900 Coupe soetamine...

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt pakutakse praegusele masinale vahetuseks 1995 Saab 900 Couped. Homme saame ilmselt kokku ja vaatame autosid, ehk siis kas keegi oskab anda nõu mida jälgida, vaadata, millele tähelepanu pöörata? Auto ise see:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=570854

Tundub suht ahvatlev mu praeguse auto kõrval, mis muidugi pole halb, kuid on natuke teise iseloomuga, kuid millel puudub nahksisu, igasugune kliima ja elektriakna/peegli värk jne.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

1. 2.0 ilma turbota lollikindel mootor, võimsust vähe - resurs õigel hooldamisel väga suur. Mootrist kolin viitab kettide vahetusele (ei tea kas ng900 on B202 mootor või B204 viimasel on + 1 kett veel. B204 mootoril on juba DI peal, B202 on ilma ehk juhtmed - odavam pidamises DI maksab ~5k ja seda tuleb ka hooldada)
2. 900ng kippuvad tagant roostetama.
3. Mine vaatama kellegagi kes on omanud saabi(kui saad jutule kodanik Ivomets on Pärnust)
__In Boost We Trust__
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#3

Ilmselt kedagi eriti kaasa võtta ei saa, kuna ajaresurss on väga piiratud, kuid tänud info eest. Veel midagi informatiivset, mida jälgida ostes?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

a mis auto sul praegu on??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#5

92 opel astra gsi :red:

edit: küsiks veel niipalju, et kuidas tal juppide hinnad ja ülalpidamise kulud umbkaudu kujunevad?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Kod. ill siin mõni aeg tagasi tegi umbes sama vahetuse.. vist oli kah gsi.. ehk kostab midagi kogemustest...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#7

kõik on minuarust täitsa talutav ülevalpidamise osas
kui kerel silm peal hoida ja esimeste rooste tundemärkidel ikka midagi ette võtta siis ei lähe asi käest ära ja kestab kaua

enda isendil küll nüüd mingit maksimaalset kroonilist roostelembust pole avastanud

see konkreetne auto on juba korduvalt müügis minuteada

tekkib küsimus miks ta nii kiiresti omanikke vahetab et sa juba kolmas kui mitte rohkem

tuuningut on korralikult, esipamper ei ole minuteada originaalkujuga
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#8

No see tuuning mind esialgu ei sega, huvitaks pigem tehniline seisukord ja ülalpidamine.

Küsimus veel, kas see masin 17" velge 225/45 rehviga kannatab endale alla panna, ilma, et kuhugi vastu hakkaks käima?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: AntiL

edit: küsiks veel niipalju, et kuidas tal juppide hinnad ja ülalpidamise kulud umbkaudu kujunevad?

Kõik oleneb eelmistest omanikest. Kui on hoitud masinat, sisi ei saa aru et "pead autot üleval" vaid hooldad jooksvalt. Kui on enne halvasti hoitud siis tõesti "pead teda üleval" ja ehk matad algul valusana tunduvaid summasid, ehkki oleneb ka kaua omale kavatsed hoida. (Ehk siis kas tuhanded aasta või aastate peale

EDIT: minul all 225/45/17 ja sõidab vabalt
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#10

seda kindlasti. Eks homme selgub siis, kui vaatan masinat. Aga rääkige veel midagi head/halba sellisest autost.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#11

Järgnev jutt ei ole tõsisele saabihuvilisele...

110kw GSi?, siis mina ei vahetaks GSi-d selle vastu :) Kui, siis turbo vastu. GSi on ökonoomsem, parema juhitavusega ja jupid on odavamad. Saabi tagakoopa ääred roostetavad samamoodi. Kliimat ja nahka muidugi ei ole. Uksi sa ka juurde ei saa. 85kw-st isegi vahetaks.
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#12

110kW jah. Aga krt ma tunnen natuke puud maanteesõidu mugavusest, elektrividinatest (aknad, kliimad) ja no muidu on saab ka natukene suurem, kui gsi, samuti tahaks lihtsalt vaheldust. Kuna praegu ÜLDSE aega ei ole, et GSI rõõme nautida, vaid on eranditult 100-200km maantee otsad, oleks saab minuarust parem valik.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#13

Kui vaatama lähed, siis kontrolli:

1) et kõik käigud ilusti sisse läheksid ja siis sees ka seisaksid
2) et roolil mingit tühikäiku poleks, võid ka roolilatti loksutada, mingit loksu olla ei tohi (muuseas, täpselt sama latt, mis astral)
3) mootorist tullavõivast kolinast juba räägiti, samas seda kuuleb reeglina külma mootoriga
4)et kliimaseadmel õhusuunamised töötaksid (üles, alla, keskele). Õhku jaotav trummel aegaajalt võib olla kinnikiilunud. Külmapuhumist on hetkel raske kontrollida.
5) kindlasti veel midagi, mis meelde ei tule.

