Saab 9000 Anniversary 2.3 LPT, 1997, veix1005

Vasta
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

Lisan oma auto ka teile vaatamiseks.

[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/o9289wmq/IMGP1645.JPG[/IMG]

Tegemist on siis Saab 9000 Anniversaryga millel 125 kw ja automaatkast. Toodud on ta selle aasta juuni kuul Šveitsist ja mina siis esimene omanik Eestimaa pinnal:D Ostetud sai auto Tartust Unoauto platsi pealt. 5 juunil sai auto arvele võetud ja ülevaatusel ära käidud. Vigadeks olid suhtkoht kulunud esisilla puksid ja airbagi tuli põles. Kerel on üks roostetäpp tagumisel koopaäärel aga muidu igati sile ja ilus Anni :drive:
Värvuseks pandi Arkis lilla, Šveitsi passis oli värvuseks violet. Tegelikult on auto väga tumelilla , viludama ilmaga pigem must. Lisadest on siis elektriliselt liikutatavad peeglid ja aknad, püsikiirusehoidja,kompuuter, istmesoojendused esimestel istmetel. Külma puhub kliimaautomaatika ja mugavust pakuvad mõnusad pehmed kahevärvilised lennukilogodega nahkistmed:cool: Välimuse poole pealt on siis Aero bodykit ja 15" Anniversary veljed.

Ise olen ostuga igati rahul.Suur, mugav ja kiire auto:beer:

Tulevikuplaanidest siis vb xenon tuled,kerge toonklaas ja suuremad veljed.


Kõike paremat,
Veiko

Veel mõni pilt:
[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/gwvmjzg/IMGP1657.JPG[/IMG]

[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/nqld2vf/IMGP1627.JPG[/IMG]

[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/1lt7ankh/IMGP1636.JPG[/IMG]

[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/ri6ecmkb/IMGP1624.JPG[/IMG]

[IMG]http://img3.imagebanana.com/img/zynxwh0w/IMGP1637.JPG[/IMG]
Kasutaja avatar
rts
Postitusi: 56
Liitunud: P Mär 16, 2008 15:57
Asukoht:
Auto:

#2

Palju õnne lennuki soetamise puhul! :headbang: ja teretulemast mitteametlikku Anni'-klubisse :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.

Aga Anny'd on kenad, jõudu sulle.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.

Ei pruugi olla 147KW. Võtame näiteks isand Sebastiani "LPT"
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.

Ei pruugi olla 147KW. Võtame näiteks isand Sebastiani "LPT"
Jap, võib ka rohkem :). Oli ju Seb'il hirss peal?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Algselt postitas: suur
Jap, võib ka rohkem :). Oli ju Seb'il hirss peal?
Eip, aga soft lubas turbol puhuda ~0,5 baari, seda on suti rohkem, kui LPT-le kohane.
Ka softi teised mäpid olid üsna erinevad LPT või FPT omadest.
Mingi tehasepoolne "lastetuuning" äkki :P

Kui BPC klapp on rikkis (ja enamsti ta ongi), võib vabalt ka üle 0,5bar puhuda. Mul nii oligi ja rõhk kippus sinna 0,7bar kanti.
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: rts
Palju õnne lennuki soetamise puhul! :headbang: ja teretulemast mitteametlikku Anni'-klubisse :)

Tänud:D
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: suur
Kapotialune pilt vihjab, et tegu ei pruugi mitte 125kW isendiga olla. Õigemini praeguseks on ta ilmselt juba jah LPT-tasemel, aga ajus on 147kW soft.
Vihjeks: radiaatori küljes on BPC-klapp (see 3 voolikuga vidin), mida LPT seades masinatel reeglina pole. Paraku kipuvad T5 BPC klapid kiiresti surema mistõttu jäävad rõhud madalaks.

Aga Anny'd on kenad, jõudu sulle.

Peab siis seda asja natuke uurima.Äkki mingi targem Saabi tundja vaataks auto tartus üle ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Sõnad "Saabi tundja" ja "Tartu" üldiselt ühte lausesse ei mahu..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
Sõnad "Saabi tundja" ja "Tartu" üldiselt ühte lausesse ei mahu..:(

Olen kuulnud jah :D Siis peab vähe pikema reisi ette võtma kunagi.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Esmavaatluse võin isegi täna teha, kuna hakkan 19.00 ajal Tartu poole liikuma.
Ei ole raske Tech2 autosse visata:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: iisak
Esmavaatluse võin isegi täna teha, kuna hakkan 19.00 ajal Tartu poole liikuma.
Ei ole raske Tech2 autosse visata:beer:

Oleks küll väga tore kui saaksite pilgu peale visata.
Tänud ette :notworthy:

Veiko
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Helista mulle kusagil 21.00 ajal.
Kuna mul on telefonis veel umbes 160 Saabiomaniku numbrid siis ma ei suuda eales orienteeruda kes on kes:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: iisak
Helista mulle kusagil 21.00 ajal.
Kuna mul on telefonis veel umbes 160 Saabiomaniku numbrid siis ma ei suuda eales orienteeruda kes on kes:wise:
Selge,helistan :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

Algselt postitas: iisak
Helista mulle kusagil 21.00 ajal.
Kuna mul on telefonis veel umbes 160 Saabiomaniku numbrid siis ma ei suuda eales orienteeruda kes on kes:wise:

Teen ettepaneku osta iisakule üks telefon, kuhu mahub suurem hunnik saabi omanike telefoni numbreid. Üks kindel number ainult saabi omanike jaoks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#16

Kuna Iisak ei suuda orienteeruda juba nende 160 numbri seas, siis olukord suurema numbrte arvuga telefoni puhul läheb veel segasemaks :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Piltidelt paistvad (pisi)vead: vahetamist vajavad vaakumvoolikud,PCV klapp vahetada uuetüübilise vastu,karterituulutuse voolik on mingil põhjusel veidi ebaõige paigutusega(ei sega fuktsionaalsust),käigukasti "aju" kaas on tugevate happekahjustustega(vajaks sekkumist),õlileke plokikaane nurga piirkonnas.
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: Trionic
Piltidelt paistvad (pisi)vead: vahetamist vajavad vaakumvoolikud,PCV klapp vahetada uuetüübilise vastu,karterituulutuse voolik on mingil põhjusel veidi ebaõige paigutusega(ei sega fuktsionaalsust),käigukasti "aju" kaas on tugevate happekahjustustega(vajaks sekkumist),õlileke plokikaane nurga piirkonnas.

Kasutaja iisak viskas ka täna pilgu peale..tõi välja umbes samad vead ja mõned veel lisaks :mad: aga õnneks midagi hullu pole ..millalgi lähitulevikus tuleks ilmselt suurem hooldus ette võtta.Kilovatte on väidetavalt siis kah natuke rohkem kui 125
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#19

VIN koodi järgi on andmed järgmised :

Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 5-door CS (9000)
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B234E - 2.3L turbo LPT, 170 hp
Model year: 1997
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 003887
Control symbol: Passed
SRS: Model range III, Driver's and passenger airbag, 9000CSE

Ehk siis aasta on siin märgitud 1997 kuid auto passis on 01.11.1996:conf:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#20

Autodel vahetub aasta juuni kuus;)
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: Jupats
Autodel vahetub aasta juuni kuus;)

Siis võib vist aasta uuemaks muuta :drink:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Passis on esmaregistreerimine, VIN ütleb mudeliaasta. Ongi kogu loogika. Neid ei tohi alati üks-ühele võtta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Jupats
Autodel vahetub aasta juuni kuus;)
Septembris siiski:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#24

Tervitus,
Lisan ühe ilusa pildi lillast autost :cool:

[IMG]http://img5.imagebanana.com/img/03ig984b/iluspilt.jpg[/IMG]

Praeguseks olen läbinud oma Saabiga tagasihoidlikud 4500 km.Selle aja jooksul on hakanud häält tegema juhipoolne rattalaager,vahetatud on aku(banner 64Ah).Plokikaane tihend tahaks varsti vahetust,sest veevärgis rõhk sees.

Muidu igati mõnus ja mugav liikur:thumb:
veix1005
Postitusi: 20
Liitunud: E Juul 20, 2009 20:21
Asukoht:
Auto:

#25

Paneme selle teema lukku.
Uus ja hoolitsev omanik kasutaja iisak :notworthy:
Vasta