1. leht 1-st
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Juul 27, 2009 23:28
Postitas Fabrik
Viimasel ajal on võimatu kahte inimest tagaistmele lubada, sest rattad kipuvad koopa serva vastu käima meie teedel. Niisiis sai vaadatud variante ja autoosa.ee pakub kahte sorti vedru.
Üks
KEERDVEDRU, TAGA SEDAAN Rootsi 170.- PAKSUS DIAM 14,5 MM, VÄLIS DIAM 113 MM, KÕRGUS 306 MM
teine
KEERDVEDRU, TAGA 3/5-UKSEGA (SEDAAN TUGEVNDATUD) Rootsi 418.- PAKSUS DIAM 15 MM, VÄLIS DIAM 114 MM, KÕRGUS 310 MM
Kas seda odavamat on mõtet osta, või on see kallim tugevdatud ja mõeldud toppola omanikele.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Juul 27, 2009 23:33
Postitas farmacoma
Pane kallimad. Ise panin 10mm puksid vanade vedrude alla ja körgus on hea aga tühjalt on liiga ebamugav.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Juul 27, 2009 23:40
Postitas Fabrik
Olen isegi seda mõelnud teha, aga tagaots jääb ju ikka vedelaks. Kruusal eriti ei ralli.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 7:43
Postitas Trionic
Ise kasutasin läbi aastate tugevdatud tagavedrusid,lisasin veel padjad nii üles-,kui alla vedrudele, et vähendada kiirendamisel "saba" maha vajumist.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 8:42
Postitas Andrus99
Mul ka mõlemal Saabil tugevdatud vedrud tagaotsa all.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 9:15
Postitas Fabrik
Mis kiirusel see antitiib tööle hakkab. 0-st kiirendusel ta väga ei tohiks sabale vajutada või ikkagi. Peab siis ikka need 400-sed tellima.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 10:09
Postitas Trionic
Vajub ja kuidas veel.Nii Klassik,kui tonnine kergitavad kiirendades nina,mistõttu lödide vedrudega saba maha vajub. Kõrvalt päris veider neid vaadata.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 10:15
Postitas suur
Kõik autod kergitavad kiirendades nina. Inertsus. Vedrustusega püütakse seda minimeerida.
Kui palju nüüd antitiib nina tõstmisele kaasa aitab...
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 12:55
Postitas Andrus99
Ma lisasin oma autodele veel sellise asja tagumistele vedrudele.
Abiks kui haagist vedada ja lahendab ka SuperAero velgede puhul koopaäärte kriipimise probleemi.
Saab pakkus sellist toodet kunagi ka originaal-lisavarustusena.
http://www.summitracing.com/parts/AIR-60756/
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 14:45
Postitas saabu
Ma vahetasin originaal kummipadjad Lada omade vastu ja ei käi enam vastu.Selline tunne.et vanemate klassikute vedrud on jäigemad kui uuemad.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 17:24
Postitas maxuud
Mul on küsimus nende 900 klassiku tagavedrude suhtes.
Kas uued vedrud peaksid ka silmnähtavalt või siis mõõtmise teel ka tagaotsa kergitama, mõõdetagu siis koopaservast või tagumisest põrkerauast.
Vahetasin aastaid tagasi, tellisin tookord Biltemast, vist oli 300.-- tk ja mina seda vahet küll ei märganud, ei mõõtmise ega ka tagumikuga. Vedrud olid sama pikad, kliirens ei muutunud
Muidugi võis ka olla, et nad üldse ei vajanudki väljavahetamist.
Kui just vahenditega priisata pole siis võib ka soodsamad valida, see on minu soovitus.
Olen viimasel ajal klassikut päris tihti (üle-)koormanud, ja tagumine ratas hakkab vastu porilapaka ülemist serva käima. Ratas on ju (peaks ju ?) koopa suhtes ikka tsentris olema aga koormat peale ladudes on ratta tagumine serv siis porilapakale lähemal kui koopa esimesele servale ning vastuhõõrumine tekib just selle koha peal.
Sõltuvalt koormast olen ära mõõtnud vajumist allapoole a 5 cm jagu, mida on juba päris tublisti.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:01
Postitas Cyber
Algselt postitas: maxuud
Ratas on ju (peaks ju ?) koopa suhtes ikka tsentris olema aga koormat peale ladudes on ratta tagumine serv siis porilapakale lähemal kui koopa esimesele servale ning vastuhõõrumine tekib just selle koha peal
Klassikul just ei ole see nii. Tagasild on õite pisut koopaga võrreldes tagapool. Kusagil klassikutuunijate saidis olen näinud isegi varianti, kus tagasild täpselt keskele aeti, pidi kurvisuutlikust parandama.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 19:49
Postitas tfl
Cyberi jutt on kergendus. pikemat aega on juba paranoia, et miskit on mäda tagaotsaga.... et rattad justkui oleks koopas tagapool.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 23:52
Postitas maxuud
Algselt postitas: tfl
pikemat aega on juba paranoia, et miskit on mäda tagaotsaga.... et rattad justkui oleks koopas tagapool.
Vot, selline mulje on mullegi jäänud aga siis arvutan mõttes porilapaka paksuse maha ja tundub et kõik ikka normis või siis kirjutan selle vana ja väsinud auto kaela. Aga kui nüüd tuleb välja, et nii peabki olema no siis on see kergendus mullegi.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: T Juul 28, 2009 23:53
Postitas SoS
Ma vahetasin oma endisel sedaan klassikul ka vedrud ning panin tugevdatud alla. Läks märgatvalt paremaks, aga aasta pärast tundus tagumik jälle madalal olevat.
Huvitav, et võrreldes
2006 aastaga on tugevdatud vedru kallimaks läinud aga sedaani oma rohkem kui 2x odavamaks

900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: K Juul 29, 2009 7:48
Postitas Trionic
Algselt postitas: suur
Kõik autod kergitavad kiirendades nina. Inertsus. Vedrustusega püütakse seda minimeerida.
Kui palju nüüd antitiib nina tõstmisele kaasa aitab...
Mina pole mingist tiivast rääkinud ja korralikult häälestatud vedrustus ei lase tõusta silmakarjuvalt ninaosal,ega langeda sabapoolel.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: K Juul 29, 2009 11:52
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: maxuud
Mul on küsimus nende 900 klassiku tagavedrude suhtes.
Kas uued vedrud peaksid ka silmnähtavalt või siis mõõtmise teel ka tagaotsa kergitama, mõõdetagu siis koopaservast või tagumisest põrkerauast.
Paraku ei mõõtnud, aga Sekeldaja taguots tõusis pärast tagavedrude vahetust kohe silmaga märgatavalt - pakuks nii ubes 2 sentimeetrit.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Sept 14, 2009 10:00
Postitas Fabrik
Nüüd vedrud vahetatud ja tagaots tunduvalt jäigem. Uus probleem on see, et tagumise parema õõtsa amordi kinnituse sisemine poldiläbiviik või auk mis iganes ta nimi on, on kadunud, amort kinnitub ainult väljapoolt. Ega kellelgi ei ole paremat tagumist õõtshooba pakkuda?
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Sept 14, 2009 11:33
Postitas saabu
Kui vanema malli omad sobivad,siis täitsa olemas.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Sept 14, 2009 16:13
Postitas Fabrik
http://speedparts.se/shop/prod/res_fjadring_90.shtml
Sellel lingil tagasild tundub 90, 99 ja 900 kõigil sama olema. Nii, et peaks sobima. Kuis ja mis tingimustel oleks võimalik seda saada? Tänud.
900 klassiku tagumised vedrud
Postitatud: E Sept 14, 2009 18:01
Postitas saabu
56683368,Algi tn.59,E-R 9-19.