Oskab keegi äkki aidata. Nimelt on probleemiks juhi armatuurlaua näidikud, mis vahepeal otsustavad ennast välja lülitada ning mingi hetk siis mõtlevad jälle tööle hakata. Mitte töötades põleb infodisplay, kässari, parkimise ja uste andurite tuled. Kõik muud näidkud kiirus, tahho-, odomeeter, turbo jm ei tööta. Lisasin ka pildi.
Eelmine sügis käisin antud probleemiga saabianti juures. Ära sõites oli kõik ok, kuid seda vaid loetud kilomeetriteks. Tagasi helistadas öeldi, et nad puhastasid ja tegid kõik mis võimalik ning kui probleem on endiselt alles, siis tuleb armatuuri plokk(täpset nime enam ei mäleta) ära vahetada. Kuna kasutatud plokk pidi 2k maksma, siis jäi asja sinnapaika. Talvel sõites probleem kadus paariks kuuks, kuid nüüd jälle tagasi. Tundub, et kõige paremin aitab üks tugevam koputus kella kõrvale armatuuri peale, kuid alati see ei aita.
Viga peaks arvatavasti lihtne olema - katkine juhe, külm joode vms, kuid ülesleidmine võib olla raske. Kaitsmeid olen juba uurinud-liigutanud ja seal viga ei paista olevat.
Kas kellegil on kogemusi antud sümptomite kõrvaldamisel? Kus see armatuuri näidikute plokk asub?
Lisatud failid
Juhi armatuurlaua näidikud
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
mul ei tööta ainult bensuseier juba pikemat aega.sõidan selle arvestusega,et kui 20 liitrit tangin,siis saan 200km sõita.kunaggi korra lõi seieri üles,natuke aega seisis,siis vajus jälle,enam ei tõuse 

Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: satAlgselt postitas: roomlane
Aga seda kelladeplokki ikka varuks tahad?
Võib ju võtta, aga ma Tallinnast ja Tartu kanti tihti ei satu. Järgmine kord äkki ülejärgmisel(15-17) ndl vah, aga see pole päris kindel.
See küsimus oli tegelt mulle

Lammutasin täna veel seda kelladeblokki, hetkel sain jälle tööle
. Tagumisel trükkplaadil on kuskil katkestus, kui plaati pisut painutada, siis kõik toimib. Konkreetset kohta hetkel ei viitsinud otsida.
E: Katkestus istub keset plaati ja irvitab hambad laiali näkku
- seal on üks alumiiniumist? radiaator ja selle kaks otsa (kõige suuremad viigud üldse plaadil) on jootest lahti.

