1. leht 1-st
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: T Juun 09, 2009 10:02
Postitas oswald
3 küsimust kiirushoidja lisamise kohta...
1. Kuskohas oleks mõistlik seda teha?
2. Palju see maksab?
3. Kas see hoiab ka tõusudel/langustel seatud kiirust või siis teeb gravitatsioon oma töö?
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: T Juun 09, 2009 10:25
Postitas Cyber
1. VM ilmselt, kui uuena. Või siis otsid mõne doonori vajalike juppide jaoks ja lased mõnel teisel töökojal töö teha.
2. Palju..

Kui ma õieti mäletan, siis 9-3-e puhul oli seal suht vähe tööd, vahetada suunatule kang ja progeda. 900 jaoks oli hoopis rohkem vaja teha ja üsna mitme kilo jagu raha välja käia.
3. tõusudel hoiab kindlasti, langustel oleneb ilmselt langusest..

Väga järsul ilmselt teeb gravitatsioon oma töö (vähemalt tonnisel on küll tunda, et järsemal langusel ATM kast hakkab läbi libisema ja kiirus kasvab, võibolla manualiga ei annaks nii tunda see).
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: T Juun 09, 2009 10:37
Postitas iisak
Kui tahad uutest detailidest siis ca 12000.- juhul kui midagi olemas pole.
Kui kasutatud siis saab odavamalt. Kangi ja pedaalilüliti soovitan aga ikkagi uued osta.
Kui juhtmevalmidus on olemas siis saab paari tunniga hakkama. Kui aga pole siis päevatöö.
Ei ole just odav lõbu...

Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: T Juun 09, 2009 15:57
Postitas oswald
Millest see "juhtmevalmidus" oleneb? Kas kõik sama aasta väljalaskega masinad ei ole siis sarnased? St et keegi teaks eelneva kogemuse põhjal öelda, kas sellel mudelil on see eeldus täidetud...
12K on

Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: K Juun 10, 2009 8:11
Postitas Trionic
Aasta ei loe midagi.Paremal,kapoti all.esiklaasi nurga all pmst.kas on cruise mooduli suur pistik,või seda pole.Lihtne tuvastada.
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: K Juun 10, 2009 18:45
Postitas Jürts
Ise lasin püsikiirusehoidja paigaldada oma NG-le eelmisel aastal. Ostsin kogukomplekti kasutatuna ca. 1600 krooniga. Paigalduse eest maksin Antile vist 500.- ja siiani on ilusti vastupidanud. Minu NG-l oli valmidus olemas. Samuti on tegu manuaaliga aga seal ei tohiks vahet olla. Kiirust hoiab hästi, spidomeetri järgi vaadates ei kõigu ka tõusul/langusel.
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: R Juun 12, 2009 23:19
Postitas enrico
see paigaldus tegelt mingi pool tundi ja isegi mu 95 aasta ng juhtmevalmidus olemas!
küsi motorheadilt tal peaks originaali vb olema ja siin 1 must cabrio ka laiali võetud et äkki on seal peal
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: L Juun 13, 2009 14:56
Postitas vallikas
Vot, ma enne kustutasin jutu ära, mõtlesin, et lolliks jään pärast iisaku postitust, äkki automaadil midagi muud kui manuaaliga. Aga mulgi teadmine, et valmidusega paarkümmend minutit paigaldamist ja olemas, hind kuidas keegi jupimüüja küsib.
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: N Juun 25, 2009 15:41
Postitas oswald
eem.. VM vastas lihtsalt kirjaliku küsimise peale, et sellel mudelil on trossiga süsteem ning kogu laul oleks 9300- + tööraha..
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: E Juun 28, 2010 23:33
Postitas djstallion
Algselt postitas: Trionic
Aasta ei loe midagi.Paremal,kapoti all.esiklaasi nurga all pmst.kas on cruise mooduli suur pistik,või seda pole.Lihtne tuvastada.
Kas pildil näha olev ja eestpoolt vaadatuna kapotialuse vasakpoolses tagumises nurgas asuv vidin on püsikiirusehoidja mootor? Arvestades, et sellest väljuv tross siseneb salongi roolilati piirkonnast, julgeksin oletada.
Kui mu oletus vastab tõele, kas taustal näha olev pistik kuulubki püsikiirusehoidja kaabeldusele? Kui ka see oletus paika peab, siis kas antud autol piisab püsikiirusehoidja töölesaamiseks kangi vahetusest ning võib-olla ka pedaalilülitite lisamisest (ja võib-olla ka Techiga aktiveerimisest)? Kui vajalik kaabeldus tehases paigaldatud, kas siis on ka pedaalilülitite jaoks juba kinnituskohad ja kaablipistikud olemas?

Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: K Aug 18, 2010 13:23
Postitas Lepp
Tunnistan, natu valesse alateemasse, aga ei leidnud sobivamat - nimelt üritasin siin eile õhtul, suht hämaras püsikiirusehoidja pedaaliandureid oma manuaalkastiga masina pedaalidele kinnitada. Kiirusehoidja aga endiselt järele ei võtnud - milles võib asi olla? kas need andurid peavad olema mingis kindlas asendis? Küsin nii, sest need pisikesed plastikust kestad andurite ümber nagu ei fikseerunud kuidagi ära oma pesadesse pedaalide külge. PS: see on 99% kindel, et pedaal ja andur klapivad! Ühe vanema müügikuulutuse järgi on sellel masinal enne kiirusehoidja peal olnud. Või peaks kuskile esindusse minema? palju see seadistamine maksta võiks?
Automaatkastiga 900-le (1997. a) püsikiirusehoidja lisamine
Postitatud: E Mai 06, 2013 12:59
Postitas oswald
Kogu komplekt on mul juba paar aastat pagassis kaasa sõitnud, aga nüüd panen loodetavasti lõpuks ka külge. Sellest küsimus - tõenäoliselt on vaja kiirushopidjat peale paigaldamist ka ajule tutvustada mingis töökojas? Palju selle protseduuri eest küsitakse?