Tellisin Carringis 9000-le roolivõimu õli ja filtri. Filter tuli sama mis varem, aga õli teine:freak:
Väidavad, et on muutunud pakkend aga õli on sama. Kas see jutt vastab tõele? Carringile eriti usaldust ei ole, sest varem ka on valeid asju pakkunud.
Pildil on heatuttav SAABi õli, ja uus GMi kirjaga.
Lisatud failid
9000 roolivõimu õli
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).
LHM:)
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Erinevused peamiselt lisandites. Osad tihendid vajavad teatud aineid, et elus püsida, teised jälle mitte ja lepivad lihtsama (odavama) õliga. Mootoriõlis on teatud tsingiühendit sees, see määrib metallipinda ka siis, kui õli on välja surutud. Samas hõõrdpindadega süsteemides (märg sidur, automaatkast) rikub see lisand hõõrdpinnad jäädavalt. Mis ühele hea, see teisele halb. Ja veel õli enda omadused, näiteks vastupidavus temperatuuri ja rõhumuutuste suhtes. Jne.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Seda ma tean, et mootorratastel milledel mootoriõli koos käigukasti õliga, ei tohi kasutada auto mootoriõli, sest sidur hakkab libisema. Ok selge see. Ühesõnaga ainuke asi mida on võimalik rikkuda (kiiresti), on tihendid.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas võib ehk siin teemas küsida, mis nii erinevat on neis hüdraulika õlides? Mida halba teeb vale hüdraulika õli kasutamine. Mõtlen siis autodel kasutatavaid hüdraulika õlisi. Näiteks see punane (ATF) ja siis roheline (mis iganes mark see oli).
Olen näinud, mis juhtus siis, kui Audile pandi sisse vale roolivõimuõli. Hähing oli suht kiire ja põhjalik. Mõne ajaga olid tihendid olematuks muutunud ja õli lekkis pumbast ikka iga otsa pealt. Kuna kiiresti polnud võimalik neid lekkeid peatada ka, siis lõppes see pumba purunemisega.