K: 900 rool on raske. Vaja roolivõimendi pumpa.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Petsolen
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 13, 2009 14:43
Asukoht:
Auto:

#1

Tere siine rahvas.
Selline mure siis rool muutus järsku raskeks.Autoks on 900 96a. 2,3l. Kui tühipöördel rooli kohapeal keerata on see raske just kui võimendi ei tööta. Kui anda tuure kuni 2t. pööret siis toimib. Õli tase on ok. kuskilt õline väljast ei ole. Rooli süsteemis kolksu ei ole Välja arvatud üles ,alla mõned millimeetrid.
Oskab keegi selle põhjust selgitada või tuleb minna remonditöökotta kus vahetatakse hunnik osasid ja probleem jääb :wall:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Veel on üks variant minna remondi kohta, kus probleem kaob. Neid remondi kohti on meil siin foorumis päris mitu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Probleem ei pruugi kohe kaduda,kuid nõu edasiseks saab kindlasti...
Petsolen
Postitusi: 4
Liitunud: P Sept 13, 2009 14:43
Asukoht:
Auto:

#4

Lahendus on olemas roolivõimendi pump vajab vahetust. Pump siis lõpetas töölepingu ühepoolselt:facts: Kui kellelgi leidub rida neli mootori pump siis võib mulle pakkuda.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#5

Andres_L
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 11, 2004 17:17
Asukoht:
Auto:

#6

Tartus on üks NG900 juppidena saadaval. Roolivõimu pump peaks olema korras.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#7

Selline lugu, et rooli keeramisel ilge vigin ja rool käib jõnksutades kohapeal keerates. Roolivõimu õli tundub ka vähem olevat, kui vaja. Mis õli sinna võiks lisada. Nüüd lähen kaema kust lekib ka latist või pumbast. Üks loll küsimus ka. Kas sõita võib?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Latt ilmselt... vähemalt see jõnksutamine on lati probleem. Latt kulunud, otsad lekivad, põmst sõita ikka võib, kehv on lihtsalt. Kui nüüd õieti mäletan siis käis sinna ATF...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#9

Tundub olevat jah keskel tulemüürist väljuv mingi ots õline. Lugesin siit arhiivist, et ng l on Opel Vektra B latt, mis pidi saabi omast tükk odavam olema, on see õige. Kuigi seda kirjutas Trionic, nii et väga vist kahelda ei ole vaja.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

oot.. sa NG-st räägid? sellel vist ei ole ATF enam seal potsikus... Ma millegipärast kohe klassikut lahkama hakkasin..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Fabrik
Tundub olevat jah keskel tulemüürist väljuv mingi ots õline. Lugesin siit arhiivist, et ng l on Opel Vektra B latt, mis pidi saabi omast tükk odavam olema, on see õige. Kuigi seda kirjutas Trionic, nii et väga vist kahelda ei ole vaja.

Astra F latt sobib kindlasti, samas astral, vectral ja calibra on samasugused latid, võta nüüd kinni.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#12

Aga oskab keegi kindlalt öelda, mis õli sinna käib?
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#13

Algselt postitas: Fabrik
Selline lugu, et rooli keeramisel ilge vigin ja rool käib jõnksutades kohapeal keerates. Roolivõimu õli tundub ka vähem olevat, kui vaja. Mis õli sinna võiks lisada. Nüüd lähen kaema kust lekib ka latist või pumbast. Üks loll küsimus ka. Kas sõita võib?

Huvitav. Kui ma veel Passatit kunagi omasin, tekkisid sel täpselt samad probleemid. Mul polnud põhjuseks mitte latt vaid lõdva võitu roolivõimu rihm.
Vasta