1. leht 1-st
SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:07
Postitas Factor
Algselt postitas: iisak
Muide EHMI teatab järgmist:
Laupäeval määrab ilma kõrgrõhuala lääneserv. Sajuvõimalus kahaneb.Päevane õhutemperatuur tõuseb sisemaal +20°C-ni. Puhub nõrk edelatuul.
Seega, kas keegi kuiva jääga ka üritust varustab?:eureka:
SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:30
Postitas Cyber
Algselt postitas: Factor
Seega, kas keegi kuiva jääga ka üritust varustab?:eureka:
Võimalusi on, asja uuritakse. Samas ei saa see hulk ilmselt olema röögatu...
SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:39
Postitas Jupats
Hea oleks paar kuubikut IC võrede vahele riivida:D
SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:41
Postitas Vitautas
Vabandust aga seoses kuiva jääga tekkis mul üks loll küsimus.
Kui on palavik siis tehakse viinasokke temperatuuri alandamiseks... kuidas oleks aga pritsida IC peale vahetult enne sõitu törts mõnda odavamat viina?
Ärge siis kohe näkku lööge

SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:49
Postitas suur
Algselt postitas: Vitautas
... kuidas oleks aga pritsida IC peale vahetult enne sõitu törts mõnda odavamat viina?
Ärge siis kohe näkku lööge
Tehnilist piiritust, bensiini, atsetooni, ...
Kõik aurustuvad kiirelt ja
Oi milline tuleoht

SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:52
Postitas Vitautas
Oi jah ... selle peale nagu ei tulnudki kohe

SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 11:53
Postitas Cyber
Töötab küll, aga aurab ilmselt ka suht ruttu sealt minema. Tehakse ka lihtsalt vee pritsimise vahendeid. üks variant mida ma tean, käis nii: Võeti klassiku overboost switch, millel on by default ka teine paar kontakte olemas. Üks paar, mida tavaliselt auto peal kasutatakse on see, et vool on peal ja overboosti hetkel ühendub lahti. Teine paar aga töötab täpselt vastupidi..

Saavutades mingi boosti, kontaktid ühendatakse. Sellele asjale ühendati külge lisa aknapesupaak ja pump veega. Voolikute otsa pandi mingid peened pihustid, mida tegelikult kasutatakse taimede niisutamise süsteemides. Kokku andis see asi üsna korraliku veeudu pilve. Töötas automaatselt, kui korralikult talda anti ja boost 1bar-ini jõudis käis klõps ja vesi tuiskas IC peale..

Olla toimetanud päris efektiivselt.
Teine variant, otsi omale selleks hetkeks CO kustuti..

suts ja IC jääs, kestab terve su sõidu..
Tegin spliti ka SaabSpeedi teemast, las tehniline jutt jääb eraldi..

SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 12:14
Postitas ill
Aga suures tuhinas ärge selle CO2-ga siis õhuvõttu ennast jahutage

SPLIT: IC jahutamise võimalustest kodustes tingimustes
Postitatud: T Mai 05, 2009 12:22
Postitas kasparius
Kuna tegemist paraja termoshokiga IC jahutamisel CO2-ga, ei soovita seda rohkem kui paar törtsu lasta.
Endal juhtus selline lugu:
Lasin mingi 2-3 sek-i kuuleri peale ennem kiirendust ja käiski "praks". Lõi kuuleri otstes olevad vannid mõraliseks. Kuna ennem oli ka piitsa antud, oli jahuti liiga kuum...ja ikkagi liiga palju pihustasin.