1. leht 1-st

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 9:09
Postitas aabe
Küsimus siis selline? Sai ostetud uus mootor aga sellele mootorile oli MILLEGI pärast topelt norm õli sisse uhatud .Ju siis oli jälle teada tuntud probleem õlivõtturiga olnud aint et vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole. Mis mootori mehed soovitaksid enne mootori peale panekut üle vaadata ja mis asjad ära vahetada kindla peal et edaspidiseid jamasi vältida

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 9:22
Postitas ivomets
Algselt postitas: aabe
vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole.

no need asjad tunde järgi ei käi mitte.

kui sul alt lahti, siis õlivõtusõel kindlasti puhastada ja o-tihend vahetada ja ka mugavam reduksiooniklapp puhastada.

ja kuidas sa vända korrasolekut kontrollisid??

kui öeldi korras ja antakse garantii, siis ise lahtivõtmine võib need kaotada.
muidugi võib kepsulaagrite välimuse järgi ka miskit arvata ja kepsukaelad ylemõõta. aga see eeldab õige momendiga mutrite pingutamist hiljem.

a mis selle 3-silindriga??

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 13:24
Postitas Homersimpson
Küsiks hoopis, et kus kohast ''uue'' mootori ostsid? Tegelesin kah sama teemaga sel nädalal...

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 14:54
Postitas aabe
no koht kust päringu tegin oli selline koht nagu www.varuosakeskus.ee seat tuli 7000.- - 15000.- pakkumisi nii et proovi aga ja suuremalt osalt annavad ka garantii mina aga sain siit foorumist.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 15:03
Postitas Homersimpson
Mul kah ''uus'' vana mootor olemas ja ootab. Loodame parimat. :)

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: L Apr 18, 2009 20:00
Postitas aabe
Aga soovitan karteri põhja kindlasti ikka üle vaadata sest mootoril mis ma ostsin oli õlivõttur ikka kinni ja siis juba ka saaled üle kontrollida ja parem kui mõõteriistaga mees seda teeks:freak:

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: P Aug 16, 2009 19:49
Postitas ErCy
Tervist
Ei hakka uut teemat tegema ja kirjutan oma mure siia.
Kas 98a. Saab 9-5 le istub 06a. 9-5 mootor otsa. Vana mootor laiali. Plaan mootor välja vahetada. Vana mootori remont tuleks kallim, kui uuem peale panna.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: P Aug 16, 2009 20:12
Postitas Trionic
Istub küll.Välisseadmed on erinevad.Natuke tuleb "aretada".

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: N Nov 05, 2009 23:21
Postitas indrek166
Vabandage minu rumalust, aga mida reaalselt tähendab " mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!" ? Tuttaval sarnane teema 9-5 Aeroga (184kw) aastast 2002. Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 6:15
Postitas suvekas
Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........ [/quote]

Soovitangi just seda varianti (endal läbi tehtud) oli küll 169kw Aero ja kogu remont koos uue siduriga läheb 40 000.-

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 8:39
Postitas praktikant
paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline. :(
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?

Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 9:41
Postitas IFF
Algselt postitas: praktikant
paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline. :(
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?

Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?

Sõela saab ju vahetada? Minu tunnisel oli see isegi igast läga täis ca 2a tagasi.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 9:58
Postitas praktikant
kui sõel ummistanud, jääb ju mootori õlitus puudulikuks. Ja sealt edasi ongi varsti vaja kotti, kuhu SAAB kolvid- kepsud sisse kallata.
Manomeetri abil oleks ju võimalik õlirõhku (sõela seisundit) pideva kontrolli all hoida.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 21:18
Postitas cabric
ajasite mind ka ärevaks oma jutuga. sellest küsimus, kas klassikutel ka sellised sõelad eksisteerivad.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 21:39
Postitas Trionic
Kõigil masinatel eksisteerivad.Probleemsed on ikkagi B205/235 mootorid.Ja üldiselt kõik need milledega,nagu tänapäeval kombeks 20000-40000 km. ühe õliga sõidetakse.

Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Postitatud: R Nov 06, 2009 23:00
Postitas yllar
Kõik mu sõbrd naeravad et miks ma aastas 5-7 korda õli vahetan(olenevalt läbisõidust) kuid nüüd sel vaesel mootoril kohe 400k ees ja ei kurda.