1. leht 1-st
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 6:16
Postitas warum
õli vaatasin ikka seisma jättes.
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 8:46
Postitas ivomets
aga sellise oleku juures tuleks vutt-vutt-vutt kohe remonti sõita; äkki saab 38 kr eest asja korda, samas võib ka 15834 kr minna, kui mootori kotti lased. Nalja ei ole!
seega kiirustage härrad tõbised!
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 8:56
Postitas Trionic
Õlirõhuandur võib petta,aga see on ÜLIMALT EBATÕENÄOLINE 9-5 puhul.
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 10:00
Postitas ivomets
Algselt postitas: Trionic
Õlirõhuandur võib petta,aga see on ÜLIMALT EBATÕENÄOLINE 9-5 puhul.
see maksabki 38 krooni
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 12:44
Postitas mad1
Algselt postitas: warum
auto on 9-5 2,3 t.selline asi et järsku kohapeal käies, autol hakkas õlikan põlema,mõtlesin et õli vähe,aga oli normis. jätsin seisma ja kadus ära,mõneajapärast sama asi ,aga gaasi andes kustub,auto õli ei võta ja siiani pole küll,nagu mootori poolet probleeme olnud,kas on võimalik kuidagi seda survet mõõta?või hoopis uut andurit proovida tulex,aga see tuli koguaeg ka ei sütti,jumala lambist vahehtevahel
auto edasine ekspluatatsioon koheselt ebasoovitav kuni vea likvideerimiseni.

pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:28
Postitas warum
asi on sellest imelik,et koguaeg pole seda muret,nagu vahetevahel,lasin autol tühikäigul käia mingi viis minut,aga kordagi ei vilgatanudki.siis vahel kui kiirendad peale seda nagu hakkab.ega seda vist kontrollida ei saagi niimodi,või aitax mingi diagnostika?kuhu ma minema peaks siis parem küsimus.
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:37
Postitas mad1
Algselt postitas: warum
asi on sellest imelik,et koguaeg pole seda muret,nagu vahetevahel,lasin autol tühikäigul käia mingi viis minut,aga kordagi ei vilgatanudki.siis vahel kui kiirendad peale seda nagu hakkab.ega seda vist kontrollida ei saagi niimodi,või aitax mingi diagnostika?kuhu ma minema peaks siis parem küsimus.
üks variant oleks nt. Nõmme kultuurikeskusesse:wall:
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:48
Postitas warum
selles mõttes et asun kesk eestis,et tallinnas jah polex hullu,kus siis lähem koht on kus sellevea kindlaks teha?
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:48
Postitas Cyber
Algselt postitas: mad1
üks variant oleks nt. Nõmme kultuurikeskusesse:wall:
irw...
Aga saabiremontijate andmed leiad
siit.
EDIT: ok .. sul pole asukohta märgitud. Seega ei tea keegi sulle lähimat kohta soovitada. Nüüd vähemalt teada, et Kesk-Eesti. Sealkandis peab vist üle helistama kõik kohad ja küsima, mis nad Saabist arvavad
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 13:49
Postitas roomlane
Olles paari Saabi mootori sisse näinud, oletan, et karteripõhjas õlivõtturi sõela ees ujub suurem kogus sodi, asfalti. Võta karteripõhi alt ära, siis näed

pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 15:45
Postitas MangustGrupp
suitsub?
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 16:00
Postitas warum
ei mootor käib nagu kell,kõik toimib õli ei võta,mul olex nüüd 1500 pärast õlivahetus,paarmilli nagu olex vähem vardal,ei tea lambist niimodi mootor kutu?
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: N Mär 26, 2009 16:04
Postitas warum
ega see varras ka selline imelik,pole kriipsegi
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: T Apr 14, 2009 17:07
Postitas aabe
Ära sa jumala eest selle autoga mitte meetritki sõida ja käima ära kah pane õlisurve puudu!!!! Just sain seda omal nahal tunda.Viga avaldus täpselt samal moel algul tuli vilksatas siis jäi põlema kui käivitasin uuesti siis kustus tuli ära mõtlein et õli vahetuset piisab aga ei.Peale õli vahetust asi läks paremak aga pika sõiduga tuli kolks sissse ja nüüd on mootor koos kolmanda silindri saale sinine ja vänt kah sinine mootor ei saanud õlitust.Kusjuures õli tuli ei läinud enam põlema peale õli vahetust ainult vilksatas vahest.Nii et kindlasti mootorimehe juurde võtab õlivanni alt ära ja puhastab õlivõtturi ära kui enam aitab sellest muidugi.
Nii et kellel on mootori alumist otsa hurraa.
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: K Apr 15, 2009 8:04
Postitas Trionic
Ja järjest kustuvad need kolvigrupid.Juba neljas nädala jooksul.
Vähemalt töö ei saa kunagi otsa;) .
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: K Apr 15, 2009 8:21
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: aabe
Ära sa jumala eest selle autoga mitte meetritki sõida ja käima ära kah pane õlisurve puudu!!!! Just sain seda omal nahal tunda.Viga avaldus täpselt samal moel algul tuli vilksatas siis jäi põlema kui käivitasin uuesti siis kustus tuli ära mõtlein et õli vahetuset piisab aga ei.Peale õli vahetust asi läks paremak aga pika sõiduga tuli kolks sissse ja nüüd on mootor koos kolmanda silindri saale sinine ja vänt kah sinine mootor ei saanud õlitust.Kusjuures õli tuli ei läinud enam põlema peale õli vahetust ainult vilksatas vahest.Nii et kindlasti mootorimehe juurde võtab õlivanni alt ära ja puhastab õlivõtturi ära kui enam aitab sellest muidugi.
Nii et kellel on mootori alumist otsa hurraa.
Ma tean mida Sa tunned

pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: P Apr 26, 2009 20:46
Postitas warum
mul enam ei vilkastanud oli nagu korras,sõitsin edasi ja polnud midagi,nagu mingi ühenduse viga olex olnud,aga kahju puu tuli ette ja nüüd on vist saabi karjääriga küll ühelpool,hea auto oli...
pange lukku ise ei leia,või ei saagi
Postitatud: P Apr 26, 2009 20:48
Postitas S9K
Ise ei saa lukustada jah

Kahju, et nii läks. Nüüd ehk saad varuosadeks müüa või midagi sarnast.