9000 roolivõimu õli

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Tellisin Carringis 9000-le roolivõimu õli ja filtri. Filter tuli sama mis varem, aga õli teine:freak:
Väidavad, et on muutunud pakkend aga õli on sama. Kas see jutt vastab tõele? Carringile eriti usaldust ei ole, sest varem ka on valeid asju pakkunud.
Pildil on heatuttav SAABi õli, ja uus GMi kirjaga.

Lisatud failid
__In Boost We Trust__
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

Gemmification on selle nimi :(

Koodi järgi sobib kõigile tonnistele kuni MY97. Väike link

terv, teager
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#4

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).

LHM:)
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#5

Erinevused peamiselt lisandites. Osad tihendid vajavad teatud aineid, et elus püsida, teised jälle mitte ja lepivad lihtsama (odavama) õliga. Mootoriõlis on teatud tsingiühendit sees, see määrib metallipinda ka siis, kui õli on välja surutud. Samas hõõrdpindadega süsteemides (märg sidur, automaatkast) rikub see lisand hõõrdpinnad jäädavalt. Mis ühele hea, see teisele halb. Ja veel õli enda omadused, näiteks vastupidavus temperatuuri ja rõhumuutuste suhtes. Jne.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Seda ma tean, et mootorratastel milledel mootoriõli koos käigukasti õliga, ei tohi kasutada auto mootoriõli, sest sidur hakkab libisema. Ok selge see. Ühesõnaga ainuke asi mida on võimalik rikkuda (kiiresti), on tihendid.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#7

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).

Olen näinud, mis juhtus siis, kui Audile pandi sisse vale roolivõimuõli. Hähing oli suht kiire ja põhjalik. Mõne ajaga olid tihendid olematuks muutunud ja õli lekkis pumbast ikka iga otsa pealt. Kuna kiiresti polnud võimalik neid lekkeid peatada ka, siis lõppes see pumba purunemisega.
Vasta