Tegin siis ära Trionicu soovitatud katse. Ja tulemused on järgnevad:
1. Voolik oli lausa lõtv, kuni mootor saavutas töötemperatuuri, seejärel oli tunda vastusurvet, kuid kivikõvaks ei muutunud.
2. Gaasitamisel ei olnud erilist vahet vooluhulgas tunda, vooliku vastusurve vajutusele tugevnes tuntavalt (ehkki mitte "tormiliselt"

) ning mõne minuti jooksul pärast gaasitamise lõpu eriti ei alanenud.
3. Paisupaagis tase pidevalt tõusis, kohe ikka laeni , välja ei löönud (ega ma väga pikka aega ei katsetanud ka). Kui mootori suretasin siis hakkas tase suht kiirelt alanema. Enne katset oli paagi eile päris kuivaks löönud, täitsin selle eelnevalt min ja max vahele.
4. Pärast mootori suretamist muutus koos paagis taseme alanemisega ka voolik täiesti lõdvaks.
Ja miks ma arvan, et läheb vist kehvasti:
1. Sest umbes kolm neli päeva tagasi hakas masin ootamatult käivitamise järel minuti paari jooksul jubima tugeva vibratsiooniga mootorist, ka pööded käisid 800 - 1200 vahel üles-alla. Paari päeva pärast kadus ise ära.
2. Täna lahtise kapotiga käivitades tõusis kusagilt väljalaskekollektori alt hõre valkjas vine, mis varsti kadus. Ja küsige, kas see vine haises rõvedalt

!
Seega on üks kahest halvasti nii ehk nii - kas kollektori tihend või plokikaane tihend kollektori piirkonnast.
Kui on mõtteid - kommentaarid on oodatud!