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5168
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#14

selge, jätan meelde.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: D116
1. 2.0 ilma turbota lollikindel mootor, võimsust vähe - resurs õigel hooldamisel väga suur.

Võibolla ma olen selle koha pealt väga rumal aga mina küll ei tea, et Saabi mootoritel ressurs väga suur oleks :red: Niipalju kui on omal kokkupuutumist olnud, tundub, et mootoriosad müüakse esimesena maha lammutatavatelt autodelt. Kuuldes mis keegi oma Saabil remontinud on, tundub mootoriremont pigem reegel kui erand. Selline on minu mulje jäänud siin foorumis, huvi tõttu Saabide vastu ja mingis osas seotud oma tööga. Kindlasti mind materdatakse nüüd maha siin aga see võtaks kõvasti aega ja veenmist, et mind ümber veenda. :fight: Ma ei tea ühtegi teist automarki, kus mootoriremondid nii aktuaalsed koguaeg on arvestades veel auto haruldust.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#16

Mis GSI'l viga, et ära vahetad?
Ma soovitaks ikka turbo masinat :)
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#17

Mainisin ennist ülal:
110kW jah. Aga krt ma tunnen natuke puud maanteesõidu mugavusest, elektrividinatest (aknad, kliimad) ja no muidu on saab ka natukene suurem, kui gsi, samuti tahaks lihtsalt vaheldust. Kuna praegu ÜLDSE aega ei ole, et GSI rõõme nautida, vaid on eranditult 100-200km maantee otsad, oleks saab minuarust parem valik.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

Aga mõnus on ju remontimas käia. Räägid sõpradega juttu ja jood tassi kohvi. Vanad mootorid on küll tanki omad. Uuemad pisut probleemsemad. Aga mulle Saab meeldib, ei lähe see remontimise pidev vajadus korda :P
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#19

Remontimas käia pole kohe kindlasti mõnus. Eelistaks ikka mõistlikus seisukorras autoga sõita.
kaen900
Postitusi: 24
Liitunud: T Okt 07, 2008 15:06
Asukoht:
Auto:

#20

mina olen omanud 900 turbot juba jupp aega ja ka palju tunde veetnud kanalil seda remontides, igasugu asju juhtub selle aparaadiga.
omasin kunagi rs2000 ja sõber 85kw-st gsi-d ja mina kahetsen, et oma masinast lahti ütlesin.
juhitavus, käiguvahetus, isteasend, palju paremad mu meelest, aga eks see oleneb kasutajast
AntiL
Postitusi: 10
Liitunud: R Jaan 23, 2009 18:13
Asukoht:
Auto:

#21

njah, paneb mõtlema. Ega gsi halb pole, lihtsalt mind on hakanud natuke häirima sõidumugavuse puudumine. Mulle meeldiks muidugi suvel siledal asfaltil oma gsiga paugutada suverehvidega, kuid antud momendil mööda maanteed pikemaid otsi oleks ehk sellise autoga parem sõita.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: D116
1. 2.0 ilma turbota lollikindel mootor, võimsust vähe - resurs õigel hooldamisel väga suur.

Võibolla ma olen selle koha pealt väga rumal aga mina küll ei tea, et Saabi mootoritel ressurs väga suur oleks :red: Niipalju kui on omal kokkupuutumist olnud, tundub, et mootoriosad müüakse esimesena maha lammutatavatelt autodelt. Kuuldes mis keegi oma Saabil remontinud on, tundub mootoriremont pigem reegel kui erand. Selline on minu mulje jäänud siin foorumis, huvi tõttu Saabide vastu ja mingis osas seotud oma tööga. Kindlasti mind materdatakse nüüd maha siin aga see võtaks kõvasti aega ja veenmist, et mind ümber veenda. :fight: Ma ei tea ühtegi teist automarki, kus mootoriremondid nii aktuaalsed koguaeg on arvestades veel auto haruldust.

Aga sul on ju täiesti õigus. Ehk tulenebki see Saabi kestvus ajast ja arust, ja mitte üldse sellest kuidas autoga käituda. Ja nii mõeldaksegi, et Saab see ju kestab, teen mis tahan.....Aga tegelikult on õel auto - Kui Sa mind ei hoia, ei hoia mina Sind ka.

EDIT: omaaegsed Saabiomanikud hoidsid kõik oma Saabe paremini kui tänapäeva Saabe omavad inimesed. ( Need on hoopis teised inimesed kui Saabi kui marki hindavad inimesed)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#23

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: D116
1. 2.0 ilma turbota lollikindel mootor, võimsust vähe - resurs õigel hooldamisel väga suur.

Võibolla ma olen selle koha pealt väga rumal aga mina küll ei tea, et Saabi mootoritel ressurs väga suur oleks :red: Niipalju kui on omal kokkupuutumist olnud, tundub, et mootoriosad müüakse esimesena maha lammutatavatelt autodelt. Kuuldes mis keegi oma Saabil remontinud on, tundub mootoriremont pigem reegel kui erand. Selline on minu mulje jäänud siin foorumis, huvi tõttu Saabide vastu ja mingis osas seotud oma tööga. Kindlasti mind materdatakse nüüd maha siin aga see võtaks kõvasti aega ja veenmist, et mind ümber veenda. :fight: Ma ei tea ühtegi teist automarki, kus mootoriremondid nii aktuaalsed koguaeg on arvestades veel auto haruldust.

Saabi staaz 1996 aastast 9000 2.0 96kW B202 mootor 1986a ilma turbota, auto spidomeetri näit oli keritud 150tuh peale :P 10a ja saksast.
Auto õli vahetasime regulaarselt 10 000km tagant, uus poolsünt tuntud tootjalt (sellele mootorile võib sellist panna ei ole turbo kus õli kvaliteet on väga oluline ja intervall lühem) auto läbis meiekasutuses 200tuh(venemateed ka seal) veel ja lõpetas oma eluiga(2004a) sest põhi oli väga roostes(mootor tegi oma tööd väga hästi mingei kolinaid ei olnud) - meie teedest sellise ajajooksul andsid endast teada(praegused kõik tonnised mul on kaetud alt+tagakoopad biitumiga).
Mootoris vahetasime ainult üks kord ketti 2001a, kolin hakkas külmal mootoril ja mõnikord ka soojal), ja seda tegime ise(sama protseduuri läbis samasuguse mootoriga CS, sest mõnikord oli kuulda väikest kolinat). Rohkem mingeid muresi ei olnud ei mootori ega pritsungi kohta.
B202 teeb oma tööd ilusti:), ja arvan et teised saabi mootorid ka kestavad ilusti, kui jälgitakse õlivahetuse intervalle.
Aeroga teine asi õli vahetan 7-7.5tuh vahel mitte rohkem ja ainult sellist http://www.liquimoly.ru/catalog2008/Molygen_5W-50.html pidi väga hea õli pidi olema turbo autole. Aero on juba 2 aastat kasutuses ja samuti ei ole probleeme mootoriga isegi ketti kolinat ei ole siiani.
__In Boost We Trust__
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#24

Mootori kestvuse koha pealt - kui oma turboga NG900 ostsin, oli läbisõit ~280 000. Kui maha müüsin, oli 335 000km. Õli vahetasin ~10 000km tagant(tegelikult siis Troosti teenus "väike hooldus" ehk vahetati ka salongifilter ja muu, mis vahetamist vajas). Mootoriga seotud asjadest sai selle aja jooksul vaid karterituulutus korda tehtud(kokku alla 1k) ja maha müües oli mootori hääl ilus ja turbo OK, seega tõenäoliselt sõidab ka järgmised 50kkm muretult, kui ilusti hooldada. Ei ütleks, et mootori ressurssi vähe on, pigem on probleem selles, et enamasti on odomeeter keritud või auto lihtsalt käest lastud... nagu Eleri juba ütles, hoolduse pealt kokkuhoidmine maksab valusalt kätte.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#25

napoleoni auto on väga hea näide, kuidas mootor ja turbiin kestavad. ja hääl oli ikka väga kena. ja see 136 kw, seega mitte lahja pill.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta