1. leht 1-st
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 11:59
Postitas torms
masin aastast 89, karpa mootoriga. Et kas on normaalne kui gaas rohkem anda või põhjagaasi anda siis alguses poob täiesti kinni ja siis alles hakkab minema.
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 12:04
Postitas Cyber
Ilmselgelt ei ole normaalne..
Oled sa vaadanud, kas seal korgi all õli on veel?? Edasi veel igasugu vaakumvoolikud kontrollida. Jagaja üle käia (rootor), küünlajuhtmed, küünlad ise.
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 12:09
Postitas torms
millise korgi all? mootori õli on normaalne, küünlad on normaalsed, õhufilter kah. Ja üks küsimus veel, et miks toore tuli põleb koguaeg armatuuris?
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 12:34
Postitas KT100
otsi ATF märgusõna klassikute tehnilise foorumi alt
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 12:59
Postitas Cyber
Karpa peal oleva korgi all..

Äkki see peal olev toores ongi süüdlane? Mingil hetkel uputab üle ja siis pärast poole suudab kõik ära põletada?
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 14:42
Postitas torms
toores on tegelikult maas, trossi järgi vaadata kapoti alt, ja see korgi alt on õlist tühi, aga jama selles et pole võtta kuskilt hetkel ATF, et kas 10w30 võib ka panna?
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 14:58
Postitas suur
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 15:02
Postitas torms
keegi sealt pani dot-4 kah, ja kuskil teemas lugesin et roolivõimu õli tohib ka panna
900c poob
Postitatud: K Mär 25, 2009 17:11
Postitas Ryhkija
Sinna käib ainult ja ainult automaatkasti ehk ATF õli! Ära Dot 4-ga küll jama, pigem on nii, et ka roolivõimule võib vanematel klassikutel ATF-i panna, kui ma nüüd õigesti mäletan, sealt ehk ka see roolivõimu õli asi.
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 15:04
Postitas torms
küsimusi tekib veel, nimelt vaatasin päris palju kaitsmeid miskipärast puudu.
Mäletan midagi et oli puudu APC siis bensupumba oma. Näidikud on ka pimedad

see vist mingi tüüp viga. Mis seal läbi läheb tavaliselt? Ja kui keeruline on remontida?
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 15:19
Postitas Andrus99
APC kaitset ei saagi sul olla, kui sul juhuslikult turbot pole...
Bensupumba oma - milline pump sellel karpaga mootoril on üldse?
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 15:24
Postitas roomlane
Algselt postitas: AndrusFJR
APC kaitset ei saagi sul olla, kui sul juhuslikult turbot pole...
Bensupumba oma - milline pump sellel karpaga mootoril on üldse?
Mul on mehaaniline näiteks. Jagaja kõrval.
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 20:19
Postitas torms
selge pilt, aga toore tuluke ei taha ikka ära kustuda
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 20:44
Postitas janek555
Algselt postitas: torms
selge pilt, aga toore tuluke ei taha ikka ära kustuda
Selle lüliti peaks asuma kohe kangi juures armatuuris.
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 20:51
Postitas torms
seal on mul ainult tagaklaasi soendus, ja ohutuled muid lüliteid pole nagu
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 21:00
Postitas KT100
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... #pid128015
toore tule lüliti on hoova all keskkonsoolis. See et tuli põleb, ei pruugi tähendada et toores peal
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 21:27
Postitas torms
jajah selge pilt, olin segaduses kuna eelmine kasutaja ütles armatuur. kas pirinid lähevad armatuuris kergesti läbi? bensunäidik, kiirus, pöörded, temeratuur, kell on täiesti kott pimedad, tulede lüliti valgus ka ei tööta, ja need puhurite nupud ka mitte

900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 21:32
Postitas mart96
kui armatuur on pime, siis võivad olla pirnid läbi-kaks tk.-ligi pääsed kõlari august. Võib-olla ka reostaat läbi või need trükkplaadi ribad, mis pirnidele voolu annavad
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 21:39
Postitas janek555
Algselt postitas: torms
jajah selge pilt, olin segaduses kuna eelmine kasutaja ütles armatuur.
Minu viga,mul hetkel sõitmiseks 90 ja ajasin toore hoova asukoha sellega sassi.

900 on hoob käigukangi juures ja seega peaks lüliti,mis signaal lambi põlema paneb ka seal asuma, mitte mootori ruumis.
900c poob
Postitatud: N Mär 26, 2009 21:42
Postitas torms
ok tänud, ATF panin ka karpasse ja enam ei poo kinni, homme siis vaatan taustvalgust ja toore lülitit.
900c poob
Postitatud: R Mär 27, 2009 12:38
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: torms
kas pirinid lähevad armatuuris kergesti läbi?
Mu meelest mitte, ma ei imestaks, kui paljud 20+ a. vanad SAABid omaksid töötavatate sünnipäraste originaalpirnidega armatuuri.
bensunäidik, kiirus, pöörded, temeratuur, kell on täiesti kott pimedad, tulede lüliti valgus ka ei tööta, ja need puhurite nupud ka mitte
Mina alustaksin igaks petteks kontrolli välistamismeetodil kaitsmetest - kui kaitse läbi või selle kontakt oksüdeerunud või muidu kehv, siis võid ju nõrkemiseni prine vahetada ilma tulemust saamata. Aga ega ma peast ütleda küll ei oska, mis number kaitsme alt see armatuuri valgustus käib.
Kas puhuri enda lüliti ja/või õhusuunaja oma ei tööta või nende valgustus? Kindalaekas ja tuhatoosis on valgus?
900c poob
Postitatud: R Mär 27, 2009 13:16
Postitas torms
puhuri enda lüliti töötab valgus aint ei tööta, ja õhusuunajast on nii palju tolku et saab valida kas klaasile või külgedele jalgadele ei puhu halligi. Kaitsmed on terved, kindalaekes minu teada ei ole valgust ja tuhatoosis pole ka näinud
900c poob
Postitatud: R Mär 27, 2009 13:46
Postitas ivomets
esiteks vaata yle, oma auto syytemoment; teiseks jagajasse minev vaakumvoolik, et oleks terve.
ja muidugi võib olla viga kraburaatoris asetseva kummiluti purunemises, või aukudes seal sees.
vaatasin, et saabianti lehel praegu pakkuda a la 10 kr /tk.
900c poob
Postitatud: R Mär 27, 2009 13:53
Postitas torms
Algselt postitas: torms
ok tänud, ATF panin ka karpasse ja enam ei poo kinni.
viga oli selles

900c poob
Postitatud: P Mär 29, 2009 21:08
Postitas torms
valgustuse sain korda, 2pirni olid aint terved ja spido taga see skeem oli veitsa läbi põlenud, aga kindalaekas ikka ei taha valgust olla ja pagasiruumis samuti