E: Katkestus istub keset plaati ja irvitab hambad laiali näkku

Ma jõudsin kah lõpuks niikaugele, et võtsi näidikute bloki lahti.
Tänud kasutaja Illile, kes saatis mulle U2U lahtivõtmise kohta piltidega õpetuse lingi:
http://photo.platonoff.com/Auto/2005110 ... t_Cluster/
Äkki kulub kellegile teiselegi marjaks ära. Tegin kindlaks, et kui suurt jahutusradikat näppida, siis pilt tuleb-kaob. Silmaga mingit lahtiloksumist ei tuvastanud, kuid jootsin radika küljes olnud transid või pinge stabikad uuesti üle. Hakkas ilusti tööle. Kuid rõõmu polnud kahjuks kauaks. Töötas nii nädal ilusti ja siis tegi esimese augu vahele. Peab siis kunagi vist jälle lahti võtma. Imelik on muidugi see, et silmaga pole midagi näha, et kuskilt rada katki oleks või mingit kahtlast joodet silmaks.
Tänud kasutaja Illile, kes saatis mulle U2U lahtivõtmise kohta piltidega õpetuse lingi:
http://photo.platonoff.com/Auto/2005110 ... t_Cluster/
Äkki kulub kellegile teiselegi marjaks ära. Tegin kindlaks, et kui suurt jahutusradikat näppida, siis pilt tuleb-kaob. Silmaga mingit lahtiloksumist ei tuvastanud, kuid jootsin radika küljes olnud transid või pinge stabikad uuesti üle. Hakkas ilusti tööle. Kuid rõõmu polnud kahjuks kauaks. Töötas nii nädal ilusti ja siis tegi esimese augu vahele. Peab siis kunagi vist jälle lahti võtma. Imelik on muidugi see, et silmaga pole midagi näha, et kuskilt rada katki oleks või mingit kahtlast joodet silmaks.
Mul hakkas ka uuesti vilkuma mõne aja pärast, jahutava aerosooliga mängides leidsin sealt veel külmi jooteid ja ühe katkise raja - sealsamas radika kõrval paar jämedama viiguga takistit ei andnud korralikult ühendust ja üks rada oli ka kerge katkestusega, ma jootsin sinna traadijupi lisaks peale. Nüüd on pea terve suve korralikult töötanud.
Lisatud failid
Lisatud failid
Vaatasin, et mul sellel teemale jäänud vastamata. Kirjeldan natuke, mida tegin, siis ehk kellegil abil. Nagu juba ülevalt lugeda võib siis esimesel korra mahavõtmine ja tinutamine ei andnud soovitud tulemusi. Teiseks korraks olin natuke paremini ettevalmistanud. Ostetud jahutav aerosool, vaadatud välja sobiv 12V toiteplokk, et saaks toas katsetada ning skeemi pealt ka sobivad viigud järgi tsekatud, kust vool sisse läheb ja mis massi juhe on. Skeemi vaadates sai selgeks, et ilma aju/sid ühenduseta kõik näidikud ei toimi. Küll aga mõned lähevad otse massi. Esimese vaatamisega jäi silma õlirõhu andur, mida sai lihtsalt otse massi lasta ja mis selle peale ka põlema läks. Seekord oli õnn minuga ja trükiplaadi painutamisel sain tule vilkuma. Tundus endiselt, et viga on suure radika piirkonnas, kuid katkist kohta sima ei jäänud. Aerosooliga maha jahutatult antud plaadi osa painutades-uurides kah miskit silma ei jäänud, nii et hetke olin nõutu, kuid siis otustasin, et tinutan kõik selle plaadiosa ühendused üle. Ja ennenäe imet, enam painutamisel õlirõhu tulukest vilkuma ei saanud. Nüüd sellest juba ikka mitu kuud möödas ja toimib siia maale kenasti:) Esimest korral tinutades, ei hakanud kõiki väikseid ühendusi üle jootma, kuna nagunii tundus, et radikas on mõned viigud lahti raputanud ja viga seal. Arvatavasti nii ka oli, kuid mingi halb joode pidi ka kuskil mujal veel olemas, mida visuaalselt mul tuvastada ei õnnestunudki. Kui nüüd tagasi mõelda, siis ainuke asi, mis tegemata jäi oli trükiplaadi lakkimine. Elfas jahutavat aerosooli ostmas käies ei taibanud kohe lakki võtta. Nüüd ei teagi, kas peaks uuesti lahti võtma ja niiskuse vastu ära kaitsma või jätan niisama.
Ma ise küll pole seda plokki lahti kiskunud, aga tundub pildi järgi igatahes lihtne skeem olema. Tõenäoliselt on kõige lihtsam absoluutselt kõik ühendused üle joota ja uus lakk peale. Kuna see ploki välja kiskumine on tülikas ja iga kuu seda ei viitsiks... Ma usun, et kõik peaks üle suutma joota vähem kui tunniga.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Jah, ega see keeruline skeem ei ole. Näidikute plokk koosneb tegelikult kahest trükiplaadi, mis on omavahel pistikutega ühendatud. Kuna mina sain kohe auto küljes modides aru, et viga oli suure radikaga trükiplaadis, siis ma teist lahti kangutama ei hakanudk. Põhimõtteliselt tagantjärgi tarkus on jah, et esimesel korral oleks pidanud kõik selle plaadi jooted üle käima, kuna aga osa joote kohti tundus olevat radikas lahti raputanud, siis ma kõiki esimesel korral üle ei käinud. Jootsin suuremad ja ligipääsetavamad üle. Tunniga saab kindlasti hakkama.
P.S. Kas oskab keegi öelda, et kui üle ei lakkinud, kas siis oleks soovitav ikka uuesti lahti kiskuda või nii 5+ aasta jooksul sellest midagi hullu ei juhtu?
P.S. Kas oskab keegi öelda, et kui üle ei lakkinud, kas siis oleks soovitav ikka uuesti lahti kiskuda või nii 5+ aasta jooksul sellest midagi hullu ei juhtu?
Leidsin kuskilt kuidas pakutakse lahendust arvuti emaplaadi remondiks , siin peaks aitama sama protseduur , ei ole ise proovida jõudnud aga kindlasti proovin selle järgi (lihtsam kui kõik joodised jootekolviga ükshaaval üle käija).Endal sama mure.
http://www.youtube.com/watch?v=CgTbkTK2iwk
http://www.youtube.com/watch?v=CgTbkTK2iwk