Kõigepealt kompliment saabiklubile, väga asjalik foorum, olen paar viimast päeva siin surfanud ja palju kasulikku infot leidnud!
Tuli autoostu soov ja leidsin järgneva kuulutuse:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas keegi teab auto kohta rohkemat ? Oleks mõistlik ost hind-kvaliteet?
Ette tänades,
Algaja Saabihuviline.
Palun abi: Saab 9-5 AERO 4D
Kindlasti vaata põhjaliku pilguga hooldusraamat üle, et ikka 10k tagant oleks õli vahetatud. Uuri välja kas ka ketid vahetatud, kui pole siis varsti ca 25k väljaminek.
Linnas ikka 10l sajale hakkama sellise autoga ei saa, kui siis just öösel ei sõida. Pigem keskmine on 10.
Hinda-kvaliteeti-sõidurõõmu-mugavust arvestades hind isegi liiga odav:D
Oma kogemusi arvestades võtaks universaali (minu ilumeele järgi on ilusam ja mautab rohkem) ja automaadi. Kuid see siuke kellele ema, kellele tütar.
Linnas ikka 10l sajale hakkama sellise autoga ei saa, kui siis just öösel ei sõida. Pigem keskmine on 10.
Hinda-kvaliteeti-sõidurõõmu-mugavust arvestades hind isegi liiga odav:D
Oma kogemusi arvestades võtaks universaali (minu ilumeele järgi on ilusam ja mautab rohkem) ja automaadi. Kuid see siuke kellele ema, kellele tütar.
Raske öelda niimodi ainult pilte vaadates kas auto on korras või ei ole. Mina teeks niimodi :
1) Vaataks oma silmadega ja prooviks kuidas auto liigub . Väga tähelepanulikus oleks vaja kuulda igasuguseid hääle. Vedrud `+ mootor , laagrid , kettad , turbo , sisu jne .
2) Kui sulle proovisõid meeldis , järgmine stepp oleks minna eelostu ylevaatusele, mis maksab cirka 400-600 krooni , kas Viking Mootorsil või Audaceril või Troost autol . Meistrid ytlevad sinule mis on vaja vahtada lähiajal . Saad sa ylevaade kui palju eesti krooni on sulle vaja et autot korraks teha.
3) Paned kokku remondi estimate + autohinda = saab kokku terve summat. Kui selline hind sulle meeldib , siis võid osta järlikult.
Ja veel kindlasti mis on tähtis , peab aru saama , et on vigasid mis ei ole ohtlikud , aga on ka teised mis on väga pask. Kindlasti Mootor peab olema korras ja asjad . Ohutus seaded peavad olma korras. Ja ei ole viimane asi kontrollida kas auto oli raskes avariis .
1) Vaataks oma silmadega ja prooviks kuidas auto liigub . Väga tähelepanulikus oleks vaja kuulda igasuguseid hääle. Vedrud `+ mootor , laagrid , kettad , turbo , sisu jne .
2) Kui sulle proovisõid meeldis , järgmine stepp oleks minna eelostu ylevaatusele, mis maksab cirka 400-600 krooni , kas Viking Mootorsil või Audaceril või Troost autol . Meistrid ytlevad sinule mis on vaja vahtada lähiajal . Saad sa ylevaade kui palju eesti krooni on sulle vaja et autot korraks teha.
3) Paned kokku remondi estimate + autohinda = saab kokku terve summat. Kui selline hind sulle meeldib , siis võid osta järlikult.
Ja veel kindlasti mis on tähtis , peab aru saama , et on vigasid mis ei ole ohtlikud , aga on ka teised mis on väga pask. Kindlasti Mootor peab olema korras ja asjad . Ohutus seaded peavad olma korras. Ja ei ole viimane asi kontrollida kas auto oli raskes avariis .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult, kui sa ise saabidest miskit rohkemat ei jaga, siis aitab sind parimalt yks kolmest saabidega tegevatest firmadest ja sa saad oma kõikidele kysimustele lihtsamail teel vastuse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Seda kyll , aga siiski ikkagi peaks algusel oma silmadega autot vaatama ja proovima, äkki saab kohe aru et isegi ei ole vaja seda eelostu ylevaatusele tuua.
Ja lisaks ma olen märginud et istmed ei ole ventileeritud. Kyll meil ei ole MIAMI , aga siiski päris kasulik option
Sel suvel kasutasin seda umbes 8 korda 
Ja lisaks ma olen märginud et istmed ei ole ventileeritud. Kyll meil ei ole MIAMI , aga siiski päris kasulik option


-
- Postitusi: 2
- Liitunud: R Sept 04, 2009 9:27
- Asukoht:
- Auto:
Suur tänu teile soovituste eest! Üritan nädalavahetusel proovisõidule saada ja jälgin kindlasti kõike soovitatut.
- dreamer12
- Postitusi: 534
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ostu eelset ülevaatust saab ka Saabianti juures teha, kontakti leiad www.saabianti.ee. Olen enda ostetavad alati seal lasnud üle kaeda. Troost ka asjalik. Vikingusse võid minna aga sealt saad väga kirve hinna...
Manuaalkast pakub rohkem sõidumõnu ja võimaldab mootori kw paremini tunda. Lisaks on möödasõidud sellega ka puhas fun! Aga kahtlustada võib, et ketid tuleb lähiajal vahetada. Arvestades langetatud hinda polegi see väga hull väljaminek. Minu teada peaks ka seda max pigem 15 tuh kanti summaga teha saama.
Manuaalkast pakub rohkem sõidumõnu ja võimaldab mootori kw paremini tunda. Lisaks on möödasõidud sellega ka puhas fun! Aga kahtlustada võib, et ketid tuleb lähiajal vahetada. Arvestades langetatud hinda polegi see väga hull väljaminek. Minu teada peaks ka seda max pigem 15 tuh kanti summaga teha saama.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Sellest autost on ka selles teemas juttu http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=11697
Kui mina seda autot millalgi juulis vaatasin, siis mina teda ostmisväärseks ei pidanud, võimalik et omanik on nüüdseks mõned vead kõrvaldanud. Loe minu posti ülaltoodud teemast ja näed neid vigu, mis ma leidsin ilma proovisõidutagi.
Kui mina seda autot millalgi juulis vaatasin, siis mina teda ostmisväärseks ei pidanud, võimalik et omanik on nüüdseks mõned vead kõrvaldanud. Loe minu posti ülaltoodud teemast ja näed neid vigu, mis ma leidsin ilma proovisõidutagi.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)