SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#1

Algselt postitas: iisak
Muide EHMI teatab järgmist:
Laupäeval määrab ilma kõrgrõhuala lääneserv. Sajuvõimalus kahaneb.Päevane õhutemperatuur tõuseb sisemaal +20°C-ni. Puhub nõrk edelatuul.

Seega, kas keegi kuiva jääga ka üritust varustab?:eureka:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Algselt postitas: Factor
Seega, kas keegi kuiva jääga ka üritust varustab?:eureka:
Võimalusi on, asja uuritakse. Samas ei saa see hulk ilmselt olema röögatu...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

Hea oleks paar kuubikut IC võrede vahele riivida:D
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#4

Vabandust aga seoses kuiva jääga tekkis mul üks loll küsimus.
Kui on palavik siis tehakse viinasokke temperatuuri alandamiseks... kuidas oleks aga pritsida IC peale vahetult enne sõitu törts mõnda odavamat viina?
Ärge siis kohe näkku lööge :red:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Vitautas
... kuidas oleks aga pritsida IC peale vahetult enne sõitu törts mõnda odavamat viina?
Ärge siis kohe näkku lööge :red:
Tehnilist piiritust, bensiini, atsetooni, ...
Kõik aurustuvad kiirelt ja

Oi milline tuleoht :)
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#6

Oi jah ... selle peale nagu ei tulnudki kohe :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Töötab küll, aga aurab ilmselt ka suht ruttu sealt minema. Tehakse ka lihtsalt vee pritsimise vahendeid. üks variant mida ma tean, käis nii: Võeti klassiku overboost switch, millel on by default ka teine paar kontakte olemas. Üks paar, mida tavaliselt auto peal kasutatakse on see, et vool on peal ja overboosti hetkel ühendub lahti. Teine paar aga töötab täpselt vastupidi..:) Saavutades mingi boosti, kontaktid ühendatakse. Sellele asjale ühendati külge lisa aknapesupaak ja pump veega. Voolikute otsa pandi mingid peened pihustid, mida tegelikult kasutatakse taimede niisutamise süsteemides. Kokku andis see asi üsna korraliku veeudu pilve. Töötas automaatselt, kui korralikult talda anti ja boost 1bar-ini jõudis käis klõps ja vesi tuiskas IC peale..:) Olla toimetanud päris efektiivselt.

Teine variant, otsi omale selleks hetkeks CO kustuti..;) suts ja IC jääs, kestab terve su sõidu..:)

Tegin spliti ka SaabSpeedi teemast, las tehniline jutt jääb eraldi..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#8

Aga suures tuhinas ärge selle CO2-ga siis õhuvõttu ennast jahutage :wise:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

Kuna tegemist paraja termoshokiga IC jahutamisel CO2-ga, ei soovita seda rohkem kui paar törtsu lasta.
Endal juhtus selline lugu:
Lasin mingi 2-3 sek-i kuuleri peale ennem kiirendust ja käiski "praks". Lõi kuuleri otstes olevad vannid mõraliseks. Kuna ennem oli ka piitsa antud, oli jahuti liiga kuum...ja ikkagi liiga palju pihustasin.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta