
Garantii on või mitte?
Lasin vahetada SaabiAnti juures käigukasti vaatasin üle odo näidu olen sõitnud selle kastiga umb2100km.Kas parandus peab andma garantii enda tehtud töödele või see oleneb lihtsalt firmast.Kast telliti rootsit laiali lendas nii differ kui ka kasti enda sisu.sõitsin mööda j2rvevana teed kuni käis mitu pauku ja terve tee õli täis.

Kast ikka niisama heast peast pauku ei tee. Keegi on eelnevalt seda päris hullult vägistanud.
Kas sa oma sõidustiili ei kahtlusta?
Olen kuulnud öeldavat, et kasti ei lõhu miski muu, kui kasutaja ise. See võib täitsa tõele vastata.
Kas sa oma sõidustiili ei kahtlusta?
Olen kuulnud öeldavat, et kasti ei lõhu miski muu, kui kasutaja ise. See võib täitsa tõele vastata.
Huvi pärast küsisin et,kas kellegil on olnud sarnaseid olukordasid.Kuna enda sõidu stiil seda küll lõhkuda ei saanud ja uuesti ma kah 11500eeku 2100km eest maksta kah ei taha.Viisin auto täna Anti juurde pidid helistama rootsi ja uurima.Nii palju mulle veel räägiti et nemad kaste ei kontrolli mis tulevad.Tekkib küsimus sihukeste summadega võiks ikka pilgu peale visata.
Muidugi oleks hea ajada teiste kaela süü et,nemad seda vahetasid.Praegu rasked ajad ja bensiinist oli kahju et,tallata...Võtaks süü omaks kui oleks tõesti ise seda piinanud!Mingi päev helistatakse ja siis õeldakse mis kasti purunemise viis!
Pea-aegu sarnane olukord. Sõitsin täiesti rahulikult. Esialgu kadus ära spidomeetri näit, seejärel hakkas mingi käiguga ragistama. Ilmselt oleks ka laiali lennanud, kuid lõpetasin edasise sõitmise kohe.Algselt postitas: martin12
Huvi pärast küsisin et,kas kellegil on olnud sarnaseid olukordasid.
Diffril hambad väljas.
Süüdi olin ikka ise, kuna eelnavalt "vägistasin" kasti üsna suurte turborõhkude ja hullu väändega.
Aga juhtus see rahulikul sõidul sellepärast, et mingid mikropraod olid hammasratastesse juba tekkinud. Oli niisiis lihtsalt aja küsimus.
Arvan, et sama olukord ka sinu kastiga.
edit: kuidas saab üldse kastile "pilku peale" visata. Ei kujuta ette mida see annaks. Sisse ju niikuinii ei näe ja lahti nüüd vaevalt keegi seda võtab.
Ma kaldun arvama et,seda kasti oli juba ennem piiantud rootsis kuni se jõudis minu auto alla ja lagunes ära.Anti juures seda ei kontrollitud kah nagu täna mulle räägiti seal.Hambad katki pragudega ja mina sain sõita veidi maad!Kasti oleks võinud lahti võtta oleks nõus olnud maksma kah selle toimingu eest.Isiklikult arvasin et nii ikka tehakse.Kast võetakse nüüd lahti ja vaadatakse;)
Paar korda nii juhtunud, et tahan teist käiku panna, aga läheb neljas. Käib kõva kolks ja pauk. Ega see ka hästi ei mõju, nii võib kusagilt saada lagunemisjärje kätte ja edasi laguneb juba märkamatult kuni terve tee õli täis.
Ehk võimalik ka see, et mingi hammas on murdunud ja nüüd, täiesti suvalisel momendil, otsustanud teiste hammasrataste vahele sattuda.
Seal tegi ta muidugi puhta töö...
Vana MY88 tonnisega mul oli taoline kurioosne juhtum. Pillasin mingi mutri siduri korpuse "august" sisse - sealt kust õhutatakse sidurit.
Juhtus, mis teha.
Mingid tuhanded kilomeetrid see mutter lebas vaikselt kusagil korpuse põhjas, olin teise juba unustanud, ja siis ükskord otsustas, et võiks ju korviga koos natuke tiirutada. Algul natuke klõbistas, siis käis paar kõva pauku, siduri korpuses augud sees. Jama kui palju, kast maha, keevitusse jne.
"Süüdlase" kuju meenutas siiski natukene veel mutrit, kui selle korpusest hiljem leidsime
Seal tegi ta muidugi puhta töö...
Vana MY88 tonnisega mul oli taoline kurioosne juhtum. Pillasin mingi mutri siduri korpuse "august" sisse - sealt kust õhutatakse sidurit.
Juhtus, mis teha.
Mingid tuhanded kilomeetrid see mutter lebas vaikselt kusagil korpuse põhjas, olin teise juba unustanud, ja siis ükskord otsustas, et võiks ju korviga koos natuke tiirutada. Algul natuke klõbistas, siis käis paar kõva pauku, siduri korpuses augud sees. Jama kui palju, kast maha, keevitusse jne.
"Süüdlase" kuju meenutas siiski natukene veel mutrit, kui selle korpusest hiljem leidsime

Algselt postitas: martin12
Huvi pärast küsisin et,kas kellegil on olnud sarnaseid olukordasid.Kuna enda sõidu stiil seda küll lõhkuda ei saanud ja uuesti ma kah 11500eeku 2100km eest maksta kah ei taha.Viisin auto täna Anti juurde pidid helistama rootsi ja uurima.Nii palju mulle veel räägiti et nemad kaste ei kontrolli mis tulevad.Tekkib küsimus sihukeste summadega võiks ikka pilgu peale visata.
Millele" pilgu peale"? Usun,et seda pilku visati kastile peale korduvalt.Näha saab ju ainult seda,kas korpus terve ja kas lekib kusagilt(kui kast eelnevalt pesemata on).
Kasti seisukorra kindlakstegemiseks tuleb see osandada ja seejärel koostada.Keegi pole ju nõus seda kinni maksma.
Kasutatud varuosa,või -koostu külgekruvimisel saab töökoda anda garantii vaid oma tööle,mitte detailidele,millede seisukorda teab vaid jumal taevas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ml
Paar korda nii juhtunud, et tahan teist käiku panna, aga läheb neljas. Käib kõva kolks ja pauk. Ega see ka hästi ei mõju, nii võib kusagilt saada lagunemisjärje kätte ja edasi laguneb juba märkamatult kuni terve tee õli täis.
Kas töökorras kastiga saab sellist asja juhtuda? Mis mudel-aasta?
Tonnise GM kastis on käiguvahetuse hoobade lülitumine nii ehitatud, et ei saa kaks käiku korraga sisse minna. Kasti osandades on võimalik aga mõni väike kuid kriitiline detail ära kaotada. Siis saab küll mitu käiku korraga lülitada. Mida selle peale hammasrattad teevad - arvake ise

Millest ma räägin kaua seda kasti lahti teeb ja kokku paneb.Ütleme töökojas 5tundi 5x450kr teeb 2250kr ja kui se kast sõidab 50000 km siis ma oleks nõus maksma seda raha selle eest mis sulle arusaamatuks jäi....?:conf: Kuna hoop tuli seest poolt siis ei saanud seal sees kõik korras olla.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle, mida sa halad... ise läksid seda teed, et ostsid kasutatud kasti; ja kasutatud asjadel on ju olukord teada- võib jopata, võib mitte.
valik oli ju sinu: kas uus, või kasutatud.
läkisd seda teed, et odavam; ja saadki teise kasutatud kasti ka veel osta ja ikka oled omadega või sees, sest saad kokkuvõttes odavamalt kui uue ostes
valik oli ju sinu: kas uus, või kasutatud.
läkisd seda teed, et odavam; ja saadki teise kasutatud kasti ka veel osta ja ikka oled omadega või sees, sest saad kokkuvõttes odavamalt kui uue ostes

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Ei noo see pole ju normaalne.
Sellise rahaeest ja vaid 2000km.siis oleks võinud ju taksoga oma sõidud ära teha.
See, et nad seal rääkisid selle kasti puhul sellest, et nemad vaatavad korpust, et see terve oleks siis peab kastil mingine garantii olema(kas Rootsi enda- või siis SaabiAnti poolne) Ja kui sa ka tallud kõvasti "pähe" siis see kast ma oletan ikka ei laguneks 2000km peale ära kui see kontrollitud on.
Ok kui siis ainult see pärast, et masinal jõude rohkem kui see differ kannatab, aga selle auto jõud ei ole ka ju üüratu et hammas rattaid lendab iga 2000km tagant.Järelikult asi on siis Rootsis sitasti üle vaadatud, aga kas nad ikka kontrollivad nii nagu nad väidavad.
Mina kui hakkasin omale uut turbot otsima kontakteerusin siis Vääna rommulaga ja sealt oleks turbo tellitud rootsist ja onu ütles selge sõnaga, et see on "kontrollitud" ja et garantii on ka olemas.Nii ma oletan ka et sellel kastil peaks olema garantii.
Sellise rahaeest ja vaid 2000km.siis oleks võinud ju taksoga oma sõidud ära teha.
See, et nad seal rääkisid selle kasti puhul sellest, et nemad vaatavad korpust, et see terve oleks siis peab kastil mingine garantii olema(kas Rootsi enda- või siis SaabiAnti poolne) Ja kui sa ka tallud kõvasti "pähe" siis see kast ma oletan ikka ei laguneks 2000km peale ära kui see kontrollitud on.
Ok kui siis ainult see pärast, et masinal jõude rohkem kui see differ kannatab, aga selle auto jõud ei ole ka ju üüratu et hammas rattaid lendab iga 2000km tagant.Järelikult asi on siis Rootsis sitasti üle vaadatud, aga kas nad ikka kontrollivad nii nagu nad väidavad.
Mina kui hakkasin omale uut turbot otsima kontakteerusin siis Vääna rommulaga ja sealt oleks turbo tellitud rootsist ja onu ütles selge sõnaga, et see on "kontrollitud" ja et garantii on ka olemas.Nii ma oletan ka et sellel kastil peaks olema garantii.
Noo kuule loe ikka läbi.Algselt postitas: ivomets
kle, mida sa halad... ise läksid seda teed, et ostsid kasutatud kasti; ja kasutatud asjadel on ju olukord teada- võib jopata, võib mitte.
valik oli ju sinu: kas uus, või kasutatud.
läkisd seda teed, et odavam; ja saadki teise kasutatud kasti ka veel osta ja ikka oled omadega või sees, sest saad kokkuvõttes odavamalt kui uue ostes![]()
Kast oli kontrollitud Rootsis ja ka Antipoisid vaatasid selle korpuse üle et miskit katki poleks.muidugi sa ostad kasti mis on "kontrollitud" ja kui ta tuleb odavam.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saa aru siis ka sellest, et kui sa sellise kasutatud kasti lahti võtad ja pärast samade juppidega kokku paned, siis ei hakka see asi korralikult enam tööle. Üks paikaloksutatud / kulutatud asi ei taha pärast laialilammutamist enam kindlasti TÄPSELT samamoodi kinni minna ja lõppkokkuvõttes laguneb ikka ära, vaatasid sisse või ei vaadanud.Algselt postitas: martin12
Millest ma räägin kaua seda kasti lahti teeb ja kokku paneb.Ütleme töökojas 5tundi 5x450kr teeb 2250kr ja kui se kast sõidab 50000 km siis ma oleks nõus maksma seda raha selle eest mis sulle arusaamatuks jäi....?:conf: Kuna hoop tuli seest poolt siis ei saanud seal sees kõik korras olla.
Kasutatud asja garantii tuleb ikka enne selgeks rääkida... Oletada hiljem, et "peaks olema" ei ole väga mõtet. Räägi parem inimestega, nagu sulle juba korduvalt on soovitatud. Rommir, näe, uuris enne ja sai vastuse ja garantii mingisuguse.
Käigukastile on väga raske (loe: riskantne) mingitki garantiid anda. Näpuvahel võlle keerutades ei saa adekvaatsed ülevaadet hammasrataste seisukorrast. Isegi kui lahti võtta saab näha vaid neid kahjustusi, mis on juba tekkinud. Kui aga mõnel hammakal on sisemine mikropragu, siis seda ei tuvasta isegi mikroskoobiga. Samas võib see pragu põhjustada riknemise juba töökoja hoovist välja sõites. Võimatu on seda kindlalt ette ennustada ja mingitki garantiid anda.
Arusaadav, et igaüks on tige, kui ostab kalli (tagalikult siiski kordades odavama, kui uue) kasti ja see varsti katki läheb. See on emotsionaalselt raske ning igati arusaadav, et närv läheb mustaks. Minul läheks ka. Kuid seda viha Anti või kellegi teise peale välja valada - ei ole just väga viisakas. Kui Anti poisid selle ilusti alla kruvisid siis pole nad ju milleski süüdi. Kui Rootsi romula (oletan, et kast tuli sealt) poisid selle heas usus müüsid ning polnud teadlikud kasti viimasel vindil olekust - ei saa ju ka neid milleski süüdistada. Ja miks nad kastile garantiid ei anna - loe esimest lõiku uuesti
Arusaadav, et igaüks on tige, kui ostab kalli (tagalikult siiski kordades odavama, kui uue) kasti ja see varsti katki läheb. See on emotsionaalselt raske ning igati arusaadav, et närv läheb mustaks. Minul läheks ka. Kuid seda viha Anti või kellegi teise peale välja valada - ei ole just väga viisakas. Kui Anti poisid selle ilusti alla kruvisid siis pole nad ju milleski süüdi. Kui Rootsi romula (oletan, et kast tuli sealt) poisid selle heas usus müüsid ning polnud teadlikud kasti viimasel vindil olekust - ei saa ju ka neid milleski süüdistada. Ja miks nad kastile garantiid ei anna - loe esimest lõiku uuesti

Garantiid ei anna müüja vaid tootja,müüja on ainult vahelüli.Romulast ostes on tootja garantii üldjuhul ammu läbi,kui romulast väidetakse,et asi oli romulasse tuues korras ja paigaldades asi toimis korralikult,siis see ongi romula garantii.Kui kast oleks peale paigaldamist kohe unnanud või muid riknemise märke väljastanud,siis oleks teine asi.
Noo aga siis ei saaks ju ülse kasutatud asjadele garantiid anda, aga näe antakse.Algselt postitas: olaviv
Käigukastile on väga raske (loe: riskantne) mingitki garantiid anda. Näpuvahel võlle keerutades ei saa adekvaatsed ülevaadet hammasrataste seisukorrast. Isegi kui lahti võtta saab näha vaid neid kahjustusi, mis on juba tekkinud. Kui aga mõnel hammakal on sisemine mikropragu, siis seda ei tuvasta isegi mikroskoobiga. Samas võib see pragu põhjustada riknemise juba töökoja hoovist välja sõites. Võimatu on seda kindlalt ette ennustada ja mingitki garantiid anda.
Arusaadav, et igaüks on tige, kui ostab kalli (tagalikult siiski kordades odavama, kui uue) kasti ja see varsti katki läheb. See on emotsionaalselt raske ning igati arusaadav, et närv läheb mustaks. Minul läheks ka. Kuid seda viha Anti või kellegi teise peale välja valada - ei ole just väga viisakas. Kui Anti poisid selle ilusti alla kruvisid siis pole nad ju milleski süüdi. Kui Rootsi romula (oletan, et kast tuli sealt) poisid selle heas usus müüsid ning polnud teadlikud kasti viimasel vindil olekust - ei saa ju ka neid milleski süüdistada. Ja miks nad kastile garantiid ei anna - loe esimest lõiku uuesti![]()
Toon jälle turbo näiteks.See, et seal lõtke ei ole ei tähenda, et ta korras oleks.Seal võivad ka olla kuumaosas praod mida palja silmaga raske leida või veel tuhat pisiviga.Aga näe ikka saab garantii.
Ei ega keegi polegi kedagi süüdistanud ja eksimine on inimlik.
Ega ma usun kh see kust nad selle kasti võtsid, et nad ei hakkaks pool tööpäeva raiskama sellele, et kasti kontrollida(neilgi palju tööd teha).kiire kontroll ja kõik paistab vinks vonks ja läheb.
See pärast mina ise teengi kõik asjad ise mida vähegi teha saab ja kui ei oska siis otsin abi ja saan ikkagi tehtud, et pärast ei saaks kedagi süüdistada peale ise endi.
Ise tehtud hästi tehtud.Ja mis sitasti see uuesti.
rommir, ma pidasin silmas ikka konkreetselt käigukaste, mitte kasutatud asju üldiselt. Ja loomulikult võib anda garantii ka kasutatud käigukastile. Ma selgitasin, miks seda (valdavalt) ei tehta.
Vat sellega ma olen igati päri
Algselt postitas: rommir
Noo aga siis ei saaks ju ülse kasutatud asjadele garantiid anda, aga näe antakse.
Toon jälle turbo näiteks.See, et seal lõtke ei ole ei tähenda, et ta korras oleks.Seal võivad ka olla kuumaosas praod mida palja silmaga raske leida või veel tuhat pisiviga.Aga näe ikka saab garantii.
Vat sellega ma olen igati päri

Algselt postitas: rommir
See pärast mina ise teengi kõik asjad ise mida vähegi teha saab ja kui ei oska siis otsin abi ja saan ikkagi tehtud, et pärast ei saaks kedagi süüdistada peale ise endi.
Ise tehtud hästi tehtud.Ja mis sitasti see uuesti.
Äkki räägid nüüd kuidas asi tegelikult juhtus:bs:Algselt postitas: martin12
laiali lendas nii differ kui ka kasti enda sisu.sõitsin mööda j2rvevana teed kuni käis mitu pauku ja terve tee õli täis.![]()
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mis seal juhtuma pidi?
Pidurdades enne raudtee üleminekut käis kilin ja kolin.
Sa arvad et käis mats ja maa ühendus siis sinu kahjuks/rõõmuks see nii käinud vaid difrist lõi korpuse jupi välja pealt poolt.
Ja ehk sa arvad ka, et liigne kiirus siis sa ka eksid kuna seal on 50km/h ja seal on ka härrad Politseid koguaeg oma kiiruse aparaadiga väljas.Siis eriti nagu kiirust ei ole mõtet seal arendada.?
Alguses oli endalgi sama arvamus, et äkki tegi ülesõit midagi, aga kohal käis päästeamet õli likvideerimas ja ütlesid, et seda see kohe kuidagi teha ei saanud sest auk on vähe valelpool.
Pidurdades enne raudtee üleminekut käis kilin ja kolin.
Sa arvad et käis mats ja maa ühendus siis sinu kahjuks/rõõmuks see nii käinud vaid difrist lõi korpuse jupi välja pealt poolt.
Ja ehk sa arvad ka, et liigne kiirus siis sa ka eksid kuna seal on 50km/h ja seal on ka härrad Politseid koguaeg oma kiiruse aparaadiga väljas.Siis eriti nagu kiirust ei ole mõtet seal arendada.?
Alguses oli endalgi sama arvamus, et äkki tegi ülesõit midagi, aga kohal käis päästeamet õli likvideerimas ja ütlesid, et seda see kohe kuidagi teha ei saanud sest auk on vähe valelpool.