1. leht 1-st

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: P Sept 13, 2009 15:32
Postitas Petsolen
Tere siine rahvas.
Selline mure siis rool muutus järsku raskeks.Autoks on 900 96a. 2,3l. Kui tühipöördel rooli kohapeal keerata on see raske just kui võimendi ei tööta. Kui anda tuure kuni 2t. pööret siis toimib. Õli tase on ok. kuskilt õline väljast ei ole. Rooli süsteemis kolksu ei ole Välja arvatud üles ,alla mõned millimeetrid.
Oskab keegi selle põhjust selgitada või tuleb minna remonditöökotta kus vahetatakse hunnik osasid ja probleem jääb :wall:

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: P Sept 13, 2009 16:10
Postitas S9K
Veel on üks variant minna remondi kohta, kus probleem kaob. Neid remondi kohti on meil siin foorumis päris mitu.

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: P Sept 13, 2009 18:08
Postitas Trionic
Probleem ei pruugi kohe kaduda,kuid nõu edasiseks saab kindlasti...

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: E Sept 14, 2009 17:31
Postitas Petsolen
Lahendus on olemas roolivõimendi pump vajab vahetust. Pump siis lõpetas töölepingu ühepoolselt:facts: Kui kellelgi leidub rida neli mootori pump siis võib mulle pakkuda.

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: E Sept 14, 2009 18:09
Postitas ill

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: K Sept 23, 2009 16:11
Postitas Andres_L
Tartus on üks NG900 juppidena saadaval. Roolivõimu pump peaks olema korras.

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 12:07
Postitas Fabrik
Selline lugu, et rooli keeramisel ilge vigin ja rool käib jõnksutades kohapeal keerates. Roolivõimu õli tundub ka vähem olevat, kui vaja. Mis õli sinna võiks lisada. Nüüd lähen kaema kust lekib ka latist või pumbast. Üks loll küsimus ka. Kas sõita võib?

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 12:13
Postitas Cyber
Latt ilmselt... vähemalt see jõnksutamine on lati probleem. Latt kulunud, otsad lekivad, põmst sõita ikka võib, kehv on lihtsalt. Kui nüüd õieti mäletan siis käis sinna ATF...

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 12:25
Postitas Fabrik
Tundub olevat jah keskel tulemüürist väljuv mingi ots õline. Lugesin siit arhiivist, et ng l on Opel Vektra B latt, mis pidi saabi omast tükk odavam olema, on see õige. Kuigi seda kirjutas Trionic, nii et väga vist kahelda ei ole vaja.

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 12:56
Postitas Cyber
oot.. sa NG-st räägid? sellel vist ei ole ATF enam seal potsikus... Ma millegipärast kohe klassikut lahkama hakkasin..:)

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 13:12
Postitas ill
Algselt postitas: Fabrik
Tundub olevat jah keskel tulemüürist väljuv mingi ots õline. Lugesin siit arhiivist, et ng l on Opel Vektra B latt, mis pidi saabi omast tükk odavam olema, on see õige. Kuigi seda kirjutas Trionic, nii et väga vist kahelda ei ole vaja.

Astra F latt sobib kindlasti, samas astral, vectral ja calibra on samasugused latid, võta nüüd kinni.

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: T Sept 29, 2009 16:02
Postitas Fabrik
Aga oskab keegi kindlalt öelda, mis õli sinna käib?

K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Postitatud: K Sept 30, 2009 13:07
Postitas yksheikki
Algselt postitas: Fabrik
Selline lugu, et rooli keeramisel ilge vigin ja rool käib jõnksutades kohapeal keerates. Roolivõimu õli tundub ka vähem olevat, kui vaja. Mis õli sinna võiks lisada. Nüüd lähen kaema kust lekib ka latist või pumbast. Üks loll küsimus ka. Kas sõita võib?

Huvitav. Kui ma veel Passatit kunagi omasin, tekkisid sel täpselt samad probleemid. Mul polnud põhjuseks mitte latt vaid lõdva võitu roolivõimu rihm.