1. leht 1-st
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 16:52
Postitas anduq
Palju peaks turbo rõhku tootma 2000a 9-5l 2.0t mootor?
Nagu mina aru sain siis mitte eriti palju kuid hetkel kell näitab 0.6-7 bari
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 17:40
Postitas IFF
oleneb milline mudel/versioon. Neid on õige mitmeid sorti.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 17:48
Postitas anduq
Estate
Tehnilises passis tüüp YS3E
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:09
Postitas Cyber
Need 2 asja on kõigil vagunitel passis kirjas... räägi parem sellest, mis kilovatid märgitud on. 110, 125, 136, 169? 2.0 puhul siis vist variandid 110 (2.0t) või 136 (2.0T), kui ma ei eksi...
0.6-0.7 bar-i viitaks nagu täisturbole, mitte LPT-le ja võiks 2.0T puhul täitsa õige olla. LPT-st peaks mingi 0.4-0.5 vast tulema.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:13
Postitas tarmiit
Ma mäletan,et mõned aastad tagasi,kui mul veel 2,0 (110kw.) oli sai mõõdetud rõhku ja näit tuli kanti 0,6-0,7.Minu teadmised mäletavad,et selline on okei tulemus! Nüüdsel aerol (184kw.)andis kell 1kanti. See on ka vist tulemus,mida turbo "niisama" jõuab välja puhuda!
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:18
Postitas anduq
Kilovatte on 110. (passis)
Mootori katte peal on väike t, turbot piiludes oli garrett. Rohkem nr turbo pealt ei näinud.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:32
Postitas sebastian
Kilovatte 110, siis 0,6-0,7 baari on normaalne.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:32
Postitas kasparius
2.0t- 110kw 0.6-0.7bar
2.0T- 141kw 0.9-1.0bar
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:49
Postitas anduq
Kui palju sellel (2.0t 110kW) rõhku tõsta kannataks, ilma et midagi laiali lendaks?
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 18:51
Postitas S9K
1.5 bar, ehk isegi veidi rohkem. Turbot hakkab see kiiresti sööma.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 19:03
Postitas anduq
Et siis alla 1.5bar-i ei tohiks midagi laiali minna ja midagi väga kiiresti ära kuluda?
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 19:27
Postitas sebastian
Nii palju ma ei tõstaks, ega see pole 9000, kus aju ja mootor kannatavad suuremat piitsa

Maksimaalselt 1,3-1,4 ja juba siis soovitaks midagi väljalaskega ette võtta, muidu lõpeb turbo üsna kähku.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 21:46
Postitas IFF
Algselt postitas: anduq
Kui palju sellel (2.0t 110kW) rõhku tõsta kannataks, ilma et midagi laiali lendaks?
Mina üle 1,0'i ei läheks. Kui edasi soov minna siis tuleks juba kõvasti kodutööd teha.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 22:55
Postitas S9K
1 bar selle pisikese turboga on mõtetu

Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 22:59
Postitas IFF
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
1 bar selle pisikese turboga on mõtetu
vaidleks vastu. Vahe on ikka väga tunda.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 23:11
Postitas kasparius
Väljalaske muutmine annab ka tohutu effekti koos rõhu tõstmisega. sa võid ju rõhku tõsta, aga stokk vl süsteemiga ei saa sa "täit pauku" kätte.
Tee summuti vabamaks ja lajata kasvõi 1.3-1.4bar. Siis oled ca 180kw juures kui kõik sõlmed korralikud.
Stage1 on suht mõistlik ka ilma summutit modimata ~150kw
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 23:23
Postitas olaviv
Kõik sõltub sellest, kui pika aja jooksul kooslust "laiali lendamast" soovitakse hoida. Turbol konkreetset piiri pole, ka suht konservatiivse tehaseseade juures kulub lõpuks ära ja lendab laiali. Ajul ja kütusesüsteemil on mingi konkreetne piiri kuhumaani suudetakse segu paigas hoida ning asi on kontrolli all. Mootoril on ka mingi enamvähem piir kuhumaani kannatab ilma, et ebaloomulikku kulumist tekiks. Oluline on ka, et õlipump suudaks rõhku hoida. Ning et pritsungi andurid ja täiturid tasemel oleksid.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: T Juul 28, 2009 23:47
Postitas Homersimpson
Stage1'ga võid julgelt kulgeda ilma et peaks kartma, et jupid lendama hakkavad. Ja vahe originaaliga on tuntav ...
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: K Juul 29, 2009 21:34
Postitas anduq
Stage1 tähendaks siis sellisel juhul ainult rõhu tõstmist?
Summuti koha pealt peaks kuidas toimima? Kat on vist kõige suurem piiraja aga seda vahelt välja võttes tekib lambdadega probleemid või mis.
Ja tänud seniste asjakohaste vastuste eest

Tehase turbo rõhk?
Postitatud: K Juul 29, 2009 21:45
Postitas Homersimpson
Stage 1'ga pole sul vaja midagi modida ja asi pole päris nii lihtne trionic7'ga, et muudkui ainult tõstan rõhku. Seal on tehtud palju muud.
EDIT: Lambda probleemidest saab ka mööda

Tehase turbo rõhk?
Postitatud: K Juul 29, 2009 21:50
Postitas anduq
Nagu nt?
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: K Juul 29, 2009 21:55
Postitas Homersimpson
Softi kruttides ikka

Või kui ei kruti ei juhtu ka midagi ....
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: N Juul 30, 2009 8:19
Postitas Trionic
Aga üritada rõhku tõsta T 7`l ilma softi modimata on ilmselgelt tulutu üritus.
Tehase turbo rõhk?
Postitatud: P Aug 02, 2009 20:42
Postitas Jupats
1 bar peale tõstmine tunduks suhteliselt mõtekas. Ei oleks veel nii suur rõhk, et T17 ära tapaks ja minek ka originaaliga võrreldes tunduvalt etem. Sellisel juhul ei oleks kohe vaja ka väljalaske kallale minna. Muidugi soovitatav on kat(id) viitsimise korral eemaldada. Nagu Sebastian mainis, siis vähendab pisut koormust turbole. Muude asjade pärast 1 bar juures muretsema ei peaks. Automaatkastiga oleks mõteks vast isegi 0,9bar, kuna too vajab vähem rõhku väände saavutamiseks. Aga kuna sul orig rõhk on 0,7bar siis eeldan, et sul manuaalkast.
Terv,
Jupats