Selline küsimus ,et kas keegi on seda autot uurimas ka käinud ja oskab äkki selle kohta midagi kosta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=655166
Nagu aru olen saanud siis müüja ise pole kuigi usaldusväärne ja ei usu eriti ,et sellel auto Hirsch pakett peal on.
Saab 9000 ANNIVERSARY HIRSCH 2.0 110 kW
ma ei ole nüüd küll väga kindel aga mäletamist mööda sai ostetud sellest firmast naisele auto ja üldiselt tüüp kellega asju ajasin oli küll asjalik ja samas mäletan,et saabide kohta sain juba tollal asjalikku infi.nb!auto mida ostsin ei olnud saab aga kuna juba siis oli plaanis endale tulevikus saab hankida siis sai tehtud juttu ja uuritud.
käi kohapeal ja uuri ja räägi ja las sisetunne otsustab:)
käi kohapeal ja uuri ja räägi ja las sisetunne otsustab:)
Kohapeal pole seal suurt midagi uurida, pead auto saama Tln. kus on spetsialistid ja ütlevad sulle mis asi endast kujutab.
Ostsin isegi sealt ühe aero ja suhtlesin tel. teel ka Troosti tüüpidega ja kõik oleks nagu korras olnud aga lõpuks kui auto oli ostetud ja viisin selle hooldusesse, selgus et tuleb teha mootori vahetus, kuna 3s silindris pole survet.
Asja positiivne külg on see, et mul on nüüd täisvarusustes Aero ja tal on uus mootor aga negatiivne külg on see, et mina olen pea 50 kilo vaesem ja hr. Uno on siiani 10tonni võlgu, kuna ta andis autole omalt poolt 3 kuud garantiid. Uno kaitseks võin muidugi öelda veel ka seda, et 5tonni on ta mulle ikkagi ka maksnud ja ega temagi ehk ei teadnud täpselt mida ta müüb. Aga selle Hirschi kohapealt ütleks ma seda, et usutavasti on ta saanud lihstalt neid kleepse kuskilt ja paneb neid igale saabile külge, mis on kauaks seisma jäänud.
Ostsin isegi sealt ühe aero ja suhtlesin tel. teel ka Troosti tüüpidega ja kõik oleks nagu korras olnud aga lõpuks kui auto oli ostetud ja viisin selle hooldusesse, selgus et tuleb teha mootori vahetus, kuna 3s silindris pole survet.
Asja positiivne külg on see, et mul on nüüd täisvarusustes Aero ja tal on uus mootor aga negatiivne külg on see, et mina olen pea 50 kilo vaesem ja hr. Uno on siiani 10tonni võlgu, kuna ta andis autole omalt poolt 3 kuud garantiid. Uno kaitseks võin muidugi öelda veel ka seda, et 5tonni on ta mulle ikkagi ka maksnud ja ega temagi ehk ei teadnud täpselt mida ta müüb. Aga selle Hirschi kohapealt ütleks ma seda, et usutavasti on ta saanud lihstalt neid kleepse kuskilt ja paneb neid igale saabile külge, mis on kauaks seisma jäänud.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Terv,
Siin Uno Autost kõvasti juttu olnud, loe teemad läbi ja siis vaata kas tahad temaga äri ajada ja nagu suvekas ütles, kindlasti lase ekspertidel üle kaeda. Endal tuttav ostis Uno Autost masina mingi aeg tagasi, öeldi, et väga heas korras, istu ja anna hagu. Paarkümmend kilumeetrit hiljem hakkas mootori tuluke armatuuril põlema.
Siin Uno Autost kõvasti juttu olnud, loe teemad läbi ja siis vaata kas tahad temaga äri ajada ja nagu suvekas ütles, kindlasti lase ekspertidel üle kaeda. Endal tuttav ostis Uno Autost masina mingi aeg tagasi, öeldi, et väga heas korras, istu ja anna hagu. Paarkümmend kilumeetrit hiljem hakkas mootori tuluke armatuuril põlema.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Aitasin kunagi õel sealt ühe Saab 9-3 välja valida. Kuskil üle aasta tagasi. Poolteist võib-olla. Siiamaani sõidad, midagi halba pole öelda. Mingi aeg kadusid mõned pikslid ära ja roolivõimu pumba voolik läks puru.. Muu on aga väga hea püsinud.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Noh... Annyversary ta vist on... Päris LPT vist ei ole (BPC on küljes, LPT jaoks pole seda vaja). Mine tea, äkki ongi mingi softivahetus olnud. Samas, need tonnise Hirschi softid pidavat nagunii öka-öka olema..
Kohalike onude käest saab paremaid..
Tonnise puhul tasub sellele "tuuningule" tähelepanu pöörata, kui on tegu raua vahetusega, teine turbo, teine väljalase vms. Softivahetuse jutt ei anna mitte mingit lisaväärtust, sest tänapäevaks on tonnise softivahetus sisuliselt mõne minuti töö.
Mida tonnise puhul ikka vaadata - et ketikolinat ei oleks (kuni 10k vahetus), et mootori kanduri puksid terved oleks (mingi 1.5k vahetus). Kolinad sildades (päris paras summa olenevalt materjalidest). Käigud peavad korralikult lülituma... ja kast ei tohi häält teha (differ), aga ilmselt 110kW puhul ei peenesta seda kasti ära ka, niiet suht vähem tõenäoline... Kont peab külma puhuma, praeguse ilmaga peab seda muidugi kusagil soojas ruumis proovima, alla +7 nagunii konti järgi ei panda, kui ma õieti mäletan. Armatuurivalgustus peab põlema, kaasa arvatud SCC peab ka päevavalguses nähtav olema. Salongivent ei tohi vigiseda


Tonnise puhul tasub sellele "tuuningule" tähelepanu pöörata, kui on tegu raua vahetusega, teine turbo, teine väljalase vms. Softivahetuse jutt ei anna mitte mingit lisaväärtust, sest tänapäevaks on tonnise softivahetus sisuliselt mõne minuti töö.
Mida tonnise puhul ikka vaadata - et ketikolinat ei oleks (kuni 10k vahetus), et mootori kanduri puksid terved oleks (mingi 1.5k vahetus). Kolinad sildades (päris paras summa olenevalt materjalidest). Käigud peavad korralikult lülituma... ja kast ei tohi häält teha (differ), aga ilmselt 110kW puhul ei peenesta seda kasti ära ka, niiet suht vähem tõenäoline... Kont peab külma puhuma, praeguse ilmaga peab seda muidugi kusagil soojas ruumis proovima, alla +7 nagunii konti järgi ei panda, kui ma õieti mäletan. Armatuurivalgustus peab põlema, kaasa arvatud SCC peab ka päevavalguses nähtav olema. Salongivent ei tohi vigiseda