende iga endast märku rebenenud servade näol ja prügikasti nad läksid. Pealegi on kaasaegsed kõlarid tehtud mingist kunstmaterjalist, mis vett ei karda erinevalt originaalide õhukesest paberist.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Nov 16, 2005 20:58
Postitas MadMan
Hurraa! Auto valmis. Nüüd üks silm nutab arvet vaadates ja teine naerab autot vaadates. Head tööd tehakse Ammecos - ei saa arugi, et mingi mõlk oleks olnud. Lisaks vooderdati tagatiivad pigimatiga, vahetati kõik amordid ja tagavedrud, tagaluugi serv korrastati, esikõlarite juhtmed veeti ustesse. Vikingist sain uue signaalilüliti ka. :head: :drive:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Nov 16, 2005 21:19
Postitas Trionic
Õnnitlen,kui rahule jäid,antud firma kvaliteet on kahjuks tundmatu mulle.Ise dilemma ees-kus lasta VT nina korda teha-kardan värvaleid nagu tuld.Mul on ainult negatiivsed kogemused nendega,enda autole sobib paraku
ainult PARIM.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Nov 16, 2005 23:51
Postitas MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on. thnx - fofa.
Trionic - kui sa keretööde hinnapakkumise peale istuli ei kuku, siis võid Ammecost selle raha eest täit kvaliteeti nõuda. Kahjuks algab nüüd libeda hooaeg ja neil käed tööd täis...

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Nov 17, 2005 1:14
Postitas fofa
Algselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.

Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.