saab 9000 suitseb jälle
ostes oli autol plokikaan kõver,sai sirgeks lihvitud.peale seda oli kõik korras,kuni eilseni.vahetasin tosooli ja termostraadi ära,mis algselt puudus,ja siis täna hommikul käima pannes suitses,ja kõvasti kohe.kui sõitsin kadus ära kuid aegajalt kui käima panen siis selline pilv üleval.kuid vahest mitte midagi.milles võib jama olla,uuesti kaan?ja kas odavam sel juhul uus mootor osta kuna kett vajab ka vehetust. mootor on 2.0 turbo 121 kw aastast 93.ja kui kellegil on pakkuda uut ja soodsat mootorit siis hel 55622987 või U2U
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Ma arvan et sul võib jällegi kaas kõver olla sest mootor sai sul peale kaane töid päris palju kuuma, seoses vigase termostaadi ja vigase ventilaatori süsteemi pärast.
Te kõik pakute siin kohvipaksu pealt aga kas teema algataja võiks äkki selgitada mis suitsu auto välja ajab?
On see valge nagu aur või hoopis sinine nagu õli põlemine?
On see valge nagu aur või hoopis sinine nagu õli põlemine?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
õlipõlemise haisu tunned? Kas tühiküigul tossab regulaarselt? Turbovõllil pikilõtk? Mul oli kunagi selline probleem. Käisin korra Tartus ära, andsin korralikult kuuma, 5 inimest autos, kolmanda käiguga möödasõidud, käiguga pidurdamised. Probleem lahenes. Enne seda muidugi vahetasime klapisääretihendeid jms.Mingi rõngas kinni äkki?
valget suitsu ajab välja,kuid mitte koguaeg.aegajalt viskab pahvaka,eriti just siis kui käima panen,vahest jälle midagi.samas küsimus et kas uuema tüübi mootor hakkab peale.nii aastast 95 110.kw.või on targem ikka sama tüübi mootor panna kui vahetada?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no üldiselt praeguse ilmaga hommikuti aurab päris mehiselt..
Mitte küll kohe käivitamisel, aga pisut aega soojemaks käib, siis tuleb kohe mõnuga.
Aga oled sa täheldanud õli või jahutusvedeliku kadu? Kui ikka silindrite kaudu asi minema läheb, siis peab kusagilt ju kadu näha olema.
Ketivahetuse teema on nii, et pole ju mõtet samasugust mootorit asemele panna, ega seal "uues" ka need ketid paremad ei ole. Ketivahetus peaks siiski odavam olema, kui mootorivahetus...

Aga oled sa täheldanud õli või jahutusvedeliku kadu? Kui ikka silindrite kaudu asi minema läheb, siis peab kusagilt ju kadu näha olema.
Ketivahetuse teema on nii, et pole ju mõtet samasugust mootorit asemele panna, ega seal "uues" ka need ketid paremad ei ole. Ketivahetus peaks siiski odavam olema, kui mootorivahetus...
ijahutusvedelik kaob,nii nelja päevaga 0.4 l.no kui plokikaan kõver siis uus mootor oleks vast lihtsam,mul keti vahetuseks kõik vajalik olemas,kuid ei raatsi olemasolevale mootorile neid panna kui kõver on, saaks samasuguse 121 kw-ise mootori asemele,paneks vahetuse käigus uue keti kohe peale.või kuidas ?
Eelnevast jutust võib siis järeldada, et jahutusvedelik satub silindrisse ja muutub valgeks tossuks
Võimalikud vead siis kaanetihend, kaan, plokk. Muudes kohtades on lekked ilmselt üsna vähetõenäolised.
Mootori vahetus on ikka suht suurem töö, kui näiteks kaanetihendi või ka kaane vahetus.

Mootori vahetus on ikka suht suurem töö, kui näiteks kaanetihendi või ka kaane vahetus